eenmalige melding

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaars voor de zorgsector

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant in de omgeving van Zwolle zijn wij op zoek naar een ervaren .Net ontwikkelaar, bij voorkeur met ervaring binnen de belangrijkste sector van Nederland, namelijk: de zorgsector. Deze internationale organisatie ontwikkelt software voor de zorgsector. Er werken zo'n 25 medewerkers hard aan een oplossing die gebruikt wordt door heel Nederland. Er heerst een informele sfeer waarbij er altijd ruimte is voor een grapje. Je collega's zijn stuk voor stuk sterke ontwikkelaars vanuit verschillende achtergronden en met verschillende leeftijden. Je komt hier terecht in een organisatie die zich hard inzet om de zorgsector te verbeteren. De mogelijkheden

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »
David Douma

David Douma

05/03/2008 15:40:00
Quote Anchor link
Geachte heren,

Ik ben beetje inpiratieloos momenteel weet ff hier geen oplossing voor...

Ik maak gebruik van een Front-end tooltje (voor klanten) en een Back-End tooltje (medewerkers). Als een klant een formulier invult wil ik dat er een melding komt in het tooltje van de medewerkers dmv php ofcourse.

Nu zat ik te denken aan een popup ofzo met een melding van er is 1 nieuw bericht maar ik weet niet hoe ik het zo kan maken dat iedere medewerker deze melding maar 1x te zien krijgt.

Als ik de pagina namelijk om de 60 secs laat refreshen geeft hij de popup telkens natuurlijk weer opnieuw weer zolang in een een bepaalde tabel een waarde staat...
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 13:16:42
 
Ronald Vesterink

Ronald Vesterink

05/03/2008 15:50:00
Quote Anchor link
Stel de melding verschijnt. En de medewerker klikt de melding weg, dan zou je eigenlijk in je database iets weg moeten schrijven. Zo krijgt nooit iemand die melding meer. Desnoods met een datum erbij, wanneer de melding is verschenen.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

05/03/2008 15:52:00
Quote Anchor link
En vlag in je db zetten ongelezen 1 of 0

Default 1 en updaten naar nul op het moment dat het gelezen is
 
David Douma

David Douma

05/03/2008 15:53:00
Quote Anchor link
Dat zou kunnen, maar ik maak niet gebruik van username/ww ... Dus er is geen tabel in de DB met username's.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

05/03/2008 15:56:00
Quote Anchor link
En dat is relevant omdat? Je wil die vrag bij je berichten (ingevulde formulieren) en niet bij je medewerkers dus das niet relevant in dit geval
 
Johan K

Johan K

05/03/2008 16:00:00
Quote Anchor link
ddouma schreef op 05.03.2008 15:53:
Dat zou kunnen, maar ik maak niet gebruik van username/ww ... Dus er is geen tabel in de DB met username's.


Er zijn ook genoeg andere manieren om gebruikers te identificeren.
Bijvoorbeeld door hun IP of hun user-agent gecombineerd met ip.
Ook kan je met behulp van cookies of sessions iets combineren, zoveel mogelijkheden..
 
David Douma

David Douma

05/03/2008 16:01:00
Quote Anchor link
neeeej je begrijpt me fout...

Bezoekens kunnen nu een formulier invullen, dit formulier wordt opgeslagen in een DB, nu wil ik als er een nieuw formulier is dat er aan de kant van de medewerkers een popup scherm of een andere leuke melding (die aandacht trekt) komt dat er een nieuw formulier is...

:D
 
Jacco Engel

Jacco Engel

05/03/2008 16:03:00
Quote Anchor link
Ja dus zet je bij je formulier in de db een vlag gelezen 1 of 0

standaard 1 en updaten naar 0 als hij gelezen is.
 
David Douma

David Douma

05/03/2008 16:12:00
Quote Anchor link
en dan met cookies? :P
 
Jacco Engel

Jacco Engel

05/03/2008 16:15:00
Quote Anchor link
praat ik chinees ofzo? De hebben gelukscookies maar ook dat lijkt me in dit geval EXTREEM onrelevant.

Als je me niet wilt begrijpen dan wens ik je succes.
 
David Douma

David Douma

05/03/2008 16:23:00
Quote Anchor link
Nou sorrie hoor. IK snap ff niet hoe je met status 1 en 0 wilt zeggen of iemand het bericht gelezen heeft of niet!

Ik kan toch niet voor iedere medewerker een aparte column aanmaken in dezelfde tabel waar de formulieren inkomen.

Wist nie dat men hier meteen naar de maan geschoten wordt als je het niet direct begrijpt, ga ik wel ergens anders me heil zoeken... Sorrie voor de moeite!
 
Jacco Engel

Jacco Engel

05/03/2008 16:26:00
Quote Anchor link
ddouma ,

Je word niet naar de maan geschoten :)

Hier word geholpen, duwtjes in de goede richting gegeven.

Wat je desnoods zou kunnen doen is een extra table maken met :
autoincrement waarde.
medewerker_ip
Formulier_id
gelezen (standaard leeg updaten zodra het gelezen is)

Hier moet je wel bijna voor het ip kiezen omdat er geen andere mogelijke manier is om je medewerkers uniek te identificeren in deze constructie

Hoop dat je hier iets meer mee geholpen bent
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel
 
David Douma

David Douma

05/03/2008 16:27:00
Quote Anchor link
o ja daar had ik nog niet aangedacht! Ga ik meteen ff testen, bedankt!
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

05/03/2008 18:20:00
Quote Anchor link
Ik denk toch dat je op een gegeven moment tegen een probleem aanloopt m.b.t. geen usertabel in je database... Iemand met een IP dat om de browsersessie veranderd, zal nooit medewerker kunnen zijn. Het slimste is dus gewoon een inlogfunctie te maken : ).
 
David Douma

David Douma

08/03/2008 12:31:00
Quote Anchor link
Ik kom er niet echt uit, iemand een voorbeeld script?
Een soort Priveberichten functie zou ook kunnen werken, maar dan wel eentje met een popup ofzo.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.