Designen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Cobol Applicati

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 7 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: In de applicatie ETM zijn nu de inningsvoorzieningen voor ongeveer 25 aangifte- en aanslagmiddelen opgenomen. ETM is een extern aangeschafte service en het huidige contract met leverancier Oracle loopt af op 31-12-2022. Het programma uitfaseren ETM heeft als doel om vervanging te realiseren waarmee alle nu in gebruik zijnde ETM ondersteuning wordt overgenomen in nieuwe Inningsvoorzieningen om de continuïteit van de inningsprocessen te waarborgen. Eén van de inningsvoorzieningen die voor het einde van 31-12-2022

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jasper DS

Jasper DS

16/12/2010 18:32:35
Quote Anchor link
Hoe beginnen?
Welke programma's?
Waar inspiratie?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 05:05:24
 
Gerhard l

gerhard l

16/12/2010 18:34:27
Quote Anchor link
-gewoon uit het niets beginnen?
-photoshop, notepad++
-andere websites,boeken
 
P-ter AA

P-ter AA

16/12/2010 18:34:48
Quote Anchor link
PHP Jasper op 16/12/2010 18:32:35:
Hoe beginnen?
Welke programma's?
Waar inspiratie?


Hoe beginnen?
Met een programme + inspirate :P

Welke programma's?
Bijvoorbeeld Adobe Photoshop

Waar inspiratie?
Je zou eventueel kunnen kijken naar templates en daar ideeën uithalen.
(even zoeken op 'CSS Templates')

Edit: Net te laat zie ik
Gewijzigd op 16/12/2010 18:35:12 door P-ter AA
 
Jasper DS

Jasper DS

16/12/2010 18:35:56
Quote Anchor link
Photoshop is niet gratis.

Ok dus stel nu, ik neem bijvoorbeeld paint.net hoe groot moet mijn afbeelding dan zijn?
Gewijzigd op 16/12/2010 18:37:30 door Jasper DS
 
- SanThe -

- SanThe -

16/12/2010 18:50:00
Quote Anchor link
Kijk gewoon eens naar bestaande, goed uitziende, sites en zie alle pagina info. Dit hoeven we toch niet voor te kauwen.
 
Jasper DS

Jasper DS

16/12/2010 18:59:40
Quote Anchor link
stel ik wil een logo, ik weet wel wat ik ongeveer wil maar niet hoe ik begin te tekenen.
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

16/12/2010 19:01:38
Quote Anchor link
even wat tuts lezen, ik zou er wel een vector image van maken, dan kan je het plaatje eeuwig uitrekken zonder kwaliteitsverlies
 
Jasper DS

Jasper DS

16/12/2010 19:05:38
Quote Anchor link
hoe maak ik dat? :)
 
P-ter AA

P-ter AA

16/12/2010 19:09:00
Quote Anchor link
PHP Jasper op 16/12/2010 19:05:38:
hoe maak ik dat? :)


Blijf je nou bezig? Gebruik GOOGLE.NL
Hier staat zat op.. Voorbeeld
Gewijzigd op 16/12/2010 19:09:13 door P-ter AA
 
Michel Dijk

Michel Dijk

16/12/2010 19:17:34
Quote Anchor link
Hoe beginnen?
- Met een programma als photoshop en tutorials.

Welke programma's?
- Adobe Photoshop en Adobe Illustrator zijn een goed begin.

Waar inspiratie?
- DeviantArt

(Tutorials: PsdTuts, Abduzeedo, 9Tuts en nog veel meer websites)

Ik neem aan dat je je het meest richt op layout's?
 
Jasper DS

Jasper DS

16/12/2010 19:26:26
Quote Anchor link
Maurice vB op 16/12/2010 19:09:00:
PHP Jasper op 16/12/2010 19:05:38:
hoe maak ik dat? :)


Blijf je nou bezig? Gebruik GOOGLE.NL
Hier staat zat op.. Voorbeeld


kerel kan jij niet lezen, ik vraag een gratis programma, ik heb geen budget. Dit is voor photoshop
 
Victor Php

Victor Php

16/12/2010 19:29:46
Quote Anchor link
Je zou het kunnen downloaden 8-)
Wat je ook zou kunnen doen is PhotoFiltre nemen.
Is gratis, minder goed, maar het doet het wel.
(Zit helaas geen gum bij..)
 
