domein to ftp kan dat?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Christoph e

christoph e

11/12/2012 17:51:49
Quote Anchor link
Hallo,

ik ben aan het experimenteren met een lokale ftp server. nu had ik in het begin het probleem dat het ip steeds veranderde wat redelijk vervelend was. nu heb ik een subdomein aangemaakt "www.ftp.mijndomein.be" dat doorstuurt naar "ftp://192.95.15.54".

Nu werkt dit op het internet maar wanneer ik mijn adres probeer te benaderen met file zilla wil hij niet werken. Moet ik een errorcode meegeven met de location in mijn bestand? of is het gewoon onmogelijk?

Alvast bedankt
groeten christophe
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 14:37:20
 
Reshad F

Reshad F

11/12/2012 17:53:53
Quote Anchor link
Is het niet zo dat een subdomein ook met hetzelfde ip adres als je normale domein benaderd moet worden? en vervolgens heb je daar submappen van je subdomein.
 
Christoph e

christoph e

11/12/2012 17:58:30
Quote Anchor link
ik heb het ook al geprobeerd met de dns zone en dat werkt. helaas duurt het redelijk lang om dat steeds te veranderen. nu kan ik gewoon door een speciale GET variabel in te voegen het ip laten veranderen als het werkt.
 
LEDfan nvt

LEDfan nvt

11/12/2012 18:07:00
Quote Anchor link
Ik denk dat als je met htaccess of header("location: "); je doorstuurt filezilla deze niet opvangt. Dit zijn beide methode die de headers veranderen, die headers behoren tot het http protocol, filezilla wilt met ftp werken, dus ik vermoed dat die de http headers niet opvangt.

Kijk eens naar no-ip zou ik zo zeggen. Je installeert dan een klein pakketje en die gaat er voor zorgen dat via DNS je ip automatisch omgezet wordt naar een sub.no-ip.org. Ook als het IP veranderd.
 
Christoph e

christoph e

11/12/2012 18:29:20
Quote Anchor link
kan het echt niet via dat subdomein van mij? want als hij offline is kan ik dan heel simpel dat laten weergeven en zo. no ip daar heb ik van gehoort zal het eens bekijken.
 
Cake Masher

Cake Masher

11/12/2012 21:22:23
Quote Anchor link
Een Subdomein naam kan je een verschillend IP adres geven (mits je bij de DNS instellingen kan komen).

Bij de DNS instellingen maak je een A record aan met de naam van je subdomein en vervolgens geef je 'm de IP die je wilt gebruiken.
bijv. als je ftp naar 192.95.15.54 wilt koppelen maak je een A record aan met de naam 'ftp' met de value '192.95.15.54'. Zo verwijst ftp.domein.nl naar 192.95.15.54 en www.domein.nl naar bijvoorbeeld 255.255.255.255.

Terug op je vraag, als je niet met filezilla kan inloggen, maar wel via je browser met ftp://192.95.15.54. Dan kan het aan de instellingen van filezilla liggen. Verbind filezilla wel, maar hangt hij tijdens het login proces vast? Of verbind hij helemaal niet? In het eerste geval, kan je proberen je verbindings type (of hoe ze dat daar noemen) te wijzigen naar active of passive. Dit heeft met de verbinding te maken hoe bestanden worden overgezet.
 
Christoph e

christoph e

12/12/2012 15:06:00
Quote Anchor link
als ik probeer te verbinden via filezilla krijg ik niet het gewenste ip terug. het ip dat ik terug krijg is van de ftp server van het hoofdaddres.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.