div style gecombineerd met a href

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Roderik

Roderik

15/02/2005 14:27:00
Quote Anchor link
Ik heb een scriptje overigens zelf gescript (kwam er eerst niet uit later werkte hij uiteindelijk tog wel)

<div Id="menu1" class="menu" >
<div Id="menuItem1_1" class="menuItem" title="Fysio"><a href="home.html" target="content">Fysio</a></div>
<div Id="menuItem1_2" class="menuItem" title="Fysio"><a href="home.html" target="content">Fysio</a></div>
<div Id="menuItem1_3" class="menuItem" title="Fysio"><a href="home.html" target="content">Fysio</a></div>
</div>

als ik in de div style een cmd neerzet wil ik daar een target bij doen netzoals bij de a href...
maar ik zou me "computer" =P niet weten hoe...
kan iemand me helpen?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 00:28:45
 
Roderik

Roderik

15/02/2005 14:29:00
Quote Anchor link
Sorry was ik nog vergeten als ik van het menu wegga dan blijft de pulldown staan ik zou willen dat als me muis er weer vanaf is dat hij dan weer terug kan dat?
 
Roderik

Roderik

15/02/2005 15:49:00
Quote Anchor link
het is nu opgelost beetje in CSS frunneke..
maar als ik er nu meer buttons bij ga zetten dan zet hij de derde button op de regel eronder...

Script:
<DIV Id="menuBar" class="menuBar" >
<DIV Id="Bar1" class="Bar" menu="menu1"><a href="home.html" target="content">&nbsp;&nbsp;Home&nbsp;&nbsp;</a></DIV>
<DIV Id="Bar2" class="Bar" menu="menu2"><a href="contact.html" target="content">Contact&nbsp;&nbsp;</a></DIV>
<DIV Id="Bar3" class="Bar" menu="menu3"><a href="team.html" target="content">Team&nbsp;&nbsp;</a></DIV>
</DIV>

hoe kan ik dat oplossen zonder de lay-out naar de maan te helpen?
Gewijzigd op 15/02/2005 15:50:00 door Roderik
 
Roderik

Roderik

15/02/2005 16:17:00
Quote Anchor link
als ik de page in mozilla firefox open dan word het menu raar..
als ik hem in IE open dan opent hij hem goed....
www.x-desings.net/fysio/

:?:O?:
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.