Domeinnaam

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing vanilla PHP code. Working with

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Robbert B

Robbert B

28/05/2014 14:56:15
Quote Anchor link
Best mensen,

Voor een nieuw project waarmee ik aan de gang ben wil ik alvast een domeinnaam registreren.

Eisen:

- In de toekomst gratis een wordpress/blog site hierop laten draaien.

- Jaarlijkse kosten onder de 5 euro, project is enkel zomersactief

Zijn er verder dingen waar ik nog op moet letten?

Alvast bedankt

Robbert
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 10:27:06
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/05/2014 15:03:45
Quote Anchor link
Domeinennaam zijn zo duur niet meer, let er wel op dat je zelf webruimte (hosting) moet regelen.

Vaak heb je al bij de aanschaf van een hostingpakket al een gratis domeinnaam, en is het niet bij elke webhosting mogelijk om als je alleen een domeinnaam hebt los een pakket te kopen. Je zou meteen een super-light hostingpakket erbij kunnen nemen (zonder PHP als dat kan) waarop de een 'coming soon'-page erop kan plaatsen. Dit kan je later nog uitbreiden naar een hostingpakket met PHP als je Wordpress wilt draaien.
 
Robbert B

Robbert B

28/05/2014 15:05:20
Quote Anchor link
- Aar - op 28/05/2014 15:03:45:
Domeinennaam zijn zo duur niet meer, let er wel op dat je zelf webruimte (hosting) moet regelen.

Vaak heb je al bij de aanschaf van een hostingpakket al een gratis domeinnaam, en is het niet bij elke webhosting mogelijk om als je alleen een domeinnaam hebt los een pakket te kopen. Je zou meteen een super-light hostingpakket erbij kunnen nemen (zonder PHP als dat kan) waarop de een 'coming soon'-page erop kan plaatsen. Dit kan je later nog uitbreiden naar een hostingpakket met PHP als je Wordpress wilt draaien.


Bedankt voor je reactie zijn er hostingpakketen die jij aanraad in mijn geval, niet te duur maar wel een goede support en waar voor je geld?
 
- SanThe -

- SanThe -

28/05/2014 15:06:51
Quote Anchor link
Neostrada.
 
Robbert B

Robbert B

28/05/2014 15:10:58
Quote Anchor link
- SanThe - op 28/05/2014 15:06:51:
Neostrada.


Hier betaal je voor het goedkoopste pakket helaas al 1 p/m, ik zit eerder te denken aan ongeveer 5 euro per jaar.
 
- SanThe -

- SanThe -

28/05/2014 15:14:19
Quote Anchor link
Altijd online en zeer goede service voor die ene Euro.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

28/05/2014 15:16:47
Quote Anchor link
Voor euro 5,00 per jaar ga je geen domeinnaam registreren en betrouwbare/goede hosting vinden.
Je zult een keuze moeten maken: of meer investeren of gokken en genoegen nemen met een ((bijna) gratis) alternatief. Maar dan niet klagen over de mindere kwaliteit/mogelijkheden en/of als de website een tijdje niet bereikbaar is.
Als je ook nog wilt dat er mogelijkheden worden geboden om wordpress te draaien (installatie / updating (?) door hosting, database) dan zul je toch echt meer geld kwijt zijn.

Robbert B op 28/05/2014 15:10:58:
Hier betaal je voor het goedkoopste pakket helaas al 1 p/m, ik zit eerder te denken aan ongeveer 5 euro per jaar.

Euro 12 per jaar. Waar hebben we het over? Dan drink je maar een biertje per maand minder in de kroeg of koop je een pakje shag/sigaretten minder per maand ;-)
 
Robbert B

Robbert B

28/05/2014 15:19:14
Quote Anchor link
Hoe zit het dan met Transip?

Hierover hoor ik ook diverse goeie ervaringen
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/05/2014 15:22:24
Quote Anchor link
Robbert B op 28/05/2014 15:10:58:
- SanThe - op 28/05/2014 15:06:51:
Neostrada.


Hier betaal je voor het goedkoopste pakket helaas al 1 p/m, ik zit eerder te denken aan ongeveer 5 euro per jaar.

Gemiddeld is dat al de jaarprijs voor een domeinnaam. En met 12 eur/jaar heb je al redelijke low-budget hosting. Leuk voor een hobbyprojectje, maar niet voor commerciële doeleinden omdat de server vaak erg vol zitten. Ikzelf had voorheen webhosting bij Deziweb voor 30 euro per jaar, waarover ik tevreden as.

