$vraagje[s]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »
Repelsteeltje

repelsteeltje

27/09/2009 19:38:00
Quote Anchor link
Hoi vriendjes en vriendinnetjes,
ik ben nieuw met php en heb nu een code geschreven waarmee gebruikers zich kunnen registreren maar ik heb er wat vraagjes over.
(de form wordt naar zijn eigen pagina gepost)

1) Als ik met de database wil connecten dan werkt dat mbv de volgende waarden; (regel 55)
$User = 'root';
$Pass = 'mysql';
Waar kan ik deze veranderen zodat ik iets anders dan 'root' en 'mysql' kan gebruiken?

2)
Die mysql_query's heb ik gekopieerd uit phpMyAdmin.
Maar wat zijn dat voor vreemde quootjes die daar in staan? Heb ik die wel nodig en zo ja, hoe krijg ik die uit mijn toetsenbord?

3)
Als de gebruikers gegevens zijn toegevoegd aan de database dan wil ik (voorlopig) dat er een mailtje verstuurd wordt naar het Email adres onder de variabele $to (regel 74) maar het werkt niet. Wat moet ik doen?

4)
Kan ik het ook zonder javascript maken maar dat het wel hetzelfde werkt?

5)
Hoe kan ik het beter doen dan?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
<html>
<head>
<title>Registreren</title>

<script type="text/javascript">

function rood(idee) {
document.getElementById(idee).style.backgroundColor='#ff8888';
};
function wit(idee) {
document.getElementById(idee).style.backgroundColor='#ffffff';
};

function checkENsubmit()
{
wit('gebruikersnaam');
wit('wachtwoord');
wit('email');

var gnLength = document.getElementById('gebruikersnaam').value.length;
var wwLength = document.getElementById('wachtwoord').value.length;
var emLength = document.getElementById('email').value.length;
var reg = /^([A-Za-z0-9_\-\.])+\@([A-Za-z0-9_\-\.])+\.([A-Za-z]{2,4})$/;
var address = document.getElementById('email').value;
var goedAdres = reg.test(address);

if (gnLength<=1 || wwLength<=5 || emLength<=5)     {

if (emLength<=5)   {rood('email'); message('ongeldig E-mail adres'); };
       if (wwLength<=5)   {rood('wachtwoord');  message('wachtwoord moet minimaal 6 tekens bevatten'); };
     if (gnLength<=1)   {rood('gebruikersnaam');  message('gebruikersnaam moet minimaal 2 tekens bevatten'); };

};
else if (goedAdres == false)    {rood('email'); message('ongeldig E-mail adres'); };
else {document.getElementById('formID').submit();};    
};

function message(tekst)   {
document.getElementById('messagePOST').innerHTML=tekst;
};

</script>
</head>

<body onload="document.getElementById('messagePOST').innerHTML=document.getElementById('messageGET').innerHTML;">
<?php

echo "<div id=\"messageGET\" style=\"display:none;\">";

if(!empty($_POST['gebruikersnaam']) && !empty($_POST['wachtwoord']) && !empty($_POST['email']))
{

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
$Server = 'localhost';
$User = 'root';
$Pass = 'mysql';
$database = "database";

$connectie = mysql_connect( $Server, $User, $Pass );
if(!$connectie)
{

die (mysql_error());
}

$db_select = mysql_select_db($database,$connectie);
if(!$db_select)
{

die ( "database niet gevonden ". mysql_error());
}

mysql_query('CREATE TABLE IF NOT EXISTS `logintabel` (`gebruikersnaam` text NOT NULL, `wachtwoord` text NOT NULL, `email` text NOT NULL) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8;');

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
$to = 'myEmail';
$subject = 'Testbericht';
$message = '<b>Testbericht</b>, up?';
$headers = "From: [email protected]\r\n" .
       'X-Mailer: PHP/' . phpversion() . "\r\n" .
       "MIME-Version: 1.0\r\n" .
       "Content-Type: text/html; charset=utf-8\r\n" .
       "Content-Transfer-Encoding: 8bit\r\r\n";

$gebruikersnaam = $_POST['gebruikersnaam'];
$wachtwoord = $_POST['wachtwoord'];
$email = $_POST['email'];

$gebruikerBestaatAl = mysql_query('SELECT `gebruikersnaam` FROM `logintabel` WHERE `gebruikersnaam` = \''.$gebruikersnaam.'\' LIMIT 1 ');
$emailBestaatAl = mysql_query('SELECT `gebruikersnaam` FROM `logintabel` WHERE `email` = \''.$email.'\' LIMIT 1 ');

if(mysql_num_rows($gebruikerBestaatAl)!=0)
    {
echo "gebruikersnaam bestaat al";}
    elseif(mysql_num_rows($emailBestaatAl)!=0)
  {
echo "dit E-mail adres is al geregistreerd";}
  elseif(mysql_num_rows($gebruikerBestaatAl)==0 && mysql_num_rows($emailBestaatAl)==0)
    {

