Echo werkt niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

16/09/2004 16:01:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?

$kans1
= rand(0,100);

echo je hebt $kans1;

$kans2 = rand(0,100);

echo $kans2;

$lijn3 = "kans 2 is grooter dan 1";
if ($kans2 < $kans1)
{

echo $lijn3;
}

?>

krijg ik telkens echo verkeert help me plz
 
PHP hulp

PHP hulp

20/05/2024 04:41:06
 
Dutchcamel

dutchcamel

16/09/2004 16:04:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
echo 'je hebt '.$kans1;
?>


Een string moet tussen ' of " staan. De variabele $kans1 moeten buiten de aanhalingstekens gehaald worden.
 
Winston Smith

Winston Smith

16/09/2004 16:28:00
Quote Anchor link
Of dubbele aanhalingstekens gebruiken:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo ("je hebt $kans1");
?>
 
Dutchcamel

dutchcamel

16/09/2004 16:33:00
Quote Anchor link
Echo heeft geen haken nodig, het is geen fuctie maar een language constructor. Verder is variabelen tussen quotes laten staan niet netjes en is het gebruik van " langzamer dan ' omdat bij " nog gecontroleerd wordt of er niet toch nog variabelen binnen quotes staan (wat dus eigenlijk niet zou moeten). Het is alleen nodig om " te gebruiken als je \n, \t of \r gebruikt.
De snelste oplossing is dus gewoon ' gebruiken en wat sowieso moet (ok, niet verplicht maar ik vind dat je net hoort te scripten) de variabelen buiten quotes halen. Wat ik al zei dus:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
echo 'je hebt '.$kans1;
?>
 
Tim

Tim

16/09/2004 16:43:00
Quote Anchor link
Okey het werkt bedankt ik heb nu dus

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?

$kans1
= rand(0,100);

echo ("je hebt $kans1");

$kans2 = rand(0,100);

echo ("je hebt $kans2");

$lijn3 = "kans 2 is grooter dan 1";
if ($kans2 < $kans1)
{

echo $lijn3;
}

?>


aleen als ik de <br>

tussen gooi krijg ik groote foutmeldingen :s van Parse error: parse error, unexpected '>' in

ik heb ze op veel plekken gebruikt moet het met deze script anders dan ? want ik vel veel scripten en werkte gewoon met <br>
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

16/09/2004 16:49:00
Quote Anchor link
dutchcamel:
de variabelen buiten quotes halen.
En vervolgens nog niet doen...

Elwin
 
Dutchcamel

dutchcamel

16/09/2004 16:51:00
Quote Anchor link
Tim:
Okey het werkt bedankt ik heb nu dus

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?

$kans1
= rand(0,100);

echo ("je hebt $kans1");

$kans2 = rand(0,100);

echo ("je hebt $kans2");

$lijn3 = "kans 2 is grooter dan 1";
if ($kans2 < $kans1) {
echo $lijn3;
}

?>


...


Zie mijn bericht hierboven:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?
$kans1
= rand(0, 100);
echo 'je hebt '.$kans1;
$kans2 = rand(0,100);
echo 'je hebt '.$kans2;
$lijn3 = 'kans 2 is grooter dan 1';
if ($kans2 < $kans1) {
   echo $lijn3;
}

?>


is netter en nog sneller ook. Je mag best alle berichten lezen :|
Wat het probleem is met je <br> zou ik niet weten.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
echo '<br>';
?>


Geeft totaal geen problemen, je kunt de <br> gewoon overal invoegen, als je er maar voor zorgt dat het tussen de quotes staat en niet erbuiten.
 
Tim

Tim

16/09/2004 16:52:00
Quote Anchor link
dat hoeft niet zo werkt het of kan ik anders geen <br> gebruiken?
 
Dutchcamel

dutchcamel

16/09/2004 16:56:00
Quote Anchor link
Kan wel, maar lees nou eens wat ik al 2 keer gezegd heb. Je kunt wel altijd denken mijn script werkt waarom zou ik het aanpassen. Maar dan wordt het een grote rotzooi, je moet van begin af aan netjes scripten en dat kan door je aan een paar simpele regeltjes te houden. Is dat zo veel gevraagd? Het hoeft echt niet perse, je moet het zelf ook weten..
 
