Eerste Magento webshop, toont geen producten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sander D

Sander D

24/03/2014 15:39:21
Quote Anchor link
Ik ben nu bezig met een Magento webshop. Heb alles geïnstalleerd en heb nu twee producten toegevoegd alleen worden deze niet getoond op de website. Weet iemand ook wat ik verkeerd doe?

1. Heb een root- & subcategorie aangemaakt
2. Heb een product aangemaakt, voorraad beheer uitgezet en gekoppeld aan root- & subcategorie
3. Op home pagina heb ik een aantal regels toegevoegd (categorie id = 3)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
{{block type="catalog/product_list" template="catalog/product/list.phtml" category_id="1"}}
 
{{block type="catalog/product_list" template="catalog/product/list.phtml" category_id="2"}}
 
{{block type="catalog/product_list" template="catalog/product/list.phtml" category_id="3"}}
 
{{block type="catalog/product_list" template="catalog/product/list.phtml" category_id="4"}}
 
{{block type="catalog/product_list" template="catalog/product/list.phtml" category_id="5"}}
 
{{block type="catalog/product_list" template="catalog/product/list.phtml" category_id="6"}}


Zie screenshots:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.