$db_insert =  mysql_query('INSERT INTO `database`.`logintabel` (`gebruikersnaam`, `wachtwoord`, `email`) VALUES (\''.$gebruikersnaam.'\', \''.$wachtwoord.'\', \''.$email.'\');');
  echo "gebruiker toegevoegd";
mail($to, $subject, $message, $headers);
  }

}

else {$gebruikersnaam = ""; $wachtwoord = ""; $email = "";}

echo "</div>";

echo "<form id=\"formID\" action=\"connect.php\" method=\"post\">";

echo "<table><tr>";
echo "<td>gebruikersnaam:</td>";
echo "<td><input name=\"gebruikersnaam\" id=\"gebruikersnaam\" type=\"text\" value=\"".$gebruikersnaam."\" /></td>";  
echo "<td>(min. 2 tekens)</td>";
echo "</tr><tr>";
echo "<td>wachtwoord:</td>";
echo "<td><input name=\"wachtwoord\" id=\"wachtwoord\" type=\"text\" value=\"".$wachtwoord."\" /></td>";  
echo "<td>(min. 6 tekens)</td>";
echo "</tr><tr>";
echo "<td>E-mail adres:</td>";
echo "<td><input name=\"email\" id=\"email\" type=\"text\" value=\"".$email."\" /></td>";  
echo "<td></td>";
echo "</tr><tr>";
echo "<td></td>";
echo "<td><input type=\"button\" value=\"aanmelden\" onclick=\"message('_'); checkENsubmit();\" /></td>";  
echo "<td id=\"messagePOST\" style=\"color:#ff0000;\"></td>";
echo "</tr></table>";

echo "</form>";

?>

</body>
</html>

Alvast bedankt, jullie worden beloond in het hiernamaals!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Repelsteeltje

PHP hulp

PHP hulp

26/05/2026 13:12:21

Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

27/09/2009 19:58:00
Quote Anchor link
1) gewoon veranderen?

$Server = 'localhost';
$User = 'repelsteeltje';
$Pass = 'mijnwachtwoord';
$database = "database";

2) Die kunnen er gewoon blijven staan.

3) Gebruik de mail() functie -> klik
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yearupie Achternaamloos

The Ultimate

The Ultimate

27/09/2009 20:00:00
Quote Anchor link
'repelsteeltje:
1) Als ik met de database wil connecten dan werkt dat mbv de volgende waarden; Waar kan ik deze veranderen zodat ik iets anders dan 'root' en 'mysql' kan gebruiken?

Als ik een database aanmaak worden deze automatisch toegewezen. Geen idee of je ze kunt wijzigen. Zou ze alleen niet zomaar in je script plaatsen, beter in een aparte file achter .htaccess.

'repelsteeltje:
2) Maar wat zijn dat voor vreemde quootjes die daar in staan? Heb ik die wel nodig en zo ja, hoe krijg ik die uit mijn toetsenbord?

Met een tandenborstel? Dat zit natuurlijk niet in je toetsenbord he? Welke quotes bedoel je nou precies?

'repelsteeltje:
3) Als de gebruikers gegevens zijn toegevoegd aan de database dan wil ik (voorlopig) dat er een mailtje verstuurd wordt naar het Email adres

Kijk eens naar swift-mailer.

'repelsteeltje:
function checkENsubmit()

Dit kan beter: checkANDsubmit()

- SanThe -

- SanThe -

27/09/2009 20:11:00
Quote Anchor link
'Yearupie:

Niet dus. Gewoon weghalen want dat zijn backtics.
'Bart:
'repelsteeltje:
2) Maar wat zijn dat voor vreemde quootjes die daar in staan? Heb ik die wel nodig en zo ja, hoe krijg ik die uit mijn toetsenbord?

Met een tandenborstel? Dat zit natuurlijk niet in je toetsenbord he? Welke quotes bedoel je nou precies?

De backtics. De toets links naast de 1 en dan een spatie.
Niet gebruiken is het juiste gebruik.

Repelsteeltje

repelsteeltje

27/09/2009 20:12:00
Quote Anchor link
'Yearupie:
1) gewoon veranderen?

$Server = 'localhost';
$User = 'repelsteeltje';
$Pass = 'mijnwachtwoord';
$database = "database";

3) Gebruik de mail() functie -> klik

1) vreemd genooeg kan ik ze nu wel veranderen. Je hebt gelijk! Maar waar is dat dan voor die gebruikersnaam en wachtwoord?

3)op regel 99 doe ik een poging. Maar ik krijg geen mailtje (met mijn adres natuurlijk)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door repelsteeltje

Repelsteeltje

repelsteeltje

27/09/2009 20:16:00
Quote Anchor link
'SanThe:
backticks

Oké .. 1) en 2) zijn dan opgelost

Thanx!

