een sitereview

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

De VeeWee

de VeeWee

31/05/2004 10:45:00
Quote Anchor link
Zeg maar wat je er van vind...
(site loopt al wel een tijdje maar ik wil de site zo goed mogelijk maken)

let ook op:

is het goed zichtbaar bij een 800*600 resolutie?
is het goed zichtbaar in andere browsers?
is het een site waar je naar terug zou komen?
andere commentaar...


site: http://www.geelonstage.be.tf
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 09:29:26
 
B a s
Beheerder

B a s

31/05/2004 11:42:00
Quote Anchor link
Eej veewee..!

Ziet er leuk uit die website. Oranje is een erg gewaagde kleur. Het maakt het wel wat druk voor mijn gevoel. Verder vind ik de opmaak van de pagina erg standaard. Kolommen links en rechts en in het midden een main 'venster'.

Ik vind de teksten die erop staan wel goed leesbaar en ik ben er wel achter gekomen wat Geel On Stage is. :) De countdown vind ik ook erg leuk.. succes met je pagina!
 
Arend a

Arend a

31/05/2004 11:45:00
Quote Anchor link
[1] Inhoud: Ik zou 'm ff chillen met die interactieve dingen. Dit zijn mogelijkheden die je iets subtieler moet verweven met je site wanneer je meer te melden/bezoekers hebt imho.

In elk geval is me niet opgevallen wat geelonstage nu eigenlijk is. Ik weet dat het iets is wat op een kaartje staat, over 103 dagen een? grote dag heeft. Meer uitleg! Meer mensen vanaf punt 0 vertellen waar het over gaat.

Ik zou de 'hoe lang nog' en 'poll' en 'hoe druk is het?' of van de site halen, of kleiner aanwezig laten zijn, nu leid het af van de daadwerkelijke informatie en is het storende beeldvuling.

[2] Layout
Ik ben wel gecharmeerd van de kleurstelling, maar waarom zo'n lelijke banneer dr boven? En waarom die links in zo'n verschrikkelijke kleur?

Maak een iets strictere set kleuren, en houd je daar aan.

Verder ben ik van mening dat de border bij de bandspagina niet nodig is, verder zou ik die achtergronden iets meer in dezelfde kleurstelling als de site doen.

Laatste opmerking: doe iets meer moeite om die middelste vensters even groot te maken, dit is best storend op deze manier.

Keep up the good work,

Arend
 
De VeeWee

de VeeWee

31/05/2004 12:02:00
Quote Anchor link
over de lay-out:
oranje en geel zijn zowat de kleuren van het evenement en diegene dat de lay-out heeft gedaan vind dat de linkkleur en achtergrond er bij paste...

de banner is gewoon om er een soort logo bij op te zetten zodat iedereen direct weet dat het over een vrijpodium zou gaan...

het is redleijk moeilijk om de middelste vensters even groot te maken: ik kan de fotos niet te klein maken want dan zijn ze niet goed zichtbaar en het rectievenster heb ik ook proberen te verkleinen maar dit zag er dan helemaal niet uit...


de inhoud: het is toch redleijk duidelijk over wat het gaat bij Bas, er staat op de index pagina vrijpodium, er staat op de banner dat het een vrijpodium is. Ik veronderstel dat ik toch niet moet uitleggen wat dit is zeker...


de interactieve "shit" is eigenlijk bedoeld om meer bezoekers te krijgen, als de bezoekers niet kunnen reageren komen ze minder vlug terug (dit heb ik gemerkt met mijn html-sites)!
je zei iets van deze kleiner op je site te brengern: dit staat eigenlijk al klein op de site, ik heb geprobeerd dit helemaal te minimaliseren, nog kleiner kan bijna niet meer...

toch bedankt allesinds; ik zal ook PROBEREN alle kaders gelijk te maken


ps:Dit zijn mogelijkheden die je iets subtieler moet verweven; hoe kan ik dit subtieler verwerven?
 
Arend a

Arend a

31/05/2004 15:46:00
Quote Anchor link
Je hoeft niet al het commentaar te weerleggen met "ik vind het goed of iemand anders vind het goed". Je doet er iets mee of niet, daar hoef je je niet mee te verdedigen, het is maar mijn mening ;)

Quote:
er staat op de index pagina vrijpodium, er staat op de banner dat het een vrijpodium is. Ik veronderstel dat ik toch niet moet uitleggen wat dit is zeker...


Vrijpodium is volgens mij een belgische uitdrukking, ik vermoed dat het een open podium is in het nederlands. Maar vertel bijvoorbeeld eens kort wat voor zaal het is? (FOTO?) Vertel eens wat voor mensen er komen, wat voor sfeer er is, wat maakt die zaal anders dan andere zalen? Wat moeten mensen van het podiummekka van geel verwachten?

Er valt altijd meer te vertellen!

De banner snap ik WAAROM hij er is, maar het commentaar ging erover dat ik hem niet mooi vind.
 
Robin

Robin

31/05/2004 17:20:00
Quote Anchor link
http://www.regiedepub.com/cgi-bin/media_online/main/ulimit_mol_ps.toy <-- wtf is dat als 1e?

en grafisch kan het wel beter denk ik
(maar ik ben maar een mmv in opleiding).
 
Arend a

Arend a

31/05/2004 17:50:00
Quote Anchor link
Misschien moet je je mening niet ontlenen aan je functie maar aan argumenten, als mmv in opleiding kan je vast een boel nuttige dingen geven.
 
De VeeWee

de VeeWee

31/05/2004 18:23:00
Quote Anchor link
die link is van domeinnaam, we proberen low budged te blijven dus hebben we alleen maar gebruik gemaakt van gratis servers... maar 1 popup meer of minder opinternet zal het verschil niet maken!

goed idee om info over de zaal erop te zetten bedankt!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.