Downloads willen niet voltooien

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer / C# / Financiele sector

Functieomschrijving Ga jij aan de slag als .NET Developer bij een van de grotere spelers binnen de financiele dienstverlening? Wil jij graag werken met onder andere C#, SQL, MVC, en WCF binnen een grote organisatie om de applicaties binnen de organisatie verder te ontwikkelen en te onderhouden? Lees dan verder! De ontwikkeling, uitbreiding en onderhouden van applicaties binnen de organisatie; Waarborgen van de veiligheid en consistentie van de applicaties; Zorgen dat de eindgebruiker de applicaties effectief kunnen gebruiken; Documenteren van de systemen, op zowel gebruikers niveau, als technisch niveau; Het adviseren van de directie over technische kwesties. Functie-eisen Minimaal HBO

Bekijk vacature »

Database Developer DB2 Unix/AIX LUW

Functieomschrijving Wil jij aan de slag als Database Developer bij een organisatie waar geen data te complex is? Reageer dan nu! Voor de DB2-databases moet de infrastructuur ontworpen en gerealiseerd worden, dit is onderdeel waar bij jou de focus op ligt. Daarnaast richt jij je o.a. op onderstaande werkzaamheden: (Her)inrichten van databases middels scripting; Optimaal laten functioneren van DB2 database; Technische oplossingen realiseren; Onderzoek doen naar de realisatie en implementatie van databasemanagementsystemen en beheerprocedures en -tooling die hier bij horen; Verbeteren van database hosting, QoS, security en business continuïteit management. Functie-eisen De organisatie zoekt iemand die op dit moment of

Bekijk vacature »

.NET developer / C# / MySQL Database

.NET developer / C# / MySQL Database regio Doetinchem Functieomschrijving Ben jij een .NET ontwikkelaar die aan de slag wil gaan als .NET developer, maar ook veel te maken wil hebben met de klant? Dan ben je bij deze innovatieve, vooruitstrevende en internationaal georiënteerde organisatie in de regio Doetinchem aan het juiste adres. Je krijgt hier de mogenlijkheid om een creatief team versterken. Spreekt dit je aan reageer dan snel op deze volgende stap in jouw carriere! Jouw meest voorkomende werkzaamheden zijn: Het vertalen van wensen vanuit de business naar .NET oplossingen. Dit betekent dat je of bestaande modules gaat

Bekijk vacature »

Java Developer Veiligheid DevOps

Java Developer Veiligheid DevOps Functieomschrijving Ben jij een Java Developer én lijkt het jou uitdagend om te werken voor een organisatie in de omgeving van Houten waar honderden applicaties worden ontwikkeld die bijdragen aan de veiligheid van ons land? Is het daarnaast voor jou een uitdaging om de organisatie continu naar een hoger niveau te tillen én innovatief te blijven experimenteren met nieuwe werkwijzen, tools en technieken? Lees dan nu verder! Je werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit: ontwikkelen van applicaties in Java en bij voorkeur met Angular; meedenken over technische aspecten als performance en security; onderzoeken en oplossen van

Bekijk vacature »

Senior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue back’s office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become Senior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become Senior C# Developer at Coolblue? Funda will explain how to do that. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

Noordoost Java Developer vacature

Java Developer Noordoost Word onderdeel van een topteam met ervaren Java Developers. Loop voorop in de ontwikkelingen en help mee innoveren. Focus op Java Wij bouwen State of the Art applicaties met de nieuwste Java technologie en frameworks. Dit doen we door ons te richten op de open source-oplossingen binnen de wereld van Java, alle nieuwe ontwikkelingen te volgen en onze kennis te delen binnen onze eigen Java Community. Dit betekent bijvoorbeeld dat we aanwezig zijn op veel conferenties; Oracle Code One, Devoxx en JFall. We organiseren ook onze eigen collegiale sessies en hackatons waar we kennis en plezier combineren.

