Echo werkt niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Software Ontwikkelaar PHP gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Software Ontwikkelaar om het team van onze opdrachtgever te versterken! De ideale kandidaat zal fungeren als verlengstuk van klanten en complexe technische vraagstukken met enthousiasme benaderen. Naast het werken met de nieuwste technologieën, ben je in staat om aan meerdere projecten tegelijkertijd te werken. Als je deze uitdaging aangaat, werk je nauw samen met front-end developers en draag je bij aan het realiseren van grote veranderingen bij klanten. Het bedrijf zoekt iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd streeft naar het leveren van de beste resultaten.

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

16/09/2004 16:01:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?

$kans1
= rand(0,100);

echo je hebt $kans1;

$kans2 = rand(0,100);

echo $kans2;

$lijn3 = "kans 2 is grooter dan 1";
if ($kans2 < $kans1)
{

echo $lijn3;
}

?>

krijg ik telkens echo verkeert help me plz
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 02:48:29
 
Dutchcamel

dutchcamel

16/09/2004 16:04:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
echo 'je hebt '.$kans1;
?>


Een string moet tussen ' of " staan. De variabele $kans1 moeten buiten de aanhalingstekens gehaald worden.
 
Winston Smith

Winston Smith

16/09/2004 16:28:00
Quote Anchor link
Of dubbele aanhalingstekens gebruiken:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo ("je hebt $kans1");
?>
 
Dutchcamel

dutchcamel

16/09/2004 16:33:00
Quote Anchor link
Echo heeft geen haken nodig, het is geen fuctie maar een language constructor. Verder is variabelen tussen quotes laten staan niet netjes en is het gebruik van " langzamer dan ' omdat bij " nog gecontroleerd wordt of er niet toch nog variabelen binnen quotes staan (wat dus eigenlijk niet zou moeten). Het is alleen nodig om " te gebruiken als je \n, \t of \r gebruikt.
De snelste oplossing is dus gewoon ' gebruiken en wat sowieso moet (ok, niet verplicht maar ik vind dat je net hoort te scripten) de variabelen buiten quotes halen. Wat ik al zei dus:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
echo 'je hebt '.$kans1;
?>
 
Tim

Tim

16/09/2004 16:43:00
Quote Anchor link
Okey het werkt bedankt ik heb nu dus

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?

$kans1
= rand(0,100);

echo ("je hebt $kans1");

$kans2 = rand(0,100);

echo ("je hebt $kans2");

$lijn3 = "kans 2 is grooter dan 1";
if ($kans2 < $kans1)
{

echo $lijn3;
}

?>


aleen als ik de <br>

tussen gooi krijg ik groote foutmeldingen :s van Parse error: parse error, unexpected '>' in

ik heb ze op veel plekken gebruikt moet het met deze script anders dan ? want ik vel veel scripten en werkte gewoon met <br>
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

16/09/2004 16:49:00
Quote Anchor link
dutchcamel:
de variabelen buiten quotes halen.
En vervolgens nog niet doen...

Elwin
 
Dutchcamel

dutchcamel

16/09/2004 16:51:00
Quote Anchor link
Tim:
Okey het werkt bedankt ik heb nu dus

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?

$kans1
= rand(0,100);

echo ("je hebt $kans1");

$kans2 = rand(0,100);

echo ("je hebt $kans2");

$lijn3 = "kans 2 is grooter dan 1";
if ($kans2 < $kans1) {
echo $lijn3;
}

?>


...


Zie mijn bericht hierboven:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?
$kans1
= rand(0, 100);
echo 'je hebt '.$kans1;
$kans2 = rand(0,100);
echo 'je hebt '.$kans2;
$lijn3 = 'kans 2 is grooter dan 1';
if ($kans2 < $kans1) {
   echo $lijn3;
}

?>


is netter en nog sneller ook. Je mag best alle berichten lezen :|
Wat het probleem is met je <br> zou ik niet weten.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
echo '<br>';
?>


Geeft totaal geen problemen, je kunt de <br> gewoon overal invoegen, als je er maar voor zorgt dat het tussen de quotes staat en niet erbuiten.
 
Tim

Tim

16/09/2004 16:52:00
Quote Anchor link
dat hoeft niet zo werkt het of kan ik anders geen <br> gebruiken?
 