Inmiddels heb ik een eigen VPS-server, maar dat is een grote stap te ver voor de topicstarter, dat ik hem daarmee maar niet verder wil gaan confronteren ;-)
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

28/05/2014 15:31:32
Quote Anchor link
Bij transip loopt nu(?) een aktie voor een goedkope domeinnaam. Normaal euro 7,50 per jaar, nu euro 4,00 (voor NL-domein). En als je dan verder gaat kom je op https://www.transip.nl/bestel-domein/hosting/ uit.
Moet je alsnog een hostingpakket kiezen voor minimaal euro 3,00 per maand (genoemde aanbieding van euro 2,00 is alleen voor 1e maand). En dat is dan alleen e-mail pakket. Genoemde bedragen lijken ook nog eens exclusief 21% btw.
Het goedkoopste hostingpakket kost normaal euro 5 per maand. Daar komt dan nog de domeinnaam bij. Kom je volgens mij net zo duur uit als bij Neostrada en een heleboel andere hostingbedrijven.

Over de kwaliteit kan ik niets zeggen, maar als er op die manier acties worden aangeboden, haak ik af. Een aanbieding voor 1 maand?! Prijzen exclusief btw vermelden?
Gewijzigd op 28/05/2014 15:32:27 door Obelix Idefix
 
Robbert B

Robbert B

28/05/2014 16:20:32
Quote Anchor link
Obelix en Idefix op 28/05/2014 15:31:32:
Bij transip loopt nu(?) een aktie voor een goedkope domeinnaam. Normaal euro 7,50 per jaar, nu euro 4,00 (voor NL-domein). En als je dan verder gaat kom je op https://www.transip.nl/bestel-domein/hosting/ uit.
Moet je alsnog een hostingpakket kiezen voor minimaal euro 3,00 per maand (genoemde aanbieding van euro 2,00 is alleen voor 1e maand). En dat is dan alleen e-mail pakket. Genoemde bedragen lijken ook nog eens exclusief 21% btw.
Het goedkoopste hostingpakket kost normaal euro 5 per maand. Daar komt dan nog de domeinnaam bij. Kom je volgens mij net zo duur uit als bij Neostrada en een heleboel andere hostingbedrijven.

Over de kwaliteit kan ik niets zeggen, maar als er op die manier acties worden aangeboden, haak ik af. Een aanbieding voor 1 maand?! Prijzen exclusief btw vermelden?


Dat is inderdaad een vervelende instinker! Uit jullie ervaring en op basis van kosten kom ik dus momenteel zelf bij Neostrada goedkoper uit. Zijn er verder nog goede alternatieve?

Zijn de ervaring die jullie geven over Neostrada op basis van eigen ervaring of via het internet.

Alvast bedankt

Robbert
 
- SanThe -

- SanThe -

28/05/2014 16:22:36
Quote Anchor link
Ik zit al enkele jaren bij Neostrada.
 
Robbert B

Robbert B

28/05/2014 16:23:18
Quote Anchor link
- SanThe - op 28/05/2014 16:22:36:
Ik zit al enkele jaren bij Neostrada.


Is het ook mogelijk jaarlijks te betalen?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/05/2014 16:26:21
Quote Anchor link
Jaarlijkse facturatie zou vast ook wel kunnen. Is haast altijd standaard.
 
- SanThe -

- SanThe -

28/05/2014 16:29:50
Quote Anchor link
Alles wat ik heb is jaarlijks. Echter ik heb op vershillende tijden in de afgelopen jaren extra domeinnamen aangeschafd en die rekeningen komen dus in de maand van aanschaf. ik heb dus meerdere rekeningen per jaar, maar wel steeds voor een jaar.

Wat ik uit ervaring ook er handig vind is dat op de site vaak rechtsonder een mogelijkheid is om direct even live met een helpdesk te chatten. Zo heb ik ooit een inlogprobleem in notime opgelost.
Gewijzigd op 28/05/2014 16:38:40 door - SanThe -
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

28/05/2014 16:51:37
Quote Anchor link
Robbert B op 28/05/2014 16:20:32:
Dat is inderdaad een vervelende instinker!

Had je zelf al kunnen achterhalen. Is kwestie van zelf een beetje moeite doen en wat onderzoek doen.

