drukkerij script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

26/05/2004 17:11:00
Quote Anchor link
Ey,
ik zoek een scipt/programma waarmee het volgende mogelijk is:
Een vaste klant van een drukkerij logt in op een afgeschermd gedeelte van de site van die drukkerij. Daar staan een aantal basisontwerpen van naamkaartjes , briefpapier enz. met het logo/letterype/opmaak van het bedrijf waar die klant voor werkt. Wat dus voor elke klant anders is. De klant kiest bijv. een naamkaartje en kan dan in een aantal velden zijn naam, adres, telefoonnummer invullen. En die versturen naar de drukkerij, op zo'n manier dat de drukkerij alleen maar op 'print' hoeft te klikken en het bestelde kaartje rolt uit de printer van de drukkerij.

Ten eerste; met wat voor scripttaal is zoiets te realiseren? En waar kan ik dit vinden? Of is hier een programma voor?

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk hebt uitgelegd.
Zo niet, hoor ik het graag!

Alvast bedankt,
Rogier
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 06:09:42
 
Robin

Robin

26/05/2004 17:45:00
Quote Anchor link
oplossing:

Een eigen login script. Deze bestaan wel, staan op verschillende site's, maar je kan er ook 1 hier vandaan halen. Ik hoop alleen wel dat je php en mysql dan ondersteun.

http://www.phphulp.nl/php/scripts/3/5 <-- het script.

meer kan ik niet echt helpen.
 

26/05/2004 17:50:00
Quote Anchor link
Thxn, voor het snelle antwoord.
Maar dat wist ik zelf ook, maar het gaat dus juist om het geavanceerde wat na het inloggen komt.
Groeten,
Rogier
 
Mitch X

Mitch X

26/05/2004 17:58:00
Quote Anchor link
Dat moet je of zelf maken (met hulp) of het zal je waarschijnlijk geld gaan kosten ...
 

26/05/2004 18:03:00
Quote Anchor link
Het maakt niet uit dat het geld kost.
ZOlang het maar niet gewoon door een ander webdesign bedrijf gemaakt is, wil ik er best wat geld voor uittrekken.
 
Web Smile

Web Smile

26/05/2004 18:30:00
Quote Anchor link
Inloggen is niet moeilijk. Je kunt met behulp van GD tekst op een plaatje zetten, dus het is mogelijk met php.
 

26/05/2004 18:42:00
Quote Anchor link
GD?
 
Christian

Christian

26/05/2004 20:26:00
Quote Anchor link
Maar als dat kaartje is uitgeprint, moet je hem dan nog uitknippen of worden ze niet met A4'tjes gemaakt?
 

26/05/2004 20:35:00
Quote Anchor link
Die kunnen gewoon gesneden worden door een snijmachine in de drukkerij
 
Arend a

Arend a

27/05/2004 01:16:00
Quote Anchor link
Ik denk dat ze bij een drukkerij een beetje verdrietig worden van wat GD genereerd.

Het liefst hebben ze vector based (eps) plaatjes om te drukken, of anders zo'n hoog mogelijke resolutie. Het is denk ik verstandiger om het grafische werk aan de grafische software over te laten, en het php gedeelte te beperken tot een opdracht gedeelte.

Spaart werk en tranen.
 
Guido

Guido

27/05/2004 07:53:00
Quote Anchor link
Ik denk dat Arend daar helemaal gelijk in heeft. Zorg dat klanten kunnen inloggen op de site en hun grafische bestanden kunnen uploaden.

Wat ik me wel voor kan stellen is dat er misschien standaardkaartjes kunnen worden samengesteld. Dus ze kiezen voor achtergrond A, indeling C (welke velden als naam, adres etc. en waar die velden op het kaartje staan) en willen de volgende tekst voor de gekozen velden: bla bla. Zodra een klant dat heeft ingevuld krijgt de drukker een mailtje (of misschien wel een rechtstreekse opdracht die in de printwachtrij komt?) met daarin: maak visitekaartje met achtergrond A, indeling C en de volgende tekst daarop. Oftewel dan komen er geen extra grafische elementen aan te pas van de gebruiker zoals logo's etc.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.