Bekijk vacature »

Medior Java Developer Java Spring Boot 10 months p

Functieomschrijving Do you have a Network & Security mindset? Are you someone that takes it on and make it happen? Do you have relevant knowledge with configuration tools such as Ansible, Puppet or Chef? Do you have working experience with Java and Spring Boot? Then this could be your next project! Developing a microservices application with Java and Spring Boot; Writing new automation workflows; Developing new interfaces; Refactoring code; Execute code reviews; Being responsible for automating the deployments; Deploying the applications; Monitoring and optimizing the application; Working according to the Scrum methodology; Sharing your knowledge, ideas and keeping colleagues up-to-date

Bekijk vacature »

Developer DataPower Message Queuing Message Broker

Functieomschrijving Wil jij werken in een organisatie waar alleen de beste DataPower developers werken? Deze organisatie heeft één van de grootste en meest complexe omgevingen van Nederland. Wil je verantwoordelijk zijn voor een gateway waar miljoenen externe en interne gebruikers gebruik van maken? Lees dan snel verder! Ontwerpen, bouwen en testen van alle diensten m.b.t. DataPower, MQ, Broker en Cross File Transfer Constant verbeteren van de omgeving Nauw samenwerken met je collega's Functie-eisen Hbo werk- en denk niveau, gelieve in de richting van IT Aantoonbare werkervaring met DataPower of een vergelijkbaar systeem Kennis over IBM MQ en Message Broker is

Bekijk vacature »

C# Developer

C# Developer De uitgebreide versie Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Stilstand is achteruitgang voor jou; je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren over Microsoft technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt. Je hebt geen zin in een 60-urige werkweek maar haalt wel plezier uit zo nu en

Bekijk vacature »

Senior Java Developer Onderzoeksinstituut Architec

Functieomschrijving Wil jij als Senior Java Developer dagelijks meedenken aan diverse architectuur oplossingen? Ga jij graag met je collega’s op zoek naar de beste oplossing? Lees dan snel verder! Doorontwikkelen van diverse applicaties met behulp van o.a. Java 8; Huidige en toekomstige projecten in goede banen leiden; Meedenken over architectuur en innovatiemogelijkheden; Zelfstandig kunnen werken. Functie-eisen Hbo werk- en denkniveau; Minimaal drie jaar relevante werkervaring; Aantoonbare ervaring met Java 8 en Webservices; Kennis van CI/CD en Elasticsearch is een pré; Je bent zelfstandig en kritisch op je eigen werk en die van je collega’s. Bedrijfsomschrijving Als Senior Java Developer kom

Bekijk vacature »

Fullstack Developer Vue.js PHP Meewerkend voorman

Functieomschrijving Ben jij een ervaren Fullstack Developer, bedreven in Vue.js en PHP en lijkt het jou gaaf om als meewerkend voorman verantwoordelijk te zijn voor de ontwikkeling van drie junior ontwikkelaars? Werk jij graag aan diverse projecten t.b.v. het vergroten van klant- en medewerkerbeleving? Lee dan snel verder! Het onderhouden, ontwikkelen en testen van front- en back-end software van diverse klant- en medewerkersapplicaties; Het ontwikkelen van maatwerk front-end en back-end oplossingen in Vue.js en PHP. Daarnaast participeren in een scrumteam; Verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van drie junior developers; Verantwoordelijk voor code-reviews en het opstellen van de juiste documentatie

Bekijk vacature »

.NET C# web developer gezocht, inhouse project dev

Ben je een ervaren .NET C# web developer en op zoek naar een leuke baan in het zuiden van Zuid-Holland? Een inhouse functie maar met de afwisseling van verschillende projecten en klanten? Projecten die uitdagend zijn door de complexiteit van de systemen? Lees dan verder! Voor een bedrijf in Goeree-Overflakkee zijn we momenteel op zoek naar een ervaren .NET C# web developer. Het bedrijf bestaat uit iets meer dan 20 werknemers en verschillende ervaren software developers. De software projecten zijn uiteenlopend, maar altijd maatwerk oplossingen en veelal complex en bedrijfskritisch van karakter. De bedrijven waarvoor je software ontwikkeld kunnen variëren

Bekijk vacature »

.NET Developer

.NET Developer De uitgebreide versie Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Samen met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren op het gebied van technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt. Je hebt geen zin in een 60-urige werkweek maar haalt wel plezier uit zo nu en dan een

Bekijk vacature »

Software engineer

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie als software engineer bij een innovatief en snelgroeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Ter versterking van ons developmentteam, zijn wij op zoek naar een gedreven en vooral enthousiaste software engineer die ons software platform naar een hoger niveau kan tillen en waarbij gebruiksgemak van onze klanten voorop staat. Als software engineer ga je in ons software platform nieuwe functionaliteiten ontwikkelen, maar ook bestaande functionaliteiten verbeteren. Naast ons software platform ontwikkelen wij koppelingen voor meer dan 85 financiële systemen en maken wij specifieke maatwerk oplossingen. Voorbeeld hiervan is de Secure Online Camera App

