een map openen in IE

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Jurgen

jurgen

28/08/2007 16:04:00
Quote Anchor link
Vroeger kon ik met een file: link een map openen in Internet Explorer. Nu blijkt dit door SP2 niet meer te werken.
Hoe kan ik dit alsnog doen? javascript misschien?
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 05:42:24
 
Pepijn de vos

pepijn de vos

02/09/2007 20:36:00
Quote Anchor link
file:///testmap/test bestand.html
geeft bij mij gewoon dat bestand, en
file:///testmap/
opent een finder schermpje met die map.
maar ik gebruik mac, dus als jij zegt dat dat sinds sp2 bij windows niet meer kan...

ik denk niet dat je hier met java script omheen komt.
of ... als de eerste wel werkt om lokale bestanden weer te geven kan ik me voorstellen dat je in die map kijkt wat er staat, en dan een custom web preview van die map genereert, dus dat je doet <a href="file:///testmap/test.exe">test.exe</a> maar dan dus genereren door te kijken wat er in die map staat.

maar ik zit gewoon maar wat te denken en ik weet niet zo veel van javscript ofzo, dus ik denk dat je beter kunt wachten tot er iemand antwoord met meer kennis.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.