Design Vraagje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

C# .NET Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Arnhem gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Als C# .NET Developer binnen dit bedrijf houd je je niet alleen bezig met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jonathan

Jonathan

11/01/2006 21:33:00
Quote Anchor link
Wel,
ik ben bezig aan een rpg game zoals je in vorige forum topics al kan terug vinden. Een goede layout is dan ook zeer belangerijk en ik vraag mij af wat voor een layot goed bij mijn rpg-game past?

Info:
Rpg game word een text-based versie van het rpg-game 'Majesty' (Druk in google bij afbeeldingen in Majesty) Het gaat over nederzettingen enzo. Enige tips zijn meer dan welkom!

Grtz Jonathan
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 22:56:58
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/01/2006 21:40:00
Quote Anchor link
Bij het maken van een lay-out moet je kijken welke elementen continu in beeld blijven en welke er moeten veranderen. En dan ga je schetsen.
 
Jonathan

Jonathan

11/01/2006 21:46:00
Quote Anchor link
ja weet ik.
(toch bedankt voor de heringering)
Maar men vraag is eerder gericht naar de kleuren en vormen.
Ik vraag me af wat mensen willen. Snap je?
 
Kalle P

Kalle P

11/01/2006 21:48:00
Quote Anchor link
@jan Is dat niet een beetje abstract.
Gewijzigd op 11/01/2006 21:48:00 door Kalle P
 
Kalle P

Kalle P

11/01/2006 21:51:00
Quote Anchor link
Donkere kleuren, leger (zwart, groen, grijs)kleuren, bruin. Loop eens wat sites af, die gerelateerd zijn aan wat jij voor site wilt maken. Ideeën opdoen is het beste.
 
Master Duckling

Master Duckling

11/01/2006 22:05:00
Quote Anchor link
Ik denk niet dat de kleuren heel veel uitmaken, maar juist de combinaties. Goede kleuren die samen gaan. Licht grijs donker grijs zwart en dan er nog donkerrood bij. Zo iets. En verder denk ik ook dat de website overzichtelijk en makelijk te begrijpen moet zijn
 
Master Duckling

Master Duckling

11/01/2006 22:05:00
Quote Anchor link
He! Sh*t, dubble post :(
Gewijzigd op 11/01/2006 22:05:00 door Master Duckling
 
Jonathan

Jonathan

11/01/2006 22:07:00
Quote Anchor link
thnx mensen voor de talrijke posts. Maar hoe zit het dan met vormen?
 
Winston Smith

Winston Smith

11/01/2006 22:08:00
Quote Anchor link
Ik kreeg laatst deze link waarmee je kleuren kan samenstellen die goed bij elkaar passen.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/01/2006 22:22:00
Quote Anchor link
Kalle:
@jan Is dat niet een beetje abstract.


Zeker, maar dat was de vraag ook.
 
Jonathan

Jonathan

11/01/2006 22:46:00
Quote Anchor link
dank je!
wat een goede link. Dat heeft me al aardig op weg gezet Kasper ;-)!
Thnx Mate

Grtz Jonathan
 
Jonathan

Jonathan

11/01/2006 22:50:00
Quote Anchor link
wat denk je by the way van zo een oud papiertje als begin met als een login pagina?
 
Robert Deiman

Robert Deiman

11/01/2006 22:53:00
Quote Anchor link
Kijk ook hier eens, die is ook wel mooi (voor het ideeen opdoen uiteraard)
http://omega.darkthrone.com/

Maar zo'n oud papiertje is ook mooi :)
 
Jonathan

Jonathan

11/01/2006 23:09:00
Quote Anchor link
ok dank je voor de hulp.
ik laat zeker iets weten als layout af is en als de beta versie klaar is!

grtz jonathan!

Ps. Tot dan ;-)
 
Jonathan

Jonathan

12/01/2006 18:46:00
Quote Anchor link
Jan:

Zeker, maar dat was de vraag ook.


Eigenlijk was dat niet echt mijn vraag :$
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

12/01/2006 19:27:00
Quote Anchor link
Ik wou nog zeggen dat mooi een kwestie van smaak is en niet opgelegd kan worden.
Je doelgroep die je wil bereiken kennen en weten wat hen aanspreekt.

Suc6 gewenst!
 
Jonathan

Jonathan

13/01/2006 21:37:00
Quote Anchor link
Dank je voor je mooi antwoord lissy ;-).

Dit is wat ik al heb voor mijn login hellemaal zelf gecreerd ;-):

Afbeelding

(sorry als de afbeelding niet komt wil zegge foutje met host)

en wat vinden jullie ervan?
 
Robert Deiman

Robert Deiman

13/01/2006 21:48:00
Quote Anchor link
Ziet er wel netjes uit... ff goede achtergrondkleur erbij zoeken, en formuliertje eroverheen doen. Dit ziet er iig wel al goed uit.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

13/01/2006 21:52:00
Quote Anchor link
Even vanuit een technisch oogpunt...

130.19 KB is best veel voor een plaatje. Stel jij krijgt 100 bezoekers per dag, dan betekend dat 13000 KB dataverkeer... wat weer neerkomt op ongeveer 12 en een halve MB per dag. Doe dat * 30 en heb heb alweer 0,3 GB dataverkeer er doorheen geramt voor 1 plaatje...

Wat je beter kan doen is enkel dat 'papiertje' opslaan. Nog mooier zou zijn enkel de randen, en ertussen gewoon een layer met die kleur. Vervolgens leg je daarboven op die 'tekst' Los neemt dat niet zoveel ruimte in. En die gif van het papier hoeft dan minder kleuren te bevatten...
 
Jonathan

Jonathan

13/01/2006 22:35:00
Quote Anchor link
Arjan:
Even vanuit een technisch oogpunt...

130.19 KB is best veel voor een plaatje. Stel jij krijgt 100 bezoekers per dag, dan betekend dat 13000 KB dataverkeer... wat weer neerkomt op ongeveer 12 en een halve MB per dag. Doe dat * 30 en heb heb alweer 0,3 GB dataverkeer er doorheen geramt voor 1 plaatje...

Wat je beter kan doen is enkel dat 'papiertje' opslaan. Nog mooier zou zijn enkel de randen, en ertussen gewoon een layer met die kleur. Vervolgens leg je daarboven op die 'tekst' Los neemt dat niet zoveel ruimte in. En die gif van het papier hoeft dan minder kleuren te bevatten...


je hebt daar gelijk in maar jij zegt een kleur invoegen heum die achtergrond zogezegd he is ook nog allemaal lijntjes om het echte effect te geven van oud papier ik denk wel dat ik hem hou. Vind hem geslaagd
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

13/01/2006 22:48:00
Quote Anchor link
Ik heb eventjes een voorbeeldje gemaakt, niet helemaal netjes... maar het gaat om het idee...

http://test.i-cey.net/css/voorbeeld1.html

Dit hele vlak is bij elkaar 121 bytes, je leest het goed... ongeveer één 10de van 1kB ;). Niet helemaal netjes gedaan, maar je snapt mijn punt.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.