Error na installatie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Peter Venhorst

Peter Venhorst

26/12/2012 17:20:35
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een website, maar kreeg na de installatie een melding. Ik heb eigenlijk geen idee of dit een foutmelding is. Het volgende verschijnt op het beeld:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
PConnect($DBHOST, $DBUSER, $DBPASSWORD, $DBNAME); @mysql_query("SET NAMES 'UTF8'"); $sql = "SELECT * from config"; $rsc = $conn->Execute($sql); if($rsc){while(!$rsc->EOF) { $field = $rsc->fields['setting']; $config[$field] = $rsc->fields['value']; STemplate::assign($field, strip_mq_gpc($config[$field])); @$rsc->MoveNext(); }} if ($_REQUEST['language'] != "") { if ($_REQUEST['language'] == "english") { $_SESSION['language'] = "english"; } elseif ($_REQUEST['language'] == "spanish") { $_SESSION['language'] = "spanish"; } elseif ($_REQUEST['language'] == "french") { $_SESSION['language'] = "french"; } elseif ($_REQUEST['language'] == "portugese") { $_SESSION['language'] = "portugese"; } } if ($_SESSION['language'] == "") { $_SESSION['language'] = $default_language; } if ($_SESSION['language'] == "english") { include("lang/english.php"); } elseif ($_SESSION['language'] == "spanish") { include("lang/spanish.php"); } elseif ($_SESSION['language'] == "french") { include("lang/french.php"); } elseif ($_SESSION['language'] == "portugese") { include("lang/portugese.php"); } else { include("lang/".$default_language.".php"); } for ($i=0; $iexecute($sql); setcookie('slrememberme', gzcompress(serialize(array($_SESSION[USERNAME], $key)), 9), time()+60*60*24*30); } function destroy_slrememberme($username) { if (strlen($username) > 0) { global $conn; $sql="update members set remember_me_time=NULL, remember_me_key=NULL WHERE username='".mysql_real_escape_string($username)."'"; $conn->execute($sql); } setcookie ("slrememberme", "", time() - 3600); } if (!isset($_SESSION["USERNAME"]) && isset($_COOKIE['slrememberme'])) { $sql="update members set remember_me_time=NULL and remember_me_key=NULL WHERE remember_me_time<'".date('Y-m-d H:i:s', mktime(0, 0, 0, date("m")-1, date("d"), date("Y")))."'"; $conn->execute($sql); list($username, $key) = @unserialize(gzuncompress(stripslashes($_COOKIE['slrememberme']))); if (strlen($username) > 0 && strlen($key) > 0) { $sql="SELECT status,USERID,email,username,verified from members WHERE username='".mysql_real_escape_string($username)."' and remember_me_key='".mysql_real_escape_string($key)."'"; $rs=$conn->execute($sql); if($rs->recordcount()<1) { $error=$lang['392']; } elseif($rs->fields['status'] == "0") { $error = $lang['393']; } if($error=="") { $_SESSION['USERID']=$rs->fields['USERID']; $_SESSION['EMAIL']=$rs->fields['email']; $_SESSION['USERNAME']=$rs->fields['username']; $_SESSION['VERIFIED']=$rs->fields['verified']; create_slrememberme(); } else { destroy_slrememberme($username); } } } function cleanit($text) { return strip_tags(stripslashes($text)); } $lsql="DELETE FROM ips WHERE date_added!='".date("Y-m-d")."'"; $conn->execute($lsql); if($sban != "1") { $bquery = "SELECT count(*) as total from bans_ips WHERE ip='".mysql_real_escape_string($_SERVER['REMOTE_ADDR'])."'"; $bresult = $conn->execute($bquery); $bcount = $bresult->fields['total']; if($bcount > "0") { $brdr = $config['baseurl']."/banned.php"; header("Location:$brdr"); exit; } } ?>


Nu is mijn vraag hoe ik dit kan oplossen? Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

Fijne feestaden toegewenst.
Gewijzigd op 26/12/2012 17:46:57 door Peter Venhorst
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 13:49:24
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/12/2012 17:36:42
Quote Anchor link
Zou je eerst een betere topictitel kunnen verzinnen die je vraagstelling toont?
Gewijzigd op 26/12/2012 17:38:00 door - Ariën -
 
Peter Venhorst

Peter Venhorst

26/12/2012 17:47:12
Quote Anchor link
Bedankt. Hoop dat dit iets duidelijk is.
 
- SanThe -

- SanThe -

26/12/2012 18:04:44
Quote Anchor link
Dat is geen error maar je script.
Doet php het wel?
 