Kijk bv. eens op http://www.ispgids.com/isp/neostrada (en vergelijk ook de meningen over andere hostingbedrijven).
Zelf ben ik positief over Antagonist. Op PHPhulp is daar al eens een vergelijk geweest over beide: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/resellerpakket-neostrada-of-antagonist/90400/
 
Ivo P

Ivo P

28/05/2014 17:18:10
Quote Anchor link
De inkoopprijs van een .nl domein ligt volgens mij al een eind richting de 4/5 euro.
Je ziet vaak wel aanbiedingen voor minder, maar dan legt de verkoper er iets op toe in de hoop in latere jaren aan je te verdienen, of te verdienen aan de hosting die je erbij afneemt.

Zelf vind ik de geadverteerde prijzen van bijvoorbeeld Transip of Versio niet misleidend. Er staat dat je een domeinnaam voor X euro krijgt.
Daarna volgt de vraag of je ook hosting wenst in versie klein, groter etc. Maar ook "geen hosting" is een optie.
Heb je zoals ik gewoon servers beschikbaar om de site op te zetten, dan heb je de hosting niet nodig en betaal je dus ook inderdaad de geadverteerde 3.99 oid.

Bij de MacD krijg je ook de vraag of je frietsaus erbij wilt, of misschien een hamburger voor een euro. Daar mag je ook "nee" op antwoorden.
 
E vH

E vH

28/05/2014 17:27:06
Quote Anchor link
Robbert B op 28/05/2014 16:20:32:
Obelix en Idefix op 28/05/2014 15:31:32:
Bij transip loopt nu(?) een aktie voor een goedkope domeinnaam. Normaal euro 7,50 per jaar, nu euro 4,00 (voor NL-domein). En als je dan verder gaat kom je op https://www.transip.nl/bestel-domein/hosting/ uit.
Moet je alsnog een hostingpakket kiezen voor minimaal euro 3,00 per maand (genoemde aanbieding van euro 2,00 is alleen voor 1e maand). En dat is dan alleen e-mail pakket. Genoemde bedragen lijken ook nog eens exclusief 21% btw.
Het goedkoopste hostingpakket kost normaal euro 5 per maand. Daar komt dan nog de domeinnaam bij. Kom je volgens mij net zo duur uit als bij Neostrada en een heleboel andere hostingbedrijven.

Over de kwaliteit kan ik niets zeggen, maar als er op die manier acties worden aangeboden, haak ik af. Een aanbieding voor 1 maand?! Prijzen exclusief btw vermelden?


Dat is inderdaad een vervelende instinker! Uit jullie ervaring en op basis van kosten kom ik dus momenteel zelf bij Neostrada goedkoper uit. Zijn er verder nog goede alternatieve?

Zijn de ervaring die jullie geven over Neostrada op basis van eigen ervaring of via het internet.

Alvast bedankt

Robbert


Instinker?? Of knulligheid van de gebruiker? Je kunt ook gewoon kiezen zonder hosting...

Ik zit al geruime tijd bij TransIP en ik ben er tevreden over, ik heb er ongeveer 600 domeinen staan... de 1gekoppeld aan een VPS, de ander nog inactief.
Voordeel van TransIP is dat je eigen DNS beheer hebt.
2 weken geleden bestelde je nog domeinnamen voor 0,10 cent excl btw
oftewel, 12 cent in de btw ( leuke actie dus! ).

Jij wilt voor 5 euro klaar zijn, lees wel: voor 5 euro draait een computer het hele jaar voor jou, wat denk je dat stroom kost op jaarbasis? ;-)

Maar goed, bestel "ergens" een domeinnaam MET DNS beheer, onder de 5 euro.
DNS naar je eigen IP zetten, wampservertje draaien, klaar!

Wil je dit niet? snap je dit niet, teveel verwachtingen? Budget omhoog krikken! :-)
Gewijzigd op 28/05/2014 17:28:53 door E vH
 
Wouter J

Wouter J

28/05/2014 19:58:17
Quote Anchor link
Ik heb alleen een domeinnaam en dan bij Antagonist. Goede service, geen problemen gehad de afgelopen 2 jaar en ook volledige DNS beheer.

11 EURO per jaar, veel goedkoper zul je het niet vinden :)
 
Ivo P

Ivo P

28/05/2014 20:14:19
Quote Anchor link
versio.nl voor 3,50 + transactie kosten van de betaling.
ook met dns, of eigen dns servers
 
Robbert B

Robbert B

30/05/2014 15:37:31
Quote Anchor link
Als ik een domeinnaam registreer dien je je adresgegevens in te voeren. Wat is hier precies de reden voor, kan ik dan post van bijvoorbeeld Neostrada thuis verwachten of enkel voor de veiligheid?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.