'Gelieve:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Toine vd P

Toine vd P

27/09/2009 20:19:00
Quote Anchor link
1) In jouw geval zou ik in PHPmyadmin in de welkomspagina op gebruikers klikken.
2) Dit zijn 'backticks', deze kun je vinden onder de tilde-toets ( ~ ), dit wordt toegepast om reserved SQL woorden te kunnen gebruiken, persoonlijk zou ik ze nooit gebruiken en goede tabel / procedure / view namen hanteren
3) Probeer eens PHPMailer, of Google eens, je kunt niet verwachten dat wij alles voor je doen
4) Kan wel met AJAX, maar wenselijk lijkt het mij niet.
5) Geen reactie.

Repelsteeltje

repelsteeltje

27/09/2009 20:30:00
Quote Anchor link
'Twan:
1) In jouw geval zou ik in PHPmyadmin in de welkomspagina op gebruikers klikken.
2) Dit zijn 'backticks', deze kun je vinden onder de tilde-toets ( ~ ), dit wordt toegepast om reserved SQL woorden te kunnen gebruiken, persoonlijk zou ik ze nooit gebruiken en goede tabel / procedure / view namen hanteren
3) Probeer eens PHPMailer, of Google eens, je kunt niet verwachten dat wij alles voor je doen
4) Kan wel met AJAX, maar wenselijk lijkt het mij niet.
5) Geen reactie.

1) dit is mijn welkomsscherm van phpMyAdmin;
http://127.0.0.1/mysql/index.php?db=database&server=1&target=db_sql.php&token=8cb2b6d57ce98e3d2388898dc963078a
Ik vind daar geen gebruikers om op te klikken?

3) ik doe mijn best!
5)thanx

Toine vd P

Toine vd P

27/09/2009 20:31:00
Quote Anchor link
" control + f gebruikers / users ".

Ik kan natuuurlijk niet op jouw lokale server kijken.

Repelsteeltje

repelsteeltje

27/09/2009 20:41:00
Quote Anchor link
dus als je dan het volgende voorbeeld uit zou laten voeren dan krijgt '[email protected]' een mailtje??
of niet?

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
$to
      = '[email protected]';
$subject = 'the subject';
$message = 'hello';
$headers = 'From: [email protected]' . "\r\n" .
    'Reply-To: [email protected]' . "\r\n" .
    'X-Mailer: PHP/' . phpversion();

mail($to, $subject, $message, $headers);
?>

Als ik die code uitvoer krijg ik de volgende melding;

Warning: mail() [function.mail]: Failed to connect to mailserver at "localhost" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini or use ini_set() in C:\Program Files\EasyPHP 3.0\www\mailen.php on line 16

Repelsteeltje

repelsteeltje

28/09/2009 11:23:00
Quote Anchor link
(!NIET BUMPEN!)

Dus php.ini voorzien van het smtp server adres en nu geeft hij de volgende melding;

Quote:
Warning: mail() [function.mail]: SMTP server response: 550-Verification failed for <[email protected]> 550-Unrouteable address 550 B002 Sender e-mail address invalid / Afzender e-mail adres bestaat niet in C:\Program Files\EasyPHP 3.0\www\registreer.php on line 99

Dan moet er toch ergens [email protected] staan wat ik kan veranderen in mijn eigen adres?
Maar waar?

'Gelieve:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Jaron T

Jaron T

28/09/2009 11:37:00
Quote Anchor link
Dat komt omdat je lokaal werkt, online zal die echter wel gaan werken :)

Repelsteeltje

repelsteeltje

28/09/2009 11:54:00
Quote Anchor link
'Jaron:
Dat komt omdat je lokaal werkt, online zal die echter wel gaan werken :)

En als ik dan via mijn IPadres die pagina open. Dan issie toch niet meer lokaal, of wel?

De melding blijft iig wel hetzelfde
>> http://82.101.226.171/registreer.php

Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

28/09/2009 21:40:00
Quote Anchor link
Een gebruikersnaam van minimaal 2 tekens, is dat niet een beetje weinig? Als ik jou was zou ik een minimum van 4 of 5 tekens instellen.

Repelsteeltje

repelsteeltje

29/09/2009 01:32:00
Quote Anchor link
'Yearupie:
Een gebruikersnaam van minimaal 2 tekens, is dat niet een beetje weinig? Als ik jou was zou ik een minimum van 4 of 5 tekens instellen.

2 tekens maar een zee aan mogelijkheden. Moet genoeg zijn volgens mij?

dat mail() probleempje is nu ook opgelost. Blijkt dat de mail verstuurt wordt naar het adres wat in $headers vermeld staat.
Code (php)
1
$headers = "From:[email protected]\r\n"

enniewee bedankt voor de reacties!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.