een site in een pagina openen.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jeffrey Tukker

Jeffrey Tukker

08/11/2010 10:49:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik wil graag weten of het mogelijk is om een site binnen in een site te openen dus bijvoorbeeld ik heb een pagina waar ik wat producten op zet en wil daarin de pagina van de leverancier ook laten zien. waarbij de afmeting beperkt worden en wanneer je op een link klikt op de ingeladen site weer word geladen en niet naar die andere site toe gaat.

Ik heb het geprobeerd met file_get_contents() dit werkt wel alleen kan je de afmeting dan niet echt aanpassen en wanneer je op een link drukt verlaat hij jou site.

Alvast bedankt,

Jeffrey
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 10:10:29
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/11/2010 10:52:51
Quote Anchor link
iframe...

Maar denk aan copyright en auteursrechten. Niet iedereen vindt dit even leuk....
Gewijzigd op 08/11/2010 10:53:33 door - Ariën -
 
Jeffrey Tukker

Jeffrey Tukker

08/11/2010 11:04:14
Quote Anchor link
oke dankje! ja zodra ik een voorbeeld klaar heb ga ik ook vragen aan de leverancier of ze er problemen mee hebben. natuurlijk vermeld ik ook de leverancier enzo bij
 
Moe BE

Moe BE

08/11/2010 11:17:01
Quote Anchor link
Zou je dit niet eerst vragen, voordat je hier tijd in gaat steken. Nu niet dat dit zoveel werk is, maar toch.
Gewijzigd op 08/11/2010 11:17:36 door Moe BE
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.