Departures Script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

22/06/2012 15:15:21
Quote Anchor link
Ik ben op zoek naar een script om aankomst en vertrektijden van schiphol op mijn site weer te geven. Voorbeeld: http://www.schiphol.nl/ hier zie je wat ik bedoel rechts in het gele blokje.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 11:16:23
 
Reshad F

Reshad F

22/06/2012 15:24:55
Quote Anchor link
ik weet niet of dit zomaar mag. volgens mij moet je hier een licentie voor hebben als het al kan.. kijk even of ze een api hebben o.i.d of een kant en klare script
 
Erwin H

Erwin H

22/06/2012 15:30:04
Quote Anchor link
Ja het kan, nee het mag niet:
Quote:
Alle intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de informatie op deze website, waaronder mede begrepen maar niet beperkt tot de materialen, foto's, illustraties, namen, logo's, merken en andere onderscheidingstekens behoren toe aan SNBV of andere Schiphol Group vennootschappen of eventuele licentiegevers. Het beschikbaar stellen van deze informatie houdt geen licentie in voor het verveelvoudigen en/of verspreiden van deze informatie. Dergelijke handelingen zijn niet toegestaan zonder de voorafgaande schriftelijke toestemming van SNBV of de betreffende derde, behoudens ingeval van wettelijk toelaatbare handelingen zoals het printen en downloaden van informatie op deze website voor persoonlijk, niet commercieel gebruik. Het is niet toegestaan deze site te framen.

Schiphol heeft geen openbaar bruikbare API.
 
JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

22/06/2012 15:31:39
Quote Anchor link
Ik heb wel gezien dat site's als flightstats.com api's ofzo hebben en daar kan het ook mee alleen daar snap ik nog niet zo veel van ;p
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.