Dutchcamel

dutchcamel

16/09/2004 16:56:00
Quote Anchor link
Kan wel, maar lees nou eens wat ik al 2 keer gezegd heb. Je kunt wel altijd denken mijn script werkt waarom zou ik het aanpassen. Maar dan wordt het een grote rotzooi, je moet van begin af aan netjes scripten en dat kan door je aan een paar simpele regeltjes te houden. Is dat zo veel gevraagd? Het hoeft echt niet perse, je moet het zelf ook weten..
 
Tim

Tim

16/09/2004 17:01:00
Quote Anchor link
ik lees ze en pass ze er ook aan aan

bedankt het werkt idd sneller

en edit met die br bedoel ik een lege regel

nogmaals edit: Idd dit ziet er ook veel mooier uit :)
Gewijzigd op 16/09/2004 17:06:00 door Tim
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

16/09/2004 17:05:00
Quote Anchor link
Maar mensen.. alsjeblieft.. Groter is met één o. Dat staat ook een stuk mooier in je script..

Elwin
 
Tim

Tim

16/09/2004 17:07:00
Quote Anchor link
Hmm je hebt gelijk :) bedankt voor de spellingsfout in het script maar ik heb nu nog steeds het probleem in het script je moet toch gewoon <br> kunnen gebruiken (een lege regel.. toch?)

ik heb het nu maar anders gedaan ik heb

echo "<br>\n";

bijgeplaats en nu werkt ja (ja ik maak het nu in 1 regel :) dat het dus mooier staat :p :)
Gewijzigd op 16/09/2004 17:14:00 door Tim
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

16/09/2004 17:38:00
Quote Anchor link
Tim:
ik heb het nu maar anders gedaan ik heb

echo "<br>\n";
En dat terwijl...
dutchcamel:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
echo '<br>';
?>


Elwin
 
Tim

Tim

16/09/2004 18:36:00
Quote Anchor link
slim opgemerkt elwin

aleen het probleem is dat die dat niet pakt ...
 
Dutchcamel

dutchcamel

16/09/2004 18:40:00
Quote Anchor link
<br> is om op het scherm in de browser op een volgende regel te beginnen. \n om in de broncode een nieuwe regel te beginnen. Maar zoals ik in mijn 2e post al zei als je \n, \t of \r gebruikt moet je " gebruiken ipv '. Daarom is

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
echo "<br>\n";
?>


dus wel de beste manier daarvoor, zoals je zelf al zegt :)
Gewijzigd op 16/09/2004 18:41:00 door dutchcamel
 
Tim

Tim

16/09/2004 18:42:00
Quote Anchor link
:)

okeey ik ben het nu al een beetje door te krijgen bedankt voor al julie tips enzo
 
Tim

Tim

16/09/2004 19:09:00
Quote Anchor link
ik he aleen 1 vraagje nog als ik nu door middel van de back toets druk krijg ik de oude waarde's weer hoe kan ik zorgen dat dus de hele pagina met nieuwe waarden komt altijd ook al druk ik op de back toets of f5
 
Bram Z

Bram Z

16/09/2004 19:18:00
Quote Anchor link
Dat kan niet, want als je vorige drukt gebruikt hij de pagina in je cache en gaat hij niet kijken naar de server ...
 
Dutchcamel

dutchcamel

16/09/2004 19:20:00
Quote Anchor link
Probeer het eens met clearstatcache(). Dus boven aan je script:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
 
Tim

Tim

16/09/2004 19:21:00
Quote Anchor link
en als je dus een waarde naar de db verstuurt word die dan bijgetelt ?

edit

ik probeer het dutchamel
Gewijzigd op 16/09/2004 19:22:00 door Tim
 
Tim

Tim

16/09/2004 20:37:00
Quote Anchor link
nee dat werkt niet meer okey dat komt laater :)
nu wil ik 1 stap vedder gaan met scripten en ik wil Checkboxen maken en dat als je die aanklikt dat je dan kans1 of kans2 kan kiezen en dat je daarna de kans % ziet ik zat al te denken aan

<form action="" method=post>
<input type="checkbox" name="id[]" value="1"> 1<br>
<input type="checkbox" name="id[]" value="2"> 2<br>
<input type=submit>

wat is slim om boven in in te vullen en daaronder makkelijker uitewerken
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.