E-mail formulier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

C++ Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ben jij als software ontwikkelaar toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zoeken wij jou! Voor het maken van de procesbesturingssoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Ontwerpen, programmeren en testen van product aanpassingen; Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden, o.a. door middel van SCRUM; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Implementeren van nieuwe product

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »
J C

J C

26/07/2009 23:04:00
Quote Anchor link
Ik ben op zoek gegaan naar een emailscript dat vooral veilig is om te gebruiken, vooral ook op lange termijn.
Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een veilig e-mail script kan maken.

Wensen:
Geen chaptcha
Vooral een veilig script waarbij de site/server niet gebruikt kan worden als spamcomputer
Het moet gaan om een eigen script, ik wil geen problemen met auteursrecht.
Geen garantie tot aan de deur mentaliteit. Het script moet goed werken.
script wordt ons eigendom, maar mag wel door de ontwerper worden gebruikt voor andere opdrachten.
Eventueel komen er later wensen bij, deze zouden tegen meerprijs uitvoerbaar moeten zijn.
Meedenken over de mogelijkheden is van harte welkom.

Graag reacties via dit forum of via de E-mail. Zet in je reactie ook je vraagprijs.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door J C

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 01:36:22

J C

J C

28/07/2009 20:39:00
Quote Anchor link
Deze mag dicht, we gaan op zoek naar een andere oplossing.

Mitchell

Mitchell

28/07/2009 20:48:00
Quote Anchor link
Ik vind dat jij veel topics maakt die nergens toe leiden.. :/

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

28/07/2009 20:51:00
Quote Anchor link
"geen captcha" :s?

Stefan

Stefan

28/07/2009 22:12:00
Quote Anchor link
De 2 wensen:
Geen chaptcha
Vooral een veilig script waarbij de site/server niet gebruikt kan worden als spamcomputer

Gaan niet echt goed samen, Captcha voorkomt namelijk dat spambots de site kunnen gebruiken. je zou eventueel een php script maken die een random int gegenereerd, en dan een vraag & antwoord uit de database haalt die staat op de Int die gegenereerd is, de vraag dan stelt, en als de user goed heeft geantwoord het script laten gebruiken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan

J C

J C

28/07/2009 22:39:00
Quote Anchor link
Sorry mensen laten we hier niet op verder gaan ik heb een oplossing gevonden.

@ Mitchell: Ik vind het vervelend voor je als je je er aan ergert, mijn advies, lees mijn topics niet meer of wordt moderator. Want ik kan niets met je zinloze opmerking. Of wil je zeggen dat jouw beweringen iets waard zijn:
Quote:
Door Matthias
gevorderd
159 posts

Re: Rand om img op 27.07.2009 08:16
De volgorde doet er ook niks toe in css..

De reden dat ik geen chaptcha wil is omdat ik me er altijd aan erger als het er is. Sterker nog als het gebruikt wordt klik ik de site weg. Vaak werken die scripts slecht, of ik kan slecht de tekens lezen of geen onderscheid maken tussen hoofdletters en kleine letters of letters lijken teveel op elkaar. En omdat ik het niet eindeloos wil proberen, klik ik een site weg als het gebruikt wordt.
En er zijn alternatieven, zoals beperktaan e-mails in een bepaald tijdsverstek, hidden fields, ip-ban, websiteban, verboden links te plaatsen en inderdaad het voobeeld dat hierboven geneomd wordt.

Jesper Diovo

Jesper Diovo

28/07/2009 23:03:00
Quote Anchor link
@Stefan: Dat gaat ook niet werken. Op een gegeven moment zullen die dingen ook doorzien worden door spambots... Ik zweer bij captcha's. Als jij captcha's irritant vindt, moet je geen webmaster worden. Ze zijn namelijk het veiligst, en als jij moeite hebt met het lezen van die dingen moet je bij jezelf gaan zoeken. Het onderscheid maakt vaak niet uit, in 9 van de 10 gevallen gelden zowel hoofd- als kleine letters. Maakt niet uit wat je typt.

@J.S. Coolen: ik moet zeggen dat ik het enigszins eens ben met Matthias. Ik heb je topics bekeken - 10 in de laatste 7 dagen? - en in een aantal roep je net nadat je hem gepost hebt: "Laat maar ik heb een andere oplossing", een paar maak je gewoon niet af en een paar waarbij het dan weer wel goed gaat.

Ik heb een hekel aan mensen die voor alles waar ze vast komen te zitten meteen een topic plaatsen. Die mensen noem ik lui - wat keywords bedenken en Google laten zoeken is een kleine moeite. Meestal komen er meteen goede resultaten uitrollen. Mensen die dat niet doen, zijn het niet waard om programmeur laat staan webmaster te worden: ze zullen altijd het werk door anderen laten doen. Dat is niet alleen slecht voor jezelf, want zo blijf je tegen problemen aanlopen, maar ook voor anderen. Anderen gaan zich op een gegeven moment als schoothondje voelen, dat jij ze alleen maar gebruikt om jouw vuil werk op te knappen, en dat is niet bevorderlijk voor de werksfeer.

Succes ermee.

J C

J C

29/07/2009 00:00:00
Quote Anchor link
Er zijn maar twee topic's waar ik niet meer verder wil gaan dat is deze, vanwege het feit dat ik een andere oplossing wil zoeken. En de mouse over (maar dat kwam omdat ik op verschillende site's las dat het niet goed werkte in een aantal browsers.

Als ik een topic niet af maak wil dat niet zeggen dat ik er al klaar mee ben. Sommige dingen kun je rustig laten liggen tot je een helder moment krijgt om het probleem wel oplosbaar te krijgen.

Ik moet zeggen dat opmerkingen als die van matthias ook niet bevoordelijk zijn voor de werksfeer. Wat heb je aan mensen die dingen roepen die neit waar zijn en vervolgens niet durven toe te geven dat ze het fout hebben.

Maar laten we hier geen ruzie topic van maken.

Ik heb een hekel aan chaptcha en met mij nog een hele groep mensen. Wat je zegt klopt een aantal maken geen verschil tussen normale en hoofdletters, maar daar kom je pas achter na proberen.
En het feit dat ik als bezoeker een hekel heb aan chaptchas heeft niets te maken met het feit of ik wel of geen webmaster zou kunnen zijn.
(Nu wil ik dat ook helemaal niet worden, wil gewoon mijn eigen site bouwen met wat leuke scriptjes erop.)
Ik merk dat ondanks dat beweerd wordt dat dat chaptcha het veiligst is er genoeg grote websites uitwijken naar alternatieven. Wat ik dus ook ga doen.

Tot slot: Ik wil geen ruzie maken met Matthias ofzo, alleen even zijn opmerking weerleggen. Hij heeft mij tenslotte in het verleden ook goed kunnen helpen.

Dit is trouwens het laatste wat in dit onderwerp ga zeggen, jullie punt is duidelijk, ik hoop de mijne ook.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.