Diverse Freelance PHP opdrachten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Niels

Niels

30/05/2008 10:17:00
Quote Anchor link
Beste PHP'ers,

regelmatig heeft Webcreatorz enkele freelance PHP opdrachten.

Hoe gaan ze hierbij tewerk?

Ze typen de ganse bedoeling van de website uit in een word document en versturen dit naar alle PHP'ers in hun bestand.

Diegene die de beste prijs/deadline kan bieden, mag de opdracht maken.

Compleet wil dit zeggen dat je jouw eigen verloning mag kiezen, en zelf de deadline kan opstellen. Komt jouw verhouding (prijs - deadline) er als beste uit, krijg jij het project in handen.

Interesse om bij te worden opgenomen in het PHP-bestand, en om zo vrijblijvend opdrachten te aanvaarden tegen jouw eigen gekozen vergoeding en zelf gekozen deadline? Stuur dan je contactgegevens + kennis van PHP door naar [email protected]

Voor verdere vragen kan je tevens ook terecht via [email protected]

Misschien belangrijk om te weten: Het opmaak (layout) gedeelte is reeds allemaal inorde, enkel de programmatie er achter dient nog gemaakt te worden.

Hopende op veel reacties,


Niels
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 09:12:57
 
Jacco Engel

Jacco Engel

30/05/2008 10:30:00
Quote Anchor link
Quote:
Misschien belangrijk om te weten: Het opmaak (layout) gedeelte is reeds allemaal inorde, enkel de programmatie er achter dient nog gemaakt te worden.


In hoevere geregeld ?
praten we over :
- En ongeslicede PSD
- Gesliced zonder HTML
- Gesliced en slecht gehtmled
- Gesliced en W3 valid gehtmled
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

30/05/2008 10:32:00
Quote Anchor link
en waar word de website gehost? mag ik dat zelf kiezen, of komt die op een server bij jullie te staan? in geval bij mij op de server, wil ik me best aanmelden.
 
Niels

Niels

30/05/2008 10:52:00
Quote Anchor link
Beste Jacco,

de opmaak is gesliced en W3 valid HTML. Enkel de php codering achter 't ganse gedeelte moet nog verzorgt worden.

Beste Terence,

de website wordt gehost bij one.com
Indien je eruit wordt gekozen als ideale persoon, ontvang je alle nodige FTP en database gegevens. Hiervoor werken we gedeeltelijk op vertrouwen.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

30/05/2008 11:27:00
Quote Anchor link
Niels zou je voor mij het volgende kunnen doen?

Zet op 1 van je domeinen een bestand genaamt phpinfo.php

zet daarin de volgende code :
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
    phpinfo();
?>


En dan even een link daar naartoe posten in dit topic. Dan kan een kanditaat zien in wat voor omgeving er gewerkt moet worden
 
- -

- -

30/05/2008 11:30:00
Quote Anchor link
Terence schreef op 30.05.2008 10:32:
en waar word de website gehost? mag ik dat zelf kiezen, of komt die op een server bij jullie te staan? in geval bij mij op de server, wil ik me best aanmelden.


Erg goede vraag Terence ;-)

One.com zou ik (en ik ben hoogstwaarschijnlijk niet de enige) aanraden als host voor een professioneel bedrijf..
 
Niels

Niels

30/05/2008 11:36:00
Quote Anchor link
Oke,

hier volgt de link:

http://www.webcreatorz.be/phpinfo.php
 
Niels

Niels

30/05/2008 11:38:00
Quote Anchor link
One.com is een van de goedkoopste zeker als je kijkt wat je er allemaal voor terug krijgt. En aangezien we er goede voorwaarden krijgen, zouden we allesbehalve slim zijn om er geen domeinen te nemen...

Of ben ik hier verkeerd?
 
- wes  -

- wes -

30/05/2008 11:39:00
Quote Anchor link
Het is maar net wat voor een service je erbij krijgt.
 
Gerben G

Gerben G

30/05/2008 12:00:00
Quote Anchor link
Heb je een mail gestuurd
 
Winston Smith

Winston Smith

30/05/2008 12:10:00
Quote Anchor link
Quote:
Diegene die de beste prijs/deadline kan bieden, mag de opdracht maken.
Werkt dat bij jullie? Worden deadlines ook daadwerkelijk gehaald? Want wat je vaak ziet is dat programmeurs de deadline dan maar naar voren trekken en zodra ze de opdracht binnen hebben gewoon de deadline overschrijden.
En met dat systeem ben je niet verzekerd van de beste kwaliteit natuurlijk, wel van de goedkoopste: als 3 professionele programmeurs zeggen dat het 1.500 euro gaat kosten en 1 beginner denkt dat hij het voor 300 kan kan je ook de nodige problemen verwachten...
Quote:
Hiervoor werken we gedeeltelijk op vertrouwen.
En het andere gedeelte?
 
Niels

Niels

30/05/2008 12:24:00
Quote Anchor link
Momenteel werken we met 3 PHP'ers waarvan we er 2 persoonlijk kennen. Het klopt wat je zegt over het niet halen van de deadline.

Wanneer een persoon zegt een website klaar te hebben tegen 15 juni, dan wordt de deadline met 3 dagen vermeerderd en verwachten wij dat de website absoluut klaar is tegen 18 juni.

Is de website dan nog steeds niet klaar, zullen we hem ook niet betalen en gaat de opdracht open voor de volgende.

De bedoeling van het ledenbestand is de leden ook beter te leren kennen. In het begin zal een zekere controle misschien wel nodig zijn, en kan het zijn dat we enkele basics (of iets gevorderde) vragen stellen. Als een bepaald iemand reeds meerdere keren voor ons heeft gewerkt met goede resultaten, zal enkel de opdracht worden uitgelegd, en laten we hem doen. Vertrouwen moet je immers winnen.

Ik geef even een simpel voorbeeld om op je 2de gedeelte te antwoorden. Stel ze moeten een website maken met een quiz, gastenboek, registratie, ...

Wanneer de gastenboek klaar is, kan deze reeds online worden geplaatst en kunnen wij hem in veel gevallen al testen. Dit is het 2de gedeelte, buiten het vertrouwen, het zien of andere dingen al daadwerkelijk werken. Natuurlijk is dit niet van toepassing voor alle ontwerpen.

Dan nog Don Hertog: wij hebben geen e-mail ontvangen. Probeer deze te mailen naar [email protected] en liefst niet via de persoonlijke mail functie van phphulp.nl

Verder vragen zijn altijd welkom.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.