dit script geeft geen waarden return bij sommige hosts?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pierre vanneck

pierre vanneck

20/06/2014 23:31:38
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<HTML><HEAD>
<LINK href="vns.css" type=text/css rel=stylesheet>
</HEAD>

<BODY   leftMargin=0 topMargin=0 style="margin-right:0px;">
<?php echo "$bchome"; ?>
<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0 >
<TBODY>
<TR>
<TD vAlign=top>
<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=3 width="100%" align=center   border=0  class=plattetekst>
<TBODY>
<TR>
<TD vAlign=top colSpan=1><?php
if(isset($_SESSION['ein'])){
if($_REQUEST['action']=="dologin"){
echo "<CENTER><font color=red>Sluit dit venster niet, anders wordt je als administrator OFF LINE geplaatst</font></CENTER><BR><Table width=100%>";
?>

<TD width=100%><?php
echo "$menu";
echo "</TD></Table>";
}
elseif($_REQUEST['action']=="general"){
echo "<form method= post action=?action=general&do=save>";
if($do=="save"){
$op_name=stripslashes($op_name);
$fr=@fopen("conf.txt","w");
@
fwrite($fr,$op_name."|%^@#@|".$a_email."|%^@#@|".$sound."|%^@#@|".$status_time."|%^@#@|".$emoticon."|%^@#@|");
@
fclose($fr);

?>

<script language="JavaScript">alert('De instellingen werden succesvol bewaard')</script>

-----------------------------------------------------------------------------------------
action=general&do=save werkt bij bv. versio.nl en niet bij godaddy.com (bij geen enkele versie )
kan iemand me hier helpen? hoe kan men het script aanpassen?
met dank
Pierre

Graag volgende keren je codes tussen de [code][/code] tags zetten aub.[/modedit]
Gewijzigd op 20/06/2014 23:34:22 door Nick Dijkstra
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 16:05:30
 
Ivo P

Ivo P

20/06/2014 23:37:56
Quote Anchor link
er komen verschillende vars uit de lucht vallen. Bijv $bchome en $menu en $do

De form tag mist de nodige "

Form wordt niet afgesloten
 
- SanThe -

- SanThe -

20/06/2014 23:42:20
Quote Anchor link
De html is niet valid.
En waar komen al die $vars vandaan?
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

21/06/2014 11:56:06
Quote Anchor link
ik neem aan dat:
if($do=="save"){

moet zijn:
if($_GET['do']=="save"){

Bij host waarbij if($do=="save") wel direct werkt zijn er ernstige beveiligingsproblemen. Het is op die manier namelijk mogelijk om iedere willekeurige var te vullen mbv de adresbalk.
 
Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

21/06/2014 20:16:19
Quote Anchor link
ik heb even snel gekeken en zo te zien heeft godaddy de volgende instellingen die misschien voor jouw belangrijk zijn.

register_globals en allow_url_fopen staan uit normaal voor veiligheids-redenen.
Dit is wat ik heb kunnen vinden over godaddy, misschien heeft het hier iets mee te maken.
 
Pierre vanneck

pierre vanneck

21/06/2014 20:31:14
Quote Anchor link
thx. heb een premium account by godaddy. sinds decennia reeds mijn registrar =top.
als nieuwbakken premium client is godaddy kwa hulp(vind zelfs geen url meer in mijn account)en host = FLOP.
hebt een phpini dat ik niet kan aanpassen en ben reeds eenmaal gehacht(de eerste maal sinds 1997)op dit premium account. Veel technische snufjes maar wat betreft het primaire een dikke onvoldoende .
nog een geluk dat je kunt bellen voor hulp(Nederlanders) = TOP.
 
Ivo P

Ivo P

22/06/2014 02:36:29
Quote Anchor link
Godaddy bestaat sinds 1997.

Register Globals werden in php 4.1 geïntroduceerd.
ook al flink lang geleden is de standaard setting in php.ini aangepast naar Off, zodat je gedwongen werd dit te gebruiken, tenzij je de settings aanpast.

In de recentste versies van php is deze setting echter uit php.ini verwijderd en staat uit, zonder mogelijkheid om dit nog aan te zetten.

4.1.0 is al uit sinds 2001.
 
Pierre vanneck

pierre vanneck

22/06/2014 15:02:47
Quote Anchor link
Bedankt allemaal voor de info.Ben sinds 1997 bij godaddy (registrar) Ga het script heraanpassen voor de hosting op godaddy.
BTW de enige host van al die anderen(10-tal) host die ik aan testen ben met dit script(werken zonder problemen en nog dusver nog NIET gehackt). Indien dit script een veiligheidsrisico inhoudt vraag ik mezelf af hoe het komt dat alleen godaddy werd gehacht(en niet al die andere host) en dit met een totaal ander script.(ook verouderde php versie)
Mijn persoonlijke vaststellingen blijven behouden. Geen godaddy hosting meer.
Nogmaals bedankt voor de info.

Toevoeging op 22/06/2014 18:06:52:

heb script aangepast.geen errors meer maar..wanneer ik if($_GET['do']=="save"){gebruik worden alle gegevens uit config.txt(666) gewist en wordt niets gesaved.???? vreemd. Zoek verder. indien iemand weet waaarom of andere oplossing heeft met dank.
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

22/06/2014 19:57:03
Quote Anchor link
Kan je je aangepaste script posten?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.