Div height probleem
Hallo allemaal,
Ik ben al lang bezig met een website en heb problemen met de hoogte van de content div. Waar alle tekst in staat. De hoogte past zich netjes aan aan de inhoud van de pagina, maar als ik een functie als expand collapse gebruik, veanderd de div niet meer van hoogte als de div uitklapt en dan krijg je een lelijk beeld.
Zoals je ziet, hoort de witte achtergrond mee te groeien met de inhoud die er in staat, maar lager dan Internet Explorer 9 doet hij dit niet. Dit is hoe het eruit ziet in Internet Explorer 9 (hoe het eruit moet zien): 
Iemand misschien een idee hoe ik dit kan oplossen in IE 6, 7 & 8?
Ik ben al lang bezig met een website en heb problemen met de hoogte van de content div. Waar alle tekst in staat. De hoogte past zich netjes aan aan de inhoud van de pagina, maar als ik een functie als expand collapse gebruik, veanderd de div niet meer van hoogte als de div uitklapt en dan krijg je een lelijk beeld.

Iemand misschien een idee hoe ik dit kan oplossen in IE 6, 7 & 8?
Hier is een voorbeeldpagina: Testpagina met de css en javascriptjes erin.
Bedankt voor het snelle reageren trouwens ;-)
Bedankt voor het snelle reageren trouwens ;-)
Gewijzigd op 18/02/2012 18:51:06 door Thomas R
Zou je aub de code willen verwijderen en alleen de testpagina link willen geven? Daar kunnen we de code namelijk ook bekijken en dat kost hier heel wat scroll werk.
Alle tekst stond normaal hierin:
Dit was het einde van de pagina. Als ik er nu een footer aan vast maak, blijft de layout hetzelfde maar krijg je wel beter resultaat, de achtergrond strekt dan wel mee. Dit wordt de code dan:
Dit was het einde van de pagina. Als ik er nu een footer aan vast maak, blijft de layout hetzelfde maar krijg je wel beter resultaat, de achtergrond strekt dan wel mee. Dit wordt de code dan: