een nieuwe tabel toevoegen met steeds een andere naam...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robert

Robert

29/11/2004 09:04:00
Quote Anchor link
wat ik hiermee wil zeggen is...

ik heb deze onderstaande queries...wanneer er gesubmit wordt, wordt de tabel netjes aan gemaakt (het is dus de bedoeling dat er voor elk bedrijf een nieuwe subscribers tabel komt, maar elke subscriberstabel moet dus een nieuwe naam krijgen en die naam moet corresponderen met het bedrijf, dus...wat ik zou willen weten is hoe verander je die naam van subscribers_naam in een variabele.

$insert="INSERT INTO bedrijven (naam,adres,contactpersoon,email) VALUES (
'".$naam."',
'".$adres."',
'".$contactpersoon."',
'".$email."')";
mysql_query($insert)
or die(mysql_error());


$insert2="CREATE TABLE subscribers_naam (`id` int(11) NOT NULL auto_increment,`voornaam` varchar(255) default NULL,`achternaam` varchar(255) default NULL,`email` varchar(255) default NULL,`entrydate` datetime default NULL,`active` enum('1','0') default NULL,`ip` varchar(255) NOT NULL default '',PRIMARY KEY (`id`))";
mysql_query($insert2)
or die(mysql_error());
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 18:07:21
 
Robert

Robert

29/11/2004 09:10:00
Quote Anchor link
oke...ik heb hem al...sorry voor het nutteloze topic....
 
Mitch X

Mitch X

29/11/2004 09:34:00
Quote Anchor link
Lijkt me niet slim.
Maak een tabel 'Bedrijven' waarin elk bedrijf een uniek nummer krijgt, en maar een extra veld in subscribers waar je dat nummer gebruikt om de data te koppelen :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.