Wouter J

Wouter J

16/12/2010 19:32:39
Quote Anchor link
Hoe?
Met:
- Een wit papiertje
- Een lijntjes papier
- Een potlood en gum

Welke?
In het begin niks, daarna met de computer. Je kan photoshop nemen, maar die is niet goedkoop. Een goed alternatief is ArcSoft PhotoStudio 5 en http://www.pixlr.com

Waar?
Bij andere site's met het zelfde thema. En site's als http://www.bestwebgalery.com/

Even kleine uitleg:
Je moet beginnen met alle dingen die je op de website wilt hebben op te schrijven op een papiertje. Dan schrijf je de 3 of 4 hoofddoelen op. Vervolgens bedenk je een mooi kleurenschema (met bijv. http://kuler.adobe.com/ of http://www.colorschemer.com/).
Nu begint het werk:
Ga tekenen gewoon jou ideeën op een wit papiertje. Want dan weet je hoe je alles zo'n beetje wilt hebben en je weet of je het wel echt kan uitvoeren wat je in gedachte hebt.
Als je dit klaar hebt schakel je de computer in en ga je dit op de computer maken. Als dit is gelukt ben je eigenlijk klaar met het ontwerpen.
Nu ga je je design in stukken happen. Bijv. logo, achtergrond, menu. Vervolgens ga je dit 1 voor 1 in HTML/CSS maken. Let hierbij op dat je zoveel mogelijk zonder plaatjes doet en met HTML/CSS.
Als je alles klaar hebt zet je alles in 1 en verander je hier en daar nog wat. Nu kan hij online!
 
P-ter AA

P-ter AA

16/12/2010 19:35:07
Quote Anchor link
PHP Jasper op 16/12/2010 19:26:26:
Maurice vB op 16/12/2010 19:09:00:
PHP Jasper op 16/12/2010 19:05:38:
hoe maak ik dat? :)


Blijf je nou bezig? Gebruik GOOGLE.NL
Hier staat zat op.. Voorbeeld


kerel kan jij niet lezen, ik vraag een gratis programma, ik heb geen budget. Dit is voor photoshop



Je kunt dit met ieder ander programma doen hoor. Het gaat om het idee. Ik zou eens kijken naar de post boven deze..
Gewijzigd op 16/12/2010 19:36:51 door P-ter AA
 
Jasper DS

Jasper DS

16/12/2010 19:36:59
Quote Anchor link
Met de post van wouter kan ik inderdaad beginnen.
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

16/12/2010 20:22:33
Quote Anchor link
mar jij bent ook niet duidelijk wat je precies wilt gaan maken
 
Jasper DS

Jasper DS

16/12/2010 20:23:13
Quote Anchor link
gewoon algemeen ik bak echt niks van de lay-outs.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

16/12/2010 20:35:00
Quote Anchor link
Je kan het vergelijken met een huis

Je begint met een huiskopen ( blanco document )
Dan ga je er muren inzetten ( tabellen )
Dan ga je die beschilderen ( css )
Dan ga je de meubels erin zetten ( afbeeldingen / text )
 
Jasper DS

Jasper DS

16/12/2010 20:36:19
Quote Anchor link
Jordi kroon op 16/12/2010 20:35:00:
Dan ga je er muren inzetten ( tabellen )


je bedoelt divs?!
 
Jens V

Jens V

16/12/2010 20:36:31
Quote Anchor link
Jordi kroon op 16/12/2010 20:35:00:
Je kan het vergelijken met een huis

Je begint met een huiskopen ( blanco document )
Dan ga je er muren inzetten ( tabellen )
Dan ga je die beschilderen ( css )
Dan ga je de meubels erin zetten ( afbeeldingen / text )


Alleen gebruik je voor je muren natuurlijk divs in plaats van tabellen. Die gebruik je als kasten om data te structuren.
 
Jasper DS

Jasper DS

16/12/2010 20:37:16
Quote Anchor link
maar is het niet de bedoeling dat ik eerst de volledige website in een afbeelding maak?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.