Domein Naam Veranderen.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

 - Diov  -

- Diov -

06/08/2012 19:36:38
Quote Anchor link
Beste,
ik heb 2 sites:

- example1.com -- De hoofdsite
- example2.com -- Nieuwssysteem, + afbeeldingstore.

Zoals de titel al zegt, zou ik een DomeinNaam willen veranderen.
Dus, example2.com zou door middel van Javascript, of .htaccess verandert moeten worden in example1.com

Dit moet gewoon veranderen in de browser url.
Alleen weet ik niet of dit kan!

Kan iemand mij hierbij raad geven?
(Even nog vermelden: ik heb toegang tot bijde sites)

Alvast bedankt
Dem
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 19:03:47
 
- SanThe -

- SanThe -

06/08/2012 19:46:00
Quote Anchor link
Dus jij wilt de site van het tweede domein tonen en in de adresnalk de naam van het eerste domein. Nee, dat gaat niet. Dan zouden de meeste criminelen ing.nl in de adresbalk hebben en zo lekker simpel alle persoonlijke gegevens inclusief inloggegevens kunnen verzamelen.
 
Jurgen B

Jurgen B

06/08/2012 20:00:08
Quote Anchor link
Je kan op de host van example1.com instellen dat example2.com een alias is van example1.com. Dan blijft example1.com in de adresbalk staan en zie je de inhoud van je hoofdsite (of andersom, is me niet helemaal duidelijk wat je wilt).

Bovenstaande is mogelijk als de domeinen in eigen beheer zijn. Ik heb dit ooit eerder gedaan maar exact hoe of wat durf ik niet meer te zeggen...
Gewijzigd op 06/08/2012 20:00:43 door Jurgen B
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.