Eregi replace url dingetje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »
Joris van Rooij

Joris van Rooij

21/02/2005 20:37:00
Quote Anchor link
Ik heb enkele waardes:
De server root: "http://www.domein.suffix/subdir/"
een string waarin enkele dingen voorkomen als "src="plaatje.gif""
Hoe krijg ik het nou voormekaar dat dat elke src nu de volledige url in zich heeft? dus src="http://www.domein.suffix/subdir/plaatje.gif"

Ik ben namelijk met een script bezig die alleen de tekst in een site omzet naar 1337-taal.
hier is het script en zoals je ziet poort hij de sources nog niet.

Edit:

hier is de source
Gewijzigd op 21/02/2005 20:40:00 door Joris van Rooij
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 17:06:01
 
DaeDaluz

DaeDaluz

21/02/2005 20:40:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<? echo __FILE__; ?>


volgens mij returned dat de root... maar ik denk dat het de root is van je .php script maar okej :)
 
Joris van Rooij

Joris van Rooij

21/02/2005 20:42:00
Quote Anchor link
pcies, dat is de root van mijn server, maar dat moet juist de root worden van de server die ik dan leech
 
Legolas

Legolas

21/02/2005 20:45:00
Quote Anchor link
ik zou zeggen:

$str = preg_replace("/str=\"(?!http:\\\\)(.+?)\"/", "src=\"" . $url . "\\1\"", $str);
 
Joris van Rooij

Joris van Rooij

21/02/2005 21:13:00
Quote Anchor link
Hmmm, het schijnt niet te werken. Maar, niet dat ik nog veel van deze regular expressions snap, is het niet http:// ipv http:\\ ?

Of heb ik het hier bij het verkeerde eind?

Edit:
Ik zal even de code posten wordt het (hopelijk) duidelijk voor iedereen


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
<?php
function leet($key) {  
  $known = array('o', 'e', '<', '>', 'w', 'a');
  $leet = array('0', '3', '*', '*', '&#092;&#092;\'', '4');
  if(rand(0, 1) == 1) {
    $key = strtoupper($key);
  }
else {
    $key = strtolower($key);
  }

  $key = str_replace($known, $leet, $key);
  return stripslashes($key);
}


if (!$_POST['url']) {
  echo '<form action="'.$_SERVER['PHP_SELF'].'" method="post">
        <input type="text" name="url"><input type="submit" value="1337 Th1z SiT3!">
    </form>'
;
}
else {
  if (substr($_POST['url'], 0, 7) == 'http://') {
    /*
    root bepalen, doe ik dadelijk wel even
    */

    $root = '--ROOT--';
    $cont = file($_POST['url']);
    if ($cont) {
      foreach($cont as $line) {
        $line = preg_replace("/str=\"(?!http:\\\\)(.+?)\"/", "src=\"" . $root . "\\1\"", $line); //phphulp.nl
        $bytes = preg_split('//', str_replace('&nbsp;', ' ', $line));
    //$tagopen = 'no';
    foreach ($bytes as $byte) {
      if ($byte == '<') {
        $tagopen = 'yes';
      }

      if ($tagopen == 'yes' && $byte == '>') {
        $tagopen = 'no';
      }

      if ($tagopen == 'no' && $byte != '<' && $byte != '>') {
        echo leet($byte);
      }

      if ($byte == '<' || $byte == '>' || $tagopen == 'yes') {
        echo $byte;
      }
    }

    echo "\r\n";
      }
    }
else {
      echo 'U n00b!';
    }
  }
else {
    echo 'U n00b!';
  }
}

?>
Gewijzigd op 21/02/2005 21:21:00 door Joris van Rooij
 
Legolas

Legolas

21/02/2005 21:25:00
Quote Anchor link
ow sorry :P

$str = preg_replace("/str=\"(?!http://)(.+?)\"/", "src=\"" . $url . "\\1\"", $str);
 
Joris van Rooij

Joris van Rooij

21/02/2005 21:29:00
Quote Anchor link
Warning: preg_replace(): Unknown modifier '/' in /var/www/1337-site.php on line 27
en als ik die dingen ga escapen krijg ik een lege pagina te zien
Gewijzigd op 21/02/2005 21:31:00 door Joris van Rooij
 
Legolas

Legolas

21/02/2005 21:34:00
Quote Anchor link
dubbele punt escapen
 
Joris van Rooij

Joris van Rooij

21/02/2005 21:36:00
Quote Anchor link
werkt dus ook niet
Warning: preg_replace(): Unknown modifier '/' in /var/www/1337-site.php on line 27

met deze opdrachtlijn:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$line
=  preg_replace("/str=\"(?!http\://)(.+?)\"/", "src=\"" . $root . "\\1\"", $line); //phphulp.nl
?>


en zo krijg ik een lege pagina:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$line
  = preg_replace("/str=\"(?!http\:\/\/)(.+?)\"/", "src=\"" . $root . "\\1\"", $line); //phphulp.nl
?>


Ow, ben ik nou blind......
Ik vervang nu iets beginnend met http:// met http://root
In de originele src staat helemaal geen http://......

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$line
  = preg_replace("/str=\"(.+?)\"/", "src=\"".$root."\\1\"", $line); //phphulp.nl
?>

doet nu ook niet zijn werk...
Gewijzigd op 21/02/2005 22:25:00 door Joris van Rooij
 
Legolas

Legolas

21/02/2005 22:45:00
Quote Anchor link
even mijn code uitleggen vervang alle src=\" dingen waar GEEN http:// voor staat ennem in het voorbeeldje staat str=\", ik heb er nog een foutje uit gehaald, zo werkt ie bij mij :)

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$line
= preg_replace("/src=\"(?!http:\/\/)(.+?)\"/", "src=\"" . $root . "\\1\"", $line);
?>
 
Joris van Rooij

Joris van Rooij

21/02/2005 23:01:00
Quote Anchor link
dat str had ik helemaal niet gezien joh....

Enne, hij werkt! Nu kan ik het nog aanpassen voor de href en dat soort mikmak.
Ontzettend bedant voor die "wanneer er geen http:// voor staat" functie. IK zat daar al mee in mn maag.

Het resultaat wordt dadelijk best wel leuk. Post ik hem nog bij scripts ook.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.