Email probleem dedicated server met kerio!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lennart

Lennart

14/05/2008 10:09:00
Quote Anchor link
Ik krijg vanaf mijn server het maar niet voor elkaar om mails richting hotmail te krijgen. Het gaat voornamelijk om het domein chillfm.eu.
Dit domein staat niet op de zwarte lijsten die ik heb gecheked. Ik krijg wel mail naar Gmail maar niet naar hotmail. Ik krijg alleen vanaf mijn domein mail naar hotmail vanaf outlook. Met phpmailer lukt dit me niet. Ik raak een beetje gefrustreerd. Kan iemand me hiermee helpen?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 08:22:26
 
- wes  -

- wes -

14/05/2008 10:17:00
Quote Anchor link
1. headers
2. headers
3. headers
4. headers
5. headers

zo , de 5 belangrijkste redenen waarom mail niet aan zou komen bij een willekeurig adres.

maar zonder wat duidelijke headers kunnen we weinig. als je het in gmail binnen krijgt kan je daar sowieso wat headers uit vissen.

we need the info
 
Crispijn -

Crispijn -

14/05/2008 10:18:00
Quote Anchor link
heb je al geprobeerd gebruik te maken van phpmailer of swiftmailer? Waarom weer opnieuw het wiel uitvinden?

Crispijn
 
Jacco Engel

Jacco Engel

14/05/2008 10:21:00
Quote Anchor link
Crispie heb jij het bericht gelezen :):)?

Quote:
Met phpmailer lukt dit me niet.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel
 
Martiveen -

Martiveen -

14/05/2008 10:23:00
Quote Anchor link
en swift mailer dan ? :P
 
Lennart

Lennart

14/05/2008 10:36:00
Quote Anchor link
Swift mailer ook geprobeerd en aan de headers kan het niet liggen want als ik een script rechtstreeks copy paste van een server waar het script wel werkt naar hotmail dan doet ie het bij mij niet. Conclusie er gaat iets anders fout.
 
Crispijn -

Crispijn -

14/05/2008 10:39:00
Quote Anchor link
Oeps... te snel gelezen... Excuses

Raar verhaal dat het niet werkt... Zou niet 123 weten waardoor dit kan komen.
 
Lennart

Lennart

14/05/2008 10:46:00
Quote Anchor link
Ik heb al gekeken bij spf record, reverse DNS en dat soort elende. Ik gebruik kerio als mail server. Als ik met webmail van kerio mail komt het ook al niet aan bij hotmail. Mijn idee dat kerio zelf ook niet super werkt.
 
- wes  -

- wes -

14/05/2008 10:46:00
Quote Anchor link
Lennart, lees mn bericht nog maar een keer. Het is zeker weten wat er fout gaat.

Omdat het ergens anders wel goed gaat betekend niet dat je headers automatisch ook kloppen.
 
Lennart

Lennart

14/05/2008 10:51:00
Quote Anchor link
Nee maar ik neem de headers ook over en pas ze natuurlijk aan aan de situatie bij mij. Ik heb zo'n beetje alle headers geprobeerd plus die van phpmailer en swift mailer moeten goed staan. En het is toch gek dat via outlook het wel aankomt en via kerio web mail niet. Ik weet dat het enige verschil daar tussen headers zijn maar welke headers heb ik dan precies nodig en hoe komt het dat phpmailer overal werkt en bij mij niet.
 
Lennart

Lennart

14/05/2008 10:58:00
Quote Anchor link
Iemand misschien een goed alternatief voor kerio mail server?
 
- wes  -

- wes -

14/05/2008 11:13:00
Quote Anchor link
Misschien als je kapt met het irritante gebump, wat je ook al eerder is verteld en in de huisgerelts staat. Tot over 24uur
 
Lennart

Lennart

14/05/2008 23:10:00
Quote Anchor link
Ik weet niet what the fuck jou probleem is. Ik stelde een vraag en vergat de edit knop in te drukken ipv de reageer knop. Jou reactie is veel irritanter omdat veel meer redenen:
1. Je reactie is off topic.
2. Je loopt een beetje te haten in het forum.
3. Met je off topic reactie bump je dit topic ook voor niks.
4. De toon die je zet werkt ook niet echt in het voordeel van dit forum.

Daarnaast had je ook kunnen kijken naar de tijden van mijn reactie's en je had kunnen zien dat daar slechts 7 minuten tussen zaten. Dus als je even had nagedacht en me reactie had gelezen zie je dat me er iets te binnen schoot. Dus een meer gepaste opmerking uit jou kant zou zijn geweest en ik citeer dan me zelf:

Het is irritant als de zelfde mensen achter elkaar reageren op het forum (dit noemen we ook bumben). Gelieve dit niet te doen (zie de forumregels). Mocht je iets te binnen schieten gebruik het edit knopje daar is het immers voor.

Einde citaat.

Kijk dan had ik namelijk tegen je gezegd; sorry je hebt gelijk zal het niet meer doen ik had het kunnen weten.

Nou zeg ik tegen je; Zoek een leven en zeur niet zo.
 
- wes  -

- wes -

15/05/2008 08:51:00
Quote Anchor link
good for you, vergeet je pilletjes niet.
 
Lennart

Lennart

15/05/2008 09:28:00
Quote Anchor link
Ik heb vanmorgen inderdaad na het sporten even me vitamine pilletjes ingenomen. Maar goed om maar weer even ontopic te komen het probleem is opgelost. Het zat hem in Kerio. Ik gebruik nu hmailer dat in tegenstelling tot kerio gratis is en het wel doet in combinatie met phpmailer. Dus wes je had min of meer gelijk. De headers waren fout alleen niet van het script maar van de mailserver.
 
- wes  -

- wes -

15/05/2008 09:44:00
Quote Anchor link
sorry dat ik tegen je uitviel wes, je had toch gelijk, ik ben nietig, straf mij.

is de tekst die je eigenlijk wil zeggen, maakt niet uit , ik weet wat je bedoeld.
 
- -

- -

15/05/2008 13:09:00
Quote Anchor link
Wes. Ga vrienden zoeken op hyves -_-
 
- wes  -

- wes -

15/05/2008 14:02:00
Quote Anchor link
vrienden zijn zooooo 2007
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.