Domain SEO Service Registration Corp.
- Roland -
10/01/2016 14:27:28onder deze titel/van dit bedrijf
krijg ik er veel SPAM: eigenlijk gewoon oplichting , je kent het waarschijnlijk wel:
een nep factuur om je domein "search engine optimization submission" vindbaar te HOUDEN .
Wat doen jullie daar mee ?
- gewoon maar blijven negeren...
(met wel reageren geef je iig blijk dat je bestaat en dat je mail hebt gelezen: blijven ze bezig..)
- unsubscribe klikken (NB dat gaat (als het al werkt...) per domeinnaam niet per emailadres...
- bedrijf aanklagen wegens spam... (hoe ? en helpt dat? )
- anders ......
krijg ik er veel SPAM: eigenlijk gewoon oplichting , je kent het waarschijnlijk wel:
een nep factuur om je domein "search engine optimization submission" vindbaar te HOUDEN .
Wat doen jullie daar mee ?
- gewoon maar blijven negeren...
(met wel reageren geef je iig blijk dat je bestaat en dat je mail hebt gelezen: blijven ze bezig..)
- unsubscribe klikken (NB dat gaat (als het al werkt...) per domeinnaam niet per emailadres...
- bedrijf aanklagen wegens spam... (hoe ? en helpt dat? )
- anders ......
Gewijzigd op 10/01/2016 14:29:07 door - Roland -
PHP hulp
09/11/2024 03:51:28Met Unsubscriben geef je ook aan dat je mailadres bestaat.
Beste advies is om deze mails in de spamfilter te gooien. Als het een Nederlands bedrijf is waar je je niet bij hebt aangemeld, een melding bij de OPTA doen.
Beste advies is om deze mails in de spamfilter te gooien. Als het een Nederlands bedrijf is waar je je niet bij hebt aangemeld, een melding bij de OPTA doen.
Ozzie PHP
10/01/2016 16:53:48Ik zou in je mailprogramma een e-mail "regel" aanmaken waarmee je aangeeft dat mails van deze afzender automatisch moeten worden verwijderd. Heb je er ook geen last meer van.
Een mail sturen of unsubscriben zou ik niet doen. Dan weten ze dat je bestaat en krijg je als gevolg daarvan wellicht nog meer mail van andere frauduleuze bedrijven.
Een mail sturen of unsubscriben zou ik niet doen. Dan weten ze dat je bestaat en krijg je als gevolg daarvan wellicht nog meer mail van andere frauduleuze bedrijven.
- Roland -
10/01/2016 17:26:34heb er vandaag 5 ontvangen(over 5 verschillende domeinen), maar wel met telkens andere afzender....
like [email protected]
like [email protected]
Zoek eens in de mail-headers naar aanknopingspunten. Hierop kan je dan vast en zeker wat zooi blokkeren.