Bekijk vacature »

.NET C# ontwikkelaar gezocht (C# Winforms, Xamarin

.NET C# ontwikkelaar bij een slagvaardig en hard groeiend bedrijf met korte lijnen? In een omgeving waar je onder andere direct samen met de oprichter werkt aan het verder ontwikkelen van een vernieuwend product? Dan is deze vacature zeker iets voor jou. Voor een bedrijf in Rotterdam zijn we momenteel op zoek naar een .NET C# ontwikkelaar. Het gaat om klein bedrijf dat op een punt is aanbeland waar de vraag naar hun software flink aan het toenemen is. Hierdoor zijn ze op zoek naar meerdere .NET ontwikkelaars die samen met de oprichter en nog verschillende andere collega’s hun software

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

K i p

K i p

04/06/2010 13:21:41
Quote Anchor link
Hallo!

Tegenwoordig blijven al mijn downloads zo hangen:

http://i49.tinypic.com/2hofnn7.png

Kleine bestanden zoals .pdf dingen of zo kan ik gewoon downloaden, maar zodra ik programma's wil downloaden (of over het algemeen dingen die groter zijn dan ongeveer 5MB) dan gaat het fout. De download gaat op het begin goed maar op het eind blijft hij hangen.

Ik heb hetzelfde in andere browsers, op de laptop, op de andere laptop, het hele huis is verdoemd!

Heeft iemand een idee wat ik hiertegen kan doen?

:-(

Boris

Vrij weinig met PHP te maken zo te lezen, daarom verplaatst naar Koffiehoek![/modedit]
Naar Techtalk verplaatst omdat ik anders totaal geen aandacht krijg omdat de koffiehoek niet daar links bij de laatste tien forum berichten staat.[/modedit]
Gewijzigd op 04/06/2010 16:16:55 door K i p

PHP hulp

PHP hulp

12/08/2020 17:36:13

Terence Hersbach

Terence Hersbach

04/06/2010 13:23:22
Quote Anchor link
is dat vanaf jouw webserver / hosting of over alles op het hele internet?

Aron K

Aron K

04/06/2010 13:25:33
Quote Anchor link
Virusscanner of vuurmuurtje?

K i p

K i p

04/06/2010 13:47:11
Quote Anchor link
Dat is gewoon ik die vanaf thuis dingen probeer te downloaden. Niet alleen op mijn computer maar ook op de laptop als ik die op ons draadloos netwerk zet. We hebben ook beneden nog een computer en die heeft hetzelfde.

We zitten op Mac OS X. Ehm, ik weet niks van virusscanners of firewalls die geïnstalleerd zijn.

Danny Roelofs

Danny Roelofs

04/06/2010 13:58:47
Quote Anchor link
Ik vermoed dat er iets aan de hand is met het *draadloze*, je zou kunnen stellen van als (en indien mogelijk) wat er gebeurt als je rechtstreeks bent aangesloten op de router wat er dan nog gebeurt?

Want a) is de router het probleem c.q instelling/hardware? of b) heb ik last van andermans draadloze router / signalen die storen.

K i p

K i p

04/06/2010 14:12:57
Quote Anchor link
Nee ik zit nu gewoon via de kabel. Ik bedoel dat ik het ook op andere computers heb geprobeerd, en die zitten dan inderdaad op het draadloze netwerk.

Maar het gebeurt dus zowel draadloos als mét draad.

K i p

K i p

05/06/2010 23:15:22
Quote Anchor link
http://i298.photobucket.com/albums/mm259/CTG24/bump_signs.jpg

Piet Verhagen

Piet Verhagen

05/06/2010 23:27:32
Quote Anchor link
Ook al iets anders dan Mac OS X geprobeerd? Andere router / modem?

K i p

K i p

06/06/2010 00:42:32
Quote Anchor link
Nee. Maar daar kan het toch allebei niet aan liggen... Eerst werkte het wel!

