E-mail versturen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

Web Developer

Bedrijfsomschrijving ENGIE Nederland is onderdeel van de beursgenoteerde ENGIE Groep. ENGIE is actief in 70 landen, met wereldwijd 150.000 medewerkers. Als groep is het de missie om bij te dragen aan de verduurzaming van de wereld. ENGIE Energie biedt energiediensten aan particulieren en grootzakelijk en gaat de uitdagingen van de energietransitie aan door het beschikbaar maken van duurzame energie, het streven de klimaatverandering tot een minimum te beperken, leveringszekerheid te bieden en zorg te dragen voor een verantwoord gebruik van de beschikbare resources. ENGIE Energie investeert daarom in hernieuwbare energiebronnen zoals zon, wind en bio-gas. Functieomschrijving Heb jij veel ervaring

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »

BizTalk/ Azure Developer

Dit ga je doen •Understanding the scope of required functionality, translate them within context of way of working of the team into developed solutions, whilst safeguarding documentation; •Planning based on assigned sprint tasks; •Acting as an expert in estimation techniques and planning; •Understanding your role in the agile process and act in this way; •Facilitating internal communication and effective collaboration; •Working closely with scrum master to handle backlogs and new requests; •Providing information to the third parties about activities and needs for compliance. Hier ga je werken Our client is a leading organization focusing on animal nutrition, offering solutions that

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »
Nicolas Mousserin

Nicolas Mousserin

27/12/2013 13:15:09
Quote Anchor link
Beste lezers,

Na het voltooien van mijn inlog formpje wilde ik het geheel een stap verder brengen met het realiseren van een verificatie e-mail na een registratie. Ik ben de PHP mail() ingedoken maar tot dusver heeft het me nog niks opgeleverd. Ik ben begonnen met de basis $subj, $body, $to, $from. Deze code werd goed afgehandeld want ik kwam bij het bericht: Email is verstuurd. Echter de emails kwamen nooit aan (ook niet in de ongewenst map). Vervolgens ben ik het internet afgestruind en ben ik veel theorie stukken tegengekomen maar het wil nog niet echt een kloppend en duidelijk verhaal vormen.

Het doel is simpel: Ik moet een mail sturen naar een bepaald persoon die in mijn code onder $email gedefinieerd wordt. Dit wil ik in eerste instantie doen via mijn XAMPP als een soort test. Later wil ik dit doen met een niet-test server. Nu ben ik PHPMailer, PEAR, etc. tegengekomen maar deze code wil ook niet werken omdat ik vast en zeker iets verkeerd doe. Hier is de code die ik op dit moment gebruik, zou iemand mij uit kunnen leggen waar het misgaat?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
require("class.phpmailer.php");
            
    $mail = new PHPMailer();
    $mail->CharSet = 'UTF-8';
    $mail->IsSMTP();                                      // set mailer to use SMTP
      
    $mail->Host = "localhost";  // specify main and backup server
    $mail->SMTPAuth = true;     // turn on SMTP authentication
    $mail->Port       = 25;    
    $mail->Username = "[email protected]";  // SMTP username
    $mail->Password = "mijngmail wachtwoord"; // SMTP password
    $mail->SetLanguage("nl");
    $mail->From = "[email protected]";
    $mail->FromName = "Mailer";
    $mail->AddAddress("$email");
                     // name is optional
    $mail->AddReplyTo("[email protected]", "Information");

    $mail->WordWrap = 50;                                 // set word wrap to 50 characters
    
    $mail->IsHTML(true);                                  // set email format to HTML

    $mail->Subject = "Account registratie";
    $mail->Body    = "Je bent succesvol geregistreerd met de gebruikersnaam $username. Klik op de volgende link om je account te bevestigen. rn </b>http://www.yourname.com/confirm.php?passkey=$com_code";
    $mail->AltBody = "Je bent succesvol geregistreerd met de gebruikersnaam $username. Klik op de volgende link om je account te bevestigen. rn </b>http://www.yourname.com/confirm.php?passkey=$com_code";

    if(!$mail->Send())
    {
        echo "Message could not be sent. <p>";
        echo "Mailer Error: " . $mail->ErrorInfo;
        exit;
    }

    echo "Message has been sent";
    }


*Foutmelding is steeds dat die geen verbinding kan maken met de SMTP host.

Als from wil ik mijn gmail account gebruiken. De host is nu mijn localhost (omdat ik het even als test doe en xampp gebruik).
Ik heb ook nog een paar vragen om het verhaal wat duidelijker te krijgen.

1. Klopt het dat de gewone mail() functie beter niet gebruikt kan worden omdat de mail dan meestal in de ongewenst map komt?
2. Wordt bij de gewone mail() functie de SMTP niet al (automatisch) geconfigureerd of geset?
3. Waarom zou ik PHPMailer beter kunnen gebruiken dan de normale mail functie? (wat waarschijnlijk ook deels als antwoord komt op de vorige vragen)
4. En natuurlijk wat gaat er mis in mijn code en hoe zorg ik dat die email verzonden wordt;)

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is voor jullie en vergeet niet: beginner hé.

Toevoeging op 27/12/2013 13:16:59:
Gewijzigd op 27/12/2013 13:17:56 door Nicolas Mousserin
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 16:09:41
 
- SanThe -

- SanThe -

27/12/2013 13:23:23
Quote Anchor link
$mail->Host = "localhost";

Draai je dan zelf ook een mailserver?
Ik stuur nijn mail altijd gewoon met mail() van PHP.
Gewijzigd op 27/12/2013 13:24:56 door - SanThe -
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

27/12/2013 13:24:22
Quote Anchor link
Klopt het dat je verbinding wilt maken met je gmail account?

Zoja dan moet je het volgende veranderen:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
$mail->SMTPSecure = "tls";
$mail->Host       = "smtp.gmail.com";
$mail->Port       = 587; // verander poort van 25 naar 587
Gewijzigd op 27/12/2013 13:25:15 door Jordi Kroon
 
Nicolas Mousserin

Nicolas Mousserin

27/12/2013 15:20:39
Quote Anchor link
- SanThe - op 27/12/2013 13:23:23:
$mail->Host = "localhost";

Draai je dan zelf ook een mailserver?
Ik stuur nijn mail altijd gewoon met mail() van PHP.


Nee ik draai zelf geen mail server, en de mail() functie heb ik geprobeerd maar deze verstuurde de mails niet om de een of andere reden.



Toevoeging op 27/12/2013 15:31:28:

Jordi Kroon op 27/12/2013 13:24:22:
Klopt het dat je verbinding wilt maken met je gmail account?

Zoja dan moet je het volgende veranderen:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
$mail->SMTPSecure = "tls";
$mail->Host       = "smtp.gmail.com";
$mail->Port       = 587; // verander poort van 25 naar 587






Yes dat deed het hem! Mail is verstuurd en aangekomen! Hartstikke bedankt!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.