dynamische listbox

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Karel

karel

19/04/2007 10:38:00
Quote Anchor link
Wat ik graag zou willen gebruiken is een listbox met daarnaast een "+" knop, als op deze knop wordt geklikt moet er een popup scherm verschijnen waarbij je lokaal kunt bladeren en een bestand selecteren die in de listbox komt te staan. Hierbij moet het mogelijk zijn om zo meerdere links onder elkaar te zetten.

Dan nog een "-" knop om een geselecteerde link te verwijderen.

Kan iemand me vertellen of dit mogelijk is en zo ja waar ik dan moet zoeken of wat ik daarvoor moet gebruiken?
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 22:27:16
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

19/04/2007 10:46:00
Quote Anchor link
Hoe bedoel je met pop-up? Want een appart schermpje in de site zelf kan ook en word ook steeds vaker gebruikt op websites.

Leesvoer:

createElement
setAttribute
Overzicht

En het is mogelijk om zoiets te maken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
 
Karel

karel

19/04/2007 10:58:00
Quote Anchor link
Oké bedankt ik zal eens wat gaan lezen, maakt niet gek veel uit zolang het maar praktisch en duidelijk is. Iets waarmee je een bestand van je pc kunt selecteren.

Ik ga er mee aan de slag!
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

19/04/2007 11:02:00
Quote Anchor link
Wat ook handig is om te weten zijn de javascript event attributen:link

En hoe je moet stylen met javascript:link

Als je een voorbeeldje wilt hebben van het leesvoer wat ik je net gaf moet je het maar even zeggen:)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
 
Karel

karel

19/04/2007 11:06:00
Quote Anchor link
Dit is helemaal nieuw voor mij. Ik moet het nog even doornemen en als ik er niet aan uit kom dan laat ik het je even weten.

Bedankt!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.