Domain SEO Service Registration Corp.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

- Roland -

- Roland -

10/01/2016 14:27:28
Quote Anchor link
onder deze titel/van dit bedrijf

krijg ik er veel SPAM: eigenlijk gewoon oplichting , je kent het waarschijnlijk wel:
een nep factuur om je domein "search engine optimization submission" vindbaar te HOUDEN .

Wat doen jullie daar mee ?

- gewoon maar blijven negeren...
(met wel reageren geef je iig blijk dat je bestaat en dat je mail hebt gelezen: blijven ze bezig..)

- unsubscribe klikken (NB dat gaat (als het al werkt...) per domeinnaam niet per emailadres...

- bedrijf aanklagen wegens spam... (hoe ? en helpt dat? )

- anders ......
Gewijzigd op 10/01/2016 14:29:07 door - Roland -

PHP hulp

PHP hulp

09/11/2024 03:51:28

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/01/2016 15:09:02
Quote Anchor link
Met Unsubscriben geef je ook aan dat je mailadres bestaat.

Beste advies is om deze mails in de spamfilter te gooien. Als het een Nederlands bedrijf is waar je je niet bij hebt aangemeld, een melding bij de OPTA doen.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/01/2016 16:53:48
Quote Anchor link
Ik zou in je mailprogramma een e-mail "regel" aanmaken waarmee je aangeeft dat mails van deze afzender automatisch moeten worden verwijderd. Heb je er ook geen last meer van.

Een mail sturen of unsubscriben zou ik niet doen. Dan weten ze dat je bestaat en krijg je als gevolg daarvan wellicht nog meer mail van andere frauduleuze bedrijven.

- Roland -

- Roland -

10/01/2016 17:26:34
Quote Anchor link
heb er vandaag 5 ontvangen(over 5 verschillende domeinen), maar wel met telkens andere afzender....

like [email protected]

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/01/2016 17:39:45
Quote Anchor link
Zoek eens in de mail-headers naar aanknopingspunten. Hierop kan je dan vast en zeker wat zooi blokkeren.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.