Joren de Wit

Joren de Wit

06/06/2010 11:25:28
Quote Anchor link
Het lijkt me inderdaad niet aan je computers of besturingssysteem liggen, aangezien ze allemaal hetzelfde probleem vertonen. Er zit dus ergens in je netwerk een probleem. Waar dat precies is zou je uit moeten proberen te vinden.

- Sluit een computer eens direct op je modem aan, dus zonder de router ertussen. Zelfde probleem? --> Provider bellen?
- Als een computer direct op de router aangesloten problemen geeft (zonder dat er een enkele andere computer, draadloos of kabel, verbonden is), zou je de router eens kunnen resetten. Geen resultaat? --> Router aan het overlijden?

Met deze eerste twee stappen sluit je een probleem bij de 'bron' van je netwerk uit. Vanaf dat punt kun je zelf alles wijzigen, maar als er daarvoor een probleem zit moet je toch echt met je provider gaan bellen.

Karl Karl

Karl Karl

06/06/2010 12:46:51
Quote Anchor link
Welke router heb je?

K i p

K i p

06/06/2010 12:55:20
Quote Anchor link
De Airport extreme.

Ik zal eens gaan proberen om mn computer direct op de modem aan te sluiten. Goed idee.

Piet Verhagen

Piet Verhagen

06/06/2010 13:28:06
Quote Anchor link
K i p op 06/06/2010 00:42:32:
Nee. Maar daar kan het toch allebei niet aan liggen... Eerst werkte het wel!
Jah ... dat kan wel dat het eerst wel werkte ... maar nu niet meer lees ik. Dus als je het wilt oplossen, dan moet je toch op zoek gaan niet iets dat ergens kapot gegaan is ofzo. Bijvoorbeeld. Modem die op het punt staat het loodje te leggen ofzo? Switch die zn laatste uurtjes aan het aftellen is? Je wilt het wel oplossen, maar je wilt niet op zoek gaan naar het probleem?

K i p

K i p

06/06/2010 21:28:28
Quote Anchor link
:-S Lekker sarcastisch

Bram Boos

Bram Boos

06/06/2010 21:35:54
Quote Anchor link
Ik heb het zelf ook wel eens met FF, heel vreemd. Maar niet altijd met grote bestanden, ook met kleine.
Ik blijf het volgen, wil ook wel eens een oplossing ;-)

K i p

K i p

28/02/2011 23:20:06
Quote Anchor link
Tja het is nog steeds een probleem. Thuis en op het atelier hebben we precies dezelfde provider (XMS), dezelfde router (Airport Extreme) dezelfde instellingen van de router, dezelfde besturingssystemen en browsers. Toch lukt het downloaden van .dmg-bestanden wél op het atelier (op alle computers/besturingssystemen/browsers etc.) en níet thuis (op alle computers/besturingssystemen/browsers etc.).

Zelf heb ik het gevoel dat het aan het netwerk of de provider ligt. Verder heb ik ontdekt dat het niet om de grootte van het bestand gaat, maar echt alleen om de extensie ".dmg". Wat dat betreft lijkt het inderdaad heel erg op een Firewall, maar die zit écht nergens.

Voor mij is het een beetje een hopeloos raadsel dat wel nooit opgelost zal worden :-P

Karl Karl

Karl Karl

28/02/2011 23:25:27
Quote Anchor link
Als je denkt dat het aan het netwerk ligt, dan moet je het ergens anders proberen of je dit probleem houd :-)

K i p

K i p

28/02/2011 23:35:05
Quote Anchor link
Ja op het atelier werkt het dus wel, en op school werkt het, etc. Overal werkt het.

Harry nvt

Harry nvt

01/03/2011 00:09:45
Quote Anchor link
Wat is de provider? KPN heeft laatselijk wat veranderingen doorgevoerd. Is je down-uploadspeed nog hetzelfde? Alleen .dmg is wel raadselachtig...

K i p

K i p

01/03/2011 10:15:27
Quote Anchor link
Ja het is hetzelfde en dit speelt al sinds juni vorig jaar.

Harry nvt

Harry nvt

01/03/2011 13:23:25
Quote Anchor link
de provider, en het soort (kabel, adsl-isdn), mogen wij dat niet weten? En wat zijn de resultaten geweest van contact met de helpdesk? Ik neem aan dat je wel iets hebt ondernomen als het al zo lang is. En als wij willen switchen weten we dan waar we niet moeten zijn...

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.