Domein verhuizen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

/home/joost

/home/joost

07/04/2009 15:15:00
Quote Anchor link
Beste,

Ik heb via internet een advertentie gezien over het overkopen van een domeinnaam, hoe gaat de overname precies inwerking (degene waarvan ik hem koop heeft de site al (eerder) geregistreerd) ?

mvg Joost.
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 14:57:14
 
W W

W W

07/04/2009 15:19:00
Quote Anchor link
Al contact gehad met die persoon? eigenlijk is het overkopen en verhuizen van domeinnamen alleen maar klote papier werk. Neem anders contact op met je eigen hosting (als je die al hebt). Die vertellen je precies welke formulieren je nodig hebt van de tegen partij.

Gr.
 
The Ultimate

The Ultimate

07/04/2009 15:21:00
Quote Anchor link
Zoekt en gij zult vinden:

http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,5890,,,,Mutatieformulieren.html
 
/home/joost

/home/joost

07/04/2009 15:22:00
Quote Anchor link
Hmmzzz....., zit nu bij een kennis op de server........ word een gedoe dan dus..
Kan je al die papieren niet ergens downloaden o.i.d. ??

mvg Joost.

Edit::
Zag de reactie van Bart nog niet toen ik ging typen :p

Hij stuurt mij: Akkoord je kunt het geld overmaken op giro * tnv * te *. Na ontvangst van de betaling kun je een verhuizing aanvragen.
- Hoe vraag je zoiets aan dan ??
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door /home/joost
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

07/04/2009 16:29:00
Quote Anchor link
Heb je daar wel een DNS server op draaien? Als je DNS server 2 dagen geen response heeft ben je je domein kwijt. Als het een professionele server is maakt dat natuurlijk niet uit. Oplossing:

laten verhuizen naar een hoster die DNS door de user laat beheren (bijv networking4all.com) en die weer doorlussen naar jou server IP.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.