Div in FF en IE

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Niek Ha

Niek Ha

25/04/2007 10:44:00
Quote Anchor link
Hey,
Ik ben bezig aan een site die er op het 1e gezicht goed uitziet. Alles klopt en de div's ook.
Het gaat om dit stukje:
<div id="div_middle">
<div id="div_middle_left"></div>
<div id="div_middle_right"></div>
</div>
<div id="div_bottom"></div>

De tekst staat in div_middle_left, die ook groter word wanneer er meer tekst dan zijn standaard waarde bijkomt. Maar wanneer div_middle_left groter word gaat hij uit div_middle en op en duur gaat hij ook over div_bottom. Dat komt omdat div_middle zich niet automatisch aanpast.
Nu weet ik alleen niet hoe ik dit op moet lossen. In IE7 doet hij alles perfect maar in FF doet hij het niet goed.

Voorbeeld: www.catterymontecatini.nl/index.php?pageid=nieuws
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 02:51:47
 
Niek Ha

Niek Ha

25/04/2007 13:09:00
Quote Anchor link
niemand?
 
Dizzy

Dizzy

25/04/2007 13:26:00
Quote Anchor link
*bumpen* mag pas NA 24 uur en hier zijn al meer dan genoeg topics over geopend ... zoek eens met : 'topic zoeken' !
 
Niek Ha

Niek Ha

26/04/2007 21:44:00
Quote Anchor link
Leuk maar geen oplossing gevonden:)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Ha
 
RT

RT

28/04/2007 19:57:00
Quote Anchor link
Ik vraag me dit ook af.. Voor google ken ik de juiste zoekwoorden niet.. Heb het geprobeerd met "difference divs ie ff", maar dit leverde weinig bruikbaars op.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.