een goede PHP, MySQL cursus vinden?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Zsa Zsa Linnemann

Zsa Zsa Linnemann

01/06/2010 13:59:01
Quote Anchor link
Wie weet een goede cursus PHP, MySQL, CMS bouwen
liefst omgeving Amsterdam? Al lezende erover steek ik veel op maar het
toepassen van de kennis vind ik lastig en het format van Wordpress is me
te star.
Hoe basic is een basiscursus? Ik krijg Mamp bijv. wel aan de praat, kan HTML dromen en weet hoe een formulier in elkaar steekt. Maar ik heb geen idee hoe ik een CMS moet koppelen aan een database, snap niet hoe je een navigatie met PHP in elkaar zet die aangepast kan worden in een CMS en PHP-code 'volg' ik wel maar kan ik nauwelijks in de praktijk toepassen.
Gewijzigd op 01/06/2010 13:59:36 door Zsa Zsa Linnemann
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 07:11:42
 
Chris -

Chris -

01/06/2010 14:25:15
Quote Anchor link
Dan is een basiscursus wat je nodig hebt. Al eens gekeken op phptuts.nl? Blanche heeft namelijk een fantastische PHP Beginnershandleiding geschreven =)
 
Zsa Zsa Linnemann

Zsa Zsa Linnemann

02/06/2010 10:22:50
Quote Anchor link
wat fijn om te horen, dat is namelijk precies wat ik gedaan heb en het ziet er erg overzichtelijk uit.
 
- Mark -

- Mark -

02/06/2010 10:36:03
Quote Anchor link
Ik volg op moment een cursus bij de LOI " PHP en MySQL Professional ". Sla die maar over, ik heb hem nu bijna af maar je kunt Professional met gemak weglaten. Het is me erg tegen gevallen. Het enige dat ze doen is " Het complete handboek php 5 en MySQL " doorlopen. De cursus is tevens erg verouderd en ze leren je soms dingen zelfs fout aan.

Ik ga maar weer terug met het mezelf aanleren. Kost ook minder geld.
Gewijzigd op 02/06/2010 10:36:57 door - Mark -
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

02/06/2010 11:27:30
Quote Anchor link
Hoop cursussen voldoen inderdaad niet, omdat die meestal verouderd zijn. Dat komt omdat de webwereld zo ontzettend snel ontwikkeld, dat er maar weinig opleidingsinstituten zijn die hun programma continue aan willen passen.

Tip: Leer het jezelf aan door te proberen en te proberen, kom je er niet uit, dan kan je prima terecht op dit forum, waar ze je de hulp zo aan kunnen bieden!
 
- Mark -

- Mark -

02/06/2010 11:36:17
Quote Anchor link
Het is helaas inderdaad een kwestie van willen. Al zouden ze het wel eigenlijk moeten, want je betaalt er toch behoorlijk voor. Ik heb net even gekeken, Het boek komt uit 2004. 1 a 2 jaar gaat nog wel maar 6 jaar?
 
Pim -

Pim -

02/06/2010 15:27:48
Quote Anchor link
www.goodphptutorials.com
Een hele hoop tutorials, wordt misschien een beetje lastig de goede te vinden, maar er zitten er bij waar je veel aan zal hebben.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.