DEVAREA.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en staan

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Als Java Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Het uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Het werken aan gegevensuitwisseling met bijvoorbeeld SOAP; Testen van frameworks met gebruik van UNIT en Selenium. Hier ga je werken De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling, gesitueerd in Utrecht en zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Zo zorgen zij ervoor dat er op grote schaal vertrouwelijke informatie tussen verschillende overheidsinstellingen wordt uitgewisseld. Hun werk zorgt

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Roland F

Roland F

22/02/2007 10:58:00
Quote Anchor link
Beste PHP-ers,

Na maanden hard werken hebben we gister ons nieuwe project gelanceerd, de opvolger van PHPVillage voor degene die het nog weten. Het idee, een webmaster community opzetten die aan alle wensen van de gebruiker voldoet en waarmee we een nieuwe weg inslaan d.m.v uitgebreide javascripts, AJAX en natuurlijk een stabiel PHP framework.

De volgende onderdelen werken inmiddels, zo niet gedeeltelijk.
- Ledensysteem
- Forum
- Enkele misc. onderdelen
- Enkele resources onderdelen

http://www.devarea.nl

Zoals gezegd, enkele onderdelen zijn nog niet helemaal af maar het is zeker de moeite waard om de site al te bekijken.

Met vriendelijke groet,

Roland Franssen
Project Manager DEVAREA.nl
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 06:30:55
 
Ponzi

Ponzi

22/02/2007 11:11:00
Quote Anchor link
Ziet er erg gelikt uit :-) . Meer kan ik er niet echt over zeggen aangezien de inhoud nog geplaatst moet worden.

Alleszins, veel belovend :-) , ben benieuwd ;-) !
 
Frank

frank

22/02/2007 11:17:00
Quote Anchor link
wauw, hier ben ik erg van gecharmeerd!!! Ik zou zeggen niks meer aan veranderen!!
 
Vincent

Vincent

22/02/2007 11:26:00
Quote Anchor link
Hoogstaande kwaliteit =]
Ziet er goed uit =]
 
Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

22/02/2007 11:27:00
Quote Anchor link
Aangezien ik een grote beelschermresolutie heb, 1280x1024 pixels, ziet de website er niet netjes uit, dat wil zeggen, ik heb gewoon een hele balk aan de rechterkant. Mischien dat het mooier is om hem te centreren.

Om te zien wat ik bedoel
Klik hier
Let wel, ik heb twee beeldschermen, vandaar de enigsinds rare screenshot, en had geen zin om te gaan knippen en plakken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan van Iwaarden
 
ArendJan

ArendJan

22/02/2007 11:32:00
Quote Anchor link
@Stefan van Iwaarden:
Ik heb toevallig een leraar wiskunde die van Iwaarden heet, kan dat familie zijn?
 
Arwin  vdv

Arwin vdv

22/02/2007 11:37:00
Quote Anchor link
ziet er goed uit! in IE en FF. Maar waarom kan je de normale gebruikers wel zien en de admins niet (het profiel)?
 
Frank

frank

22/02/2007 11:43:00
Quote Anchor link
Stefan van Iwaarden schreef op 22.02.2007 11:27:
Aangezien ik een grote beelschermresolutie heb, 1280x1024 pixels, ziet de website er niet netjes uit, dat wil zeggen, ik heb gewoon een hele balk aan de rechterkant. Mischien dat het mooier is om hem te centreren.

Om te zien wat ik bedoel
Klik hier
Let wel, ik heb twee beeldschermen, vandaar de enigsinds rare screenshot, en had geen zin om te gaan knippen en plakken.


idd, centreren zou wel fijn zijn.

Maar is 1280×1024 tegenwoordig nog groot? Volgens mij is dat de middelmoot. Werk zelf ook met 2 schermen 1× 1280×1024 en 1× 1680×1050, erg prettig (zie link)
http://www.frank-raterink.nl/site/content.php?id=fotoboek&size=1#06
 
Luke Banning

Luke Banning

22/02/2007 11:51:00
Quote Anchor link
@Frank
1024x768 is het meest gebruikt, dan 1280x1024 en dan 800x600. Gebruik zelf 1600x1200 en dan zeg ik inderdaad ook, centreren die hap. Verder leuk
 
Frank

frank

22/02/2007 13:09:00
Quote Anchor link
Luke Banning schreef op 22.02.2007 11:51:
@Frank
1024x768 is het meest gebruikt, dan 1280x1024 en dan 800x600. Gebruik zelf 1600x1200 en dan zeg ik inderdaad ook, centreren die hap. Verder leuk
800×600? Als ik op de statistieken van mijn site kijk krijg ik alleen views uit kazachstan en gelijksoortige namen met een resolutie van 800×600 =P. Europa/VS begint wel vanaf de 1024×768.
 
Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

22/02/2007 13:11:00
Quote Anchor link
ArendJan schreef op 22.02.2007 11:32:
@Stefan van Iwaarden:
Ik heb toevallig een leraar wiskunde die van Iwaarden heet, kan dat familie zijn?


Ik denk het niet Arendjan, ik heb voorzover ik weet geen wiskundeleraren in de familie, en (bijna) al mijn familie woont hier in Zeeland of direct omgeving. Bij jou in Randwijk zal het dus wel een andere zijn.
 
Nick Mulder

Nick Mulder

22/02/2007 13:21:00
Quote Anchor link
Ziet er netjes uit, alleen idd centreren...
@frank: bij jou geeft ook alles aan je pc licht =P
 
Aaa Trump

aaa Trump

22/02/2007 14:07:00
Quote Anchor link
Veelste druk, en wordt er een beetje duizelig van.

Als ik de naam hoor, dnek ik meer aan een schoonheids product (net als nivea ofzo)
 
Roland F

Roland F

22/02/2007 19:11:00
Quote Anchor link
Er zijn ondertussen weer een aantal bugs gefixed, de layout staat in het midden op veler verzoek.

Quote:
Als ik de naam hoor, dnek ik meer aan een schoonheids product (net als nivea ofzo)

En is dat juist niet de kracht van de naam 'Nivea', dat het zo'n hoge herkenbaarheid heeft.. (eigenlijk zou ik jouw reactie dus als compliment mogen beschouwen).

Bovendien lijkt het me sterk dat onze doelgroep bij de naam DEVAREA eerder zou denken aan een schoonheidsproduct or whatever. DEV staat voor development, AREA is het community aspect.
 
ArendJan

ArendJan

22/02/2007 19:18:00
Quote Anchor link
@Stefan: Die leraar geeft les in Veenendaal waar ik op school zit, en hij lijkt me wel uit Zeeland te komen, hij is ergens midden 20...
 
- -

- -

22/02/2007 19:35:00
Quote Anchor link
Zit er goed uit, alleen valt het mij op dat de JavaScripts erg langzaam zijn. Ik typ niet erg snel, maar ik typ dubbel zo snel als dat het tekstvak van het onderschrift mijn tekens telt (en laat zien). Ik weet niet of meer mensen er last van hebben, of dat het probleem bij mij ligt, maar het stoort redelijk.

Verder ziet het er leuk uit!

1000e post!!! :D
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

22/02/2007 19:36:00
Quote Anchor link
Stefan van Iwaarden schreef op 22.02.2007 11:27:
Let wel, ik heb twee beeldschermen, vandaar de enigsinds rare screenshot, en had geen zin om te gaan knippen en plakken.
En daarvoor is ALT+Print Screen voor uit gevonden. Dan heb je alleen het actieve venster...

@TS
Mooie site. Laat het eens weten als er wat inhoud is... :) Dan kom ik zeker ff kijken.

Elwin
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

22/02/2007 21:04:00
Quote Anchor link
Het ziet er goed uit. IK moet wel zeggen dat ik het wel errug druk vind en daar houd ik niet zo van
 
Leo

Leo

22/02/2007 21:10:00
Quote Anchor link
Vind hem mooi, meer hoeft er niet gezegd te worden denk ik :)
 
Vincent

Vincent

22/02/2007 21:22:00
Quote Anchor link
@Herjan: gefeliciteerd! :D
@Roland: Zou je misschien een testaccountje kunnen maken?
Ik heb geen zin(en ik denk niet dat ik de enige ben) om voor elke
site review te registeren ;).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Vincent
 

22/02/2007 21:40:00
Quote Anchor link
Het werkelijke document gedeelte is wat klein
Lettergrote mag meer
Beetje eentonige kleuren/weinig contrast
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.