Een vraag mbt een ledensysteem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Tariq

Tariq

25/03/2006 18:03:00
Quote Anchor link
Heyz,

Ik heb sinds kort een eigen website voor mijn klas gemaakt die al aardig bekend is onder alle 2 klassers (ja ik zit in de 2e). Alleen nu wil ik bij houden wie mijn website bezoekt.

Ik had in gedachten om een simpel leden script te maken. Dan zou je 1 pagina krijgen om je in te loggen, 1 pagina om je te registreren (ik hoef dan alleen de voor- en achternaam, het e-mail adres en de klas te weten) en een 1 lijst met alle leden en de gegevens die ze ingevuld hadden bij de registratie.

Verder wou ik dan dat je bv pagina's alleen kon bereiken als je ingelogd bent.

Weet iemand misschien een goede tutorial waarbij ik dit leer te maken of heeft iemand zoiets al? Alvast bedankt :)
Gewijzigd op 25/03/2006 18:16:00 door Tariq
 
PHP hulp

PHP hulp

01/05/2024 17:14:36
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

25/03/2006 18:09:00
Quote Anchor link
Je zou eens hier naar kunnen kijken. Hou er alleen rekening mee dat mensen wellicht minder geintresseerd zijn als ze zich eerst moeten registeren/inloggen.
 

25/03/2006 18:10:00
Quote Anchor link
Wat jij wil is heel wat.

Maar waarom wil je het? Wat wordt de meerwaarde? Het lijkt mij alleen maar meer werk.

Maar kijk eens rond op de site, wat je ongeveer nodig hebt:
- (MySQL) database
- Sessies

<offtopic>
Arjan was me voor
</offtopic>
Gewijzigd op 25/03/2006 18:11:00 door
 
Harmen

Harmen

25/03/2006 18:10:00
Quote Anchor link
Wil je niet je onderwerp 'een vraag' noemen, liever iets duidelijker. Je maakt dan kans op snellere reacties en geen eritante 'ikkes'
 
Tariq

Tariq

25/03/2006 18:43:00
Quote Anchor link
@Arjan Kapteijn
Thnx, ziet er goed uit, zelfs meer dan ik vroeg =D

@Webmakerij
Mij gaat het erom dat ik nu een overzicht heb van mensen die mijn website bezoeken.. Verder vind ik het gewoon leuk om dit soort dingen te leren.

@Harmen
Bedankt voor de wijziging
 
Kalle P

Kalle P

25/03/2006 18:46:00
Quote Anchor link
De 2e klassers van je school.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.