Dropbox alternatief voor zelf te hosten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

02/09/2010 17:26:03
Quote Anchor link
De titel zelf zegt eigenlijk al genoeg, maar ik ben eigenlijk gewoon opzoek naar een alternatief zoals dropbox maar om dan zelf op je server te hosten.

Kent iemand zo iets?

Mvg,
Paradox
 
PHP hulp

PHP hulp

02/05/2024 13:36:09
 
Jens V

Jens V

02/09/2010 17:38:40
Quote Anchor link
Niet helemaal hetzelfde, maar je kan een svn gebruiken... Dan heb je al direct geen problemen meer met verschillende versies :)
 
- -

- -

02/09/2010 17:41:00
Quote Anchor link
FTP?
 
Pim -

Pim -

02/09/2010 18:00:30
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

02/09/2010 18:03:41
Quote Anchor link
Bedankt voor de replies, @Pim dat lees ik zo meteen wel eens, maar ik zoek iets "gebruiksvriendelijk" voor "leken" die er aan kunnen via de browser.
 
Jens V

Jens V

02/09/2010 18:59:06
Quote Anchor link
Kan een svn ook niet webbased gebruikt worden? Ik dacht van wel hoor. Dan moet je gewoon even een goede zoeken :)

Edit:
WebSvn (heb het niet volledig gelezen maar ik denk dat die een client is), en doctorSVN.

De laatste ondersteunt zeker webbased commit's.
Gewijzigd op 02/09/2010 19:16:52 door Jens V
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

02/09/2010 19:20:19
Quote Anchor link
Jens V op 02/09/2010 18:59:06:
Kan een svn ook niet webbased gebruikt worden? Ik dacht van wel hoor. Dan moet je gewoon even een goede zoeken :)

Edit:
WebSvn (heb het niet volledig gelezen maar ik denk dat die een client is), en doctorSVN.

De laatste ondersteunt zeker webbased commit's.


Ja, ik gebruik zelf ook een svn van een projectje waar ik aan werk met de client toirtoiseSVN maar ik denk dat een SVN net iets te "moeilijk" is voor de mensen waarmee ik het zou willen gebruiken..
Het zijn in het algemeen maar computerleken zeg maar..
 
Jens V

Jens V

02/09/2010 20:57:16
Quote Anchor link
Anders maak je iets zelf? Met wat C++ en proxies kom je al een heel eindje, gok ik. Het moeilijkere is het integreren in een browser. Daarvoor moet je al naar java(script) gaan grijpen, gok ik. Maar hier ben je dan natuurlijk wel al een stuk hoger niveau bezig...
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

02/09/2010 21:17:56
Quote Anchor link
Ik ben beter met Java dan C (geen ervaring met C++)..
Maar toch bedankt, ik hou het voorlopig wel bij dropbox denk ik..
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.