Downloads willen niet voltooien

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

K i p

K i p

04/06/2010 13:21:41
Quote Anchor link
Hallo!

Tegenwoordig blijven al mijn downloads zo hangen:

Afbeelding

Kleine bestanden zoals .pdf dingen of zo kan ik gewoon downloaden, maar zodra ik programma's wil downloaden (of over het algemeen dingen die groter zijn dan ongeveer 5MB) dan gaat het fout. De download gaat op het begin goed maar op het eind blijft hij hangen.

Ik heb hetzelfde in andere browsers, op de laptop, op de andere laptop, het hele huis is verdoemd!

Heeft iemand een idee wat ik hiertegen kan doen?

:-(

Boris

Vrij weinig met PHP te maken zo te lezen, daarom verplaatst naar Koffiehoek![/modedit]
Naar Techtalk verplaatst omdat ik anders totaal geen aandacht krijg omdat de koffiehoek niet daar links bij de laatste tien forum berichten staat.[/modedit]
Gewijzigd op 04/06/2010 16:16:55 door K i p
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 06:23:37
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

04/06/2010 13:23:22
Quote Anchor link
is dat vanaf jouw webserver / hosting of over alles op het hele internet?
 
Aron K

Aron K

04/06/2010 13:25:33
Quote Anchor link
Virusscanner of vuurmuurtje?
 
K i p

K i p

04/06/2010 13:47:11
Quote Anchor link
Dat is gewoon ik die vanaf thuis dingen probeer te downloaden. Niet alleen op mijn computer maar ook op de laptop als ik die op ons draadloos netwerk zet. We hebben ook beneden nog een computer en die heeft hetzelfde.

We zitten op Mac OS X. Ehm, ik weet niks van virusscanners of firewalls die geïnstalleerd zijn.
 
Danny Roelofs

Danny Roelofs

04/06/2010 13:58:47
Quote Anchor link
Ik vermoed dat er iets aan de hand is met het *draadloze*, je zou kunnen stellen van als (en indien mogelijk) wat er gebeurt als je rechtstreeks bent aangesloten op de router wat er dan nog gebeurt?

Want a) is de router het probleem c.q instelling/hardware? of b) heb ik last van andermans draadloze router / signalen die storen.
 
K i p

K i p

04/06/2010 14:12:57
Quote Anchor link
Nee ik zit nu gewoon via de kabel. Ik bedoel dat ik het ook op andere computers heb geprobeerd, en die zitten dan inderdaad op het draadloze netwerk.

Maar het gebeurt dus zowel draadloos als mét draad.
 
K i p

K i p

05/06/2010 23:15:22
Quote Anchor link
Afbeelding
 
Piet Verhagen

Piet Verhagen

05/06/2010 23:27:32
Quote Anchor link
Ook al iets anders dan Mac OS X geprobeerd? Andere router / modem?
 
K i p

K i p

06/06/2010 00:42:32
Quote Anchor link
Nee. Maar daar kan het toch allebei niet aan liggen... Eerst werkte het wel!
 
Joren de Wit

Joren de Wit

06/06/2010 11:25:28
Quote Anchor link
Het lijkt me inderdaad niet aan je computers of besturingssysteem liggen, aangezien ze allemaal hetzelfde probleem vertonen. Er zit dus ergens in je netwerk een probleem. Waar dat precies is zou je uit moeten proberen te vinden.

- Sluit een computer eens direct op je modem aan, dus zonder de router ertussen. Zelfde probleem? --> Provider bellen?
- Als een computer direct op de router aangesloten problemen geeft (zonder dat er een enkele andere computer, draadloos of kabel, verbonden is), zou je de router eens kunnen resetten. Geen resultaat? --> Router aan het overlijden?

Met deze eerste twee stappen sluit je een probleem bij de 'bron' van je netwerk uit. Vanaf dat punt kun je zelf alles wijzigen, maar als er daarvoor een probleem zit moet je toch echt met je provider gaan bellen.
 

06/06/2010 12:46:51
Quote Anchor link
Welke router heb je?
 
K i p

K i p

06/06/2010 12:55:20
Quote Anchor link
De Airport extreme.

Ik zal eens gaan proberen om mn computer direct op de modem aan te sluiten. Goed idee.
 
Piet Verhagen

Piet Verhagen

06/06/2010 13:28:06
Quote Anchor link
K i p op 06/06/2010 00:42:32:
Nee. Maar daar kan het toch allebei niet aan liggen... Eerst werkte het wel!
Jah ... dat kan wel dat het eerst wel werkte ... maar nu niet meer lees ik. Dus als je het wilt oplossen, dan moet je toch op zoek gaan niet iets dat ergens kapot gegaan is ofzo. Bijvoorbeeld. Modem die op het punt staat het loodje te leggen ofzo? Switch die zn laatste uurtjes aan het aftellen is? Je wilt het wel oplossen, maar je wilt niet op zoek gaan naar het probleem?
 
K i p

K i p

06/06/2010 21:28:28
Quote Anchor link
:-S Lekker sarcastisch
 
Bram Boos

Bram Boos

06/06/2010 21:35:54
Quote Anchor link
Ik heb het zelf ook wel eens met FF, heel vreemd. Maar niet altijd met grote bestanden, ook met kleine.
Ik blijf het volgen, wil ook wel eens een oplossing ;-)
 
K i p

K i p

28/02/2011 23:20:06
Quote Anchor link
Tja het is nog steeds een probleem. Thuis en op het atelier hebben we precies dezelfde provider (XMS), dezelfde router (Airport Extreme) dezelfde instellingen van de router, dezelfde besturingssystemen en browsers. Toch lukt het downloaden van .dmg-bestanden wél op het atelier (op alle computers/besturingssystemen/browsers etc.) en níet thuis (op alle computers/besturingssystemen/browsers etc.).

Zelf heb ik het gevoel dat het aan het netwerk of de provider ligt. Verder heb ik ontdekt dat het niet om de grootte van het bestand gaat, maar echt alleen om de extensie ".dmg". Wat dat betreft lijkt het inderdaad heel erg op een Firewall, maar die zit écht nergens.

Voor mij is het een beetje een hopeloos raadsel dat wel nooit opgelost zal worden :-P
 

28/02/2011 23:25:27
Quote Anchor link
Als je denkt dat het aan het netwerk ligt, dan moet je het ergens anders proberen of je dit probleem houd :-)
 
K i p

K i p

28/02/2011 23:35:05
Quote Anchor link
Ja op het atelier werkt het dus wel, en op school werkt het, etc. Overal werkt het.
 
Harry nvt

Harry nvt

01/03/2011 00:09:45
Quote Anchor link
Wat is de provider? KPN heeft laatselijk wat veranderingen doorgevoerd. Is je down-uploadspeed nog hetzelfde? Alleen .dmg is wel raadselachtig...
 
K i p

K i p

01/03/2011 10:15:27
Quote Anchor link
Ja het is hetzelfde en dit speelt al sinds juni vorig jaar.
 
Harry nvt

Harry nvt

01/03/2011 13:23:25
Quote Anchor link
de provider, en het soort (kabel, adsl-isdn), mogen wij dat niet weten? En wat zijn de resultaten geweest van contact met de helpdesk? Ik neem aan dat je wel iets hebt ondernomen als het al zo lang is. En als wij willen switchen weten we dan waar we niet moeten zijn...
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.