Email forward systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Woopie100

Woopie100

19/08/2007 10:03:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik wil graag een email forward systeem maken. De gebruiker vult bijvoorbeeld bij domeinnaam blabla.com een naam in (gebruiker) en dan wordt alle mail van [email protected] doorgestuurd naar zijn emailadres. Mijn vraag is hoe je dit maakt.

Groeten,
Bas
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 14:03:41
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

19/08/2007 11:32:00
Quote Anchor link
Als dat domeinnaam van jouw is is het een kwestie van een alias+forward aanmaken in je mailserver.
 
Woopie100

Woopie100

19/08/2007 12:42:00
Quote Anchor link
hoe doe je dat via een script dat moet toch via een adminpanel?

En ik wil het automatisch kunnen doen
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

19/08/2007 12:47:00
Quote Anchor link
Ligt aan de software die je gebruikt als mailserver.
 
Woopie100

Woopie100

19/08/2007 13:01:00
Quote Anchor link
ik heb gewoon een host?
 
Arend a

Arend a

19/08/2007 14:46:00
Quote Anchor link
Ja, die host gebruikt toch ook bepaalde software? Er zijn tientallen verschillende combinaties van hostingpanels en mailservers en ook webservers denkbaar die jouw host zou kunnen gebruiken. Als je daar een script voor wil schrijven moet je die specifiek voor de configuratie/software van jouw host schrijven.
 
Woopie100

Woopie100

20/08/2007 13:59:00
Quote Anchor link
ik gebruik directadmin
 
Johan

Johan

20/08/2007 14:04:00
Quote Anchor link
Eh... Is dat niet een kwestie van een IMAP connectie opzetten met de mailserver van blabla.com.. En als die connectie bestaat met een pop3 connenctie de mail doorsturen naar [email protected]??

Zoiets?
 
Woopie100

Woopie100

20/08/2007 14:12:00
Quote Anchor link
nee kijk ik wil een alias aanmaken wat je normaal in directadmin doet maar nu wil ik dat de gebruiker het ook kan ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.