DIV layer in FF wel links in IE blijft hij in hetmidden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

12/01/2009 21:47:00
Quote Anchor link
Wederom aan het verder knutselen met het wordPress blogje van me. Echter nu het volgende probleem.

In FF staat alles netjes naar links gecentreerd. IE maakt er weer een raar potje van door alles gewoon weer in het midden te laten staan. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

stylesheet:
www.gerbenvanerkelens.com/wp-content/themes/gve/style.css
Site:
www.gerbenvanerkelens.com
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 09:46:04
 
Mitchell

Mitchell

12/01/2009 21:50:00
Quote Anchor link
Gooi text-align: center; weg bij je body?
 
Niek Weevers

Niek Weevers

12/01/2009 21:50:00
Quote Anchor link
Ik denk omdat je een text-align: center op je body hebt staan. Ik zou daar even left van maken
 
Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

12/01/2009 21:54:00
Quote Anchor link
Dat was hem inderdaad. Excuses voor de domme fout. Elke keer kijk ik daar weer overeen. Je zou zeggen....een ezel stoot zich niet.....wel dus :)
 
Mitchell

Mitchell

12/01/2009 21:55:00
Quote Anchor link
Offtopic:

Tegenwoordig is een gecentreerde layout de trend, weet je zeker dat je hem aan de linkerkant wilt hebben..?
 
Niek Weevers

Niek Weevers

12/01/2009 21:57:00
Quote Anchor link
Mitchell schreef op 12.01.2009 21:55:
Offtopic:

Tegenwoordig is een gecentreerde layout de trend, weet je zeker dat je hem aan de linkerkant wilt hebben..?[/quote]
Dat is onzin. Je ziet het wel het meeste, maar dat zegt niet dat een site aan de linkerkant verkeerd is. Het springt er daarom juist wel uit. Ik vind het goed staan bij deze website. Je ziet het ook bij sites van grote namen.
www.siemens.com
www.mercedes.com
www.ns.nl

en er zijn er nog wel meer
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Weevers
 
Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

12/01/2009 22:03:00
Quote Anchor link
Qua letteraantal heb ik een grote naam. Ik zag inderdaad dat iedereen de website centreerd. Daarom doe ik het juist niet. Wat dat betreft ben ik redelijk tegendraads.
 
Mitchell

Mitchell

12/01/2009 22:07:00
Quote Anchor link
@ Niek: Link. Als je daar kijkt staan bijna alle (dan wel niet alle) websites gecenterized. Ook als je op google zoekt naar een beetje dezer tijdse web trends, zul je zien dat centerized layout er tussen staat. Persoonlijk vind ik het het best leesbaar en het meest overzichtelijk (vooral wanneer iemand (zoals ik) een resolutie heeft van 1600x1200).

@ Gerben: Jou keuze natuurlijk, ik raad je het alleen maar aan. :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitchell
 
Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

12/01/2009 22:11:00
Quote Anchor link
Inderdaad, advies is altijd op zijn plaats natuurlijk :). Ben nog bezig om wat aan de rechterkant te gaan doen. Dat wil alleen nog niet lukken...
 
Niek Weevers

Niek Weevers

12/01/2009 22:13:00
Quote Anchor link
Mitchell, ik zeg ook dat je dat wel het meeste ziet, maar dat je dat niet als advies kan geven aan iemand, omdat dat de trend is. Ik vind dat niet de trend, dat vind ik onzin. Dat het slechter leesbaar is bij een iets hogere resolutie, kan aan jouw liggen, maar een goede website is goed leesbaar, op welke resolutie dan ook (ik heb ook 1600x1200).

Het ligt aan het ontwerp of het beter links past of beter gecentreerd en niet omdat het de trend is.
Maar misschien is dit ook wel gewoon een meningsverschil, is nu wel erg offtopic
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.