Peter Venhorst

Peter Venhorst

26/12/2012 18:19:18
Quote Anchor link
Als ik naar de pagina ga, zie ik alleen de code hierboven.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

26/12/2012 18:25:44
Quote Anchor link
En hoe ga je naar die pagina toe dan?
Met/Via de verkenner openen zal niet werken.

Installeer bv xampp en gebruik dan localhost.
 
Peter Venhorst

Peter Venhorst

26/12/2012 18:29:10
Quote Anchor link
Ik heb een webhost. Alle bestanden heb ik op de server geupload.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/12/2012 18:34:09
Quote Anchor link
Eindigen de bestanden op .php ?
 
Peter Venhorst

Peter Venhorst

26/12/2012 18:50:21
Quote Anchor link
Ja, ze eindigen op php. De code wat er wordt weergegeven staat in de map include en het bestand is config.php
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/12/2012 18:55:38
Quote Anchor link
Staan er php-tags omheen?
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

26/12/2012 19:16:13
Quote Anchor link
Peter, misschien is het handig om er geen vraag/antwoord spelletje van te maken, maar dat je in het kort verteld wat je hebt gedaan, waar je dat hebt gedaan en wat er wel/niet werkt.

Je hebt iets geinstalleerd. Wat en hoe?

Heb je het lokaal getest?

Kortom: geef informatie om je te kunnen helpen. Je bent nu bijna anderhalf uur verder en in die tijd had je mogelijk allang het antwoord kunnen hebben wat je nodig hebt.

Overigens zie ik in die code @ staan -> onderdrukt foutmeldingen. Lijkt me geen goede methode.
 
Ivo Breeden

Ivo Breeden

26/12/2012 19:48:22
Quote Anchor link
Peter Venhorst op 26/12/2012 18:29:10:
Ik heb een webhost. Alle bestanden heb ik op de server geupload.

Je hebt een webhost. Maar wat zit daar allemaal in? Het is helemaal niet zeker dat daar PHP inzit.
 
Peter Venhorst

Peter Venhorst

26/12/2012 21:44:51
Quote Anchor link
Ik beschik over een webhost met php. Ik heb het sql bestand geimporteerd en de gebruikersnaam van me database in de config toegevoegd. Lokaal heb ik het nog niet met xampp getest.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/12/2012 21:47:58
Quote Anchor link
Vergeet je de <¿php tags niet? Uiteraard met een '?'

Toevoeging op 26/12/2012 21:48:03:

Vergeet je de <¿php tags niet? Uiteraard met een '?'
 
Peter Venhorst

Peter Venhorst

26/12/2012 21:51:23
Quote Anchor link
Deze tags staan wel in het config bestand.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/12/2012 22:01:48
Quote Anchor link
..en de andere scripts? Zo ja...dan staat PHP uit en moet je bij je hostingbedrijf navraag doen.
 
Ivo Breeden

Ivo Breeden

26/12/2012 22:14:21
Quote Anchor link
Zo komen we niet verder.
Test eens wat voor PHP je hebt. Kopieer onderstaande en plak dat in een file, laten we zeggen index.php en upload die naar je webhost.
Wat krijg je als je die opvraagt met je webbrowser? (Niet alles posten, misschien alleen de PHP Version.)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<!DOCTYPE html>
<html lang="nl">
<head>
 <meta charset="UTF-8" />
 <title>PHP test</title>
</head>
<body>
<?php
phpinfo();
?>

</body>
</html>
 
Dylan PHP

Dylan PHP

26/12/2012 22:26:43
Quote Anchor link
Ivo Breeden op 26/12/2012 22:14:21:
(Niet alles posten, misschien alleen de PHP Version.)


Hehe, geniaal +1
 
Peter Venhorst

Peter Venhorst

26/12/2012 23:01:45
Quote Anchor link
PHP Version 5.3.10
 
Ivo Breeden

Ivo Breeden

26/12/2012 23:37:35
Quote Anchor link
Peter, dat is een uitstekend resultaat. Je server doet het.
Wat is je startpagina? Die moet je nu bekijken met je browser. Config.php is niet je startpagina. (Die wordt alleen ge-include vanuit andere pagina's.)


Toevoeging op 27/12/2012 11:46:38:

Peter, kijk eens in het bestand config.php. Zoek daarin naar de tekst PConnect. Wat staat daarvoor? Het is net of er staat:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
?>
PConnect( ...

Kijk ook of PConnect vaker voorkomt in die file. (Dat verwacht ik niet, maar je moet het zeker weten.)
Post anders die PConnect met een paar regels ervoor en een paar erna.
Wat voor database hoort erbij? MySQL heeft wel een Persistent connect (PConnect) maar ik weet niet zeker ...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.