Tim

Tim

16/09/2004 17:01:00
Quote Anchor link
ik lees ze en pass ze er ook aan aan

bedankt het werkt idd sneller

en edit met die br bedoel ik een lege regel

nogmaals edit: Idd dit ziet er ook veel mooier uit :)
Gewijzigd op 16/09/2004 17:06:00 door Tim
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

16/09/2004 17:05:00
Quote Anchor link
Maar mensen.. alsjeblieft.. Groter is met één o. Dat staat ook een stuk mooier in je script..

Elwin
 
Tim

Tim

16/09/2004 17:07:00
Quote Anchor link
Hmm je hebt gelijk :) bedankt voor de spellingsfout in het script maar ik heb nu nog steeds het probleem in het script je moet toch gewoon <br> kunnen gebruiken (een lege regel.. toch?)

ik heb het nu maar anders gedaan ik heb

echo "<br>\n";

bijgeplaats en nu werkt ja (ja ik maak het nu in 1 regel :) dat het dus mooier staat :p :)
Gewijzigd op 16/09/2004 17:14:00 door Tim
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

16/09/2004 17:38:00
Quote Anchor link
Tim:
ik heb het nu maar anders gedaan ik heb

echo "<br>\n";
En dat terwijl...
dutchcamel:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
echo '<br>';
?>


Elwin
 
Tim

Tim

16/09/2004 18:36:00
Quote Anchor link
slim opgemerkt elwin

aleen het probleem is dat die dat niet pakt ...
 
Dutchcamel

dutchcamel

16/09/2004 18:40:00
Quote Anchor link
<br> is om op het scherm in de browser op een volgende regel te beginnen. \n om in de broncode een nieuwe regel te beginnen. Maar zoals ik in mijn 2e post al zei als je \n, \t of \r gebruikt moet je " gebruiken ipv '. Daarom is

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
echo "<br>\n";
?>


dus wel de beste manier daarvoor, zoals je zelf al zegt :)
Gewijzigd op 16/09/2004 18:41:00 door dutchcamel
 
Tim

Tim

16/09/2004 18:42:00
Quote Anchor link
:)

okeey ik ben het nu al een beetje door te krijgen bedankt voor al julie tips enzo
 
Tim

Tim

16/09/2004 19:09:00
Quote Anchor link
ik he aleen 1 vraagje nog als ik nu door middel van de back toets druk krijg ik de oude waarde's weer hoe kan ik zorgen dat dus de hele pagina met nieuwe waarden komt altijd ook al druk ik op de back toets of f5
 
Bram Z

Bram Z

16/09/2004 19:18:00
Quote Anchor link
Dat kan niet, want als je vorige drukt gebruikt hij de pagina in je cache en gaat hij niet kijken naar de server ...
 
Dutchcamel

dutchcamel

16/09/2004 19:20:00
Quote Anchor link
Probeer het eens met clearstatcache(). Dus boven aan je script:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
 
Tim

Tim

16/09/2004 19:21:00
Quote Anchor link
en als je dus een waarde naar de db verstuurt word die dan bijgetelt ?

edit

ik probeer het dutchamel
Gewijzigd op 16/09/2004 19:22:00 door Tim
 
Tim

Tim

16/09/2004 20:37:00
Quote Anchor link
nee dat werkt niet meer okey dat komt laater :)
nu wil ik 1 stap vedder gaan met scripten en ik wil Checkboxen maken en dat als je die aanklikt dat je dan kans1 of kans2 kan kiezen en dat je daarna de kans % ziet ik zat al te denken aan

<form action="" method=post>
<input type="checkbox" name="id[]" value="1"> 1<br>
<input type="checkbox" name="id[]" value="2"> 2<br>
<input type=submit>

wat is slim om boven in in te vullen en daaronder makkelijker uitewerken
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.