Div height probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Thomas R

Thomas R

18/02/2012 17:32:58
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben al lang bezig met een website en heb problemen met de hoogte van de content div. Waar alle tekst in staat. De hoogte past zich netjes aan aan de inhoud van de pagina, maar als ik een functie als expand collapse gebruik, veanderd de div niet meer van hoogte als de div uitklapt en dan krijg je een lelijk beeld. http://www.smash.nl/phphulp.jpg Zoals je ziet, hoort de witte achtergrond mee te groeien met de inhoud die er in staat, maar lager dan Internet Explorer 9 doet hij dit niet. Dit is hoe het eruit ziet in Internet Explorer 9 (hoe het eruit moet zien): http://www.smash.nl/phphulp2.jpg
Iemand misschien een idee hoe ik dit kan oplossen in IE 6, 7 & 8?

PHP hulp

PHP hulp

08/02/2023 11:41:12

Roy -

Roy -

18/02/2012 18:08:14
Quote Anchor link
Wat code zou handig zijn. Liefst een (tijdelijk) online voorbeeld?

Thomas R

Thomas R

18/02/2012 18:35:58
Quote Anchor link
Hier is een voorbeeldpagina: Testpagina met de css en javascriptjes erin.

Bedankt voor het snelle reageren trouwens ;-)
Gewijzigd op 18/02/2012 18:51:06 door Thomas R

Wouter J

Wouter J

18/02/2012 18:48:59
Quote Anchor link
Zou je aub de code willen verwijderen en alleen de testpagina link willen geven? Daar kunnen we de code namelijk ook bekijken en dat kost hier heel wat scroll werk.

Thomas R

Thomas R

19/02/2012 13:52:34
Quote Anchor link
Opgelost!

Wouter J

Wouter J

19/02/2012 14:32:32
Quote Anchor link
Kun je misschien de oplossing geven? Dan hebben de mensen later ook nog wat aan dit topic.

Thomas R

Thomas R

19/02/2012 14:39:45
Quote Anchor link
Alle tekst stond normaal hierin:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<div class="inhoud">
    Alle tekst stond hierin.    
</div>

Dit was het einde van de pagina. Als ik er nu een footer aan vast maak, blijft de layout hetzelfde maar krijg je wel beter resultaat, de achtergrond strekt dan wel mee. Dit wordt de code dan:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<div class="inhoud">
    Alle tekst staat hierin        
</div>
<div class="footer">
</div>

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.