Error na invoegen: php.ini

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Jerry php

Jerry php

08/06/2012 14:28:54
Quote Anchor link
Beste phpers

ik krijg deze error na het invoegen van mijn php.ini

Warning: session_start() [function.session-start]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 1253131 is not allowed to access /var/tmp/ owned by uid 0 in /mnt/webh/e3/09/51629309/htdocs/filmdatabase/index.php on line 2

Fatal error: session_start() [<a href='function.session-start'>function.session-start</a>]: Failed to initialize storage module: files (path: ) in /mnt/webh/e3/09/51629309/htdocs/filmdatabase/index.php on line 2


Ik kreeg van mijn hostbedrijf te horen dat ik gewoon een php.ini kon aanmaken en dan dit erin te zetten: upload_max_filesize = 20M

Dit zou volgens de host moeten werken, maar ik kom dus gewoon niet meer op mijn website en krijg die error.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 13:42:31
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/06/2012 14:35:31
Quote Anchor link
Wat heeft uploaden met een sessie te maken?

Heb je niet ergens in je PHP file in een ini_set, of een .ini-bestand ergens een alternatieve verwijzing staan nar de /tmp waar je sessies worden opgeslagen?
Gewijzigd op 08/06/2012 14:36:23 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

08/06/2012 14:59:33
Quote Anchor link
Wat dat er mee te maken had, vraag ik mezelf ook af. Maar die melding kreeg ik bij het plaatsen van de php.ini, als ik hem verwijder reageert hij weer normaal. Maar ik weet niet of ik meerdere php.ini's heb, deze heb ik zelf aangemaakt
 
- SanThe -

- SanThe -

08/06/2012 16:55:09
Quote Anchor link
Jerry php op 08/06/2012 14:59:33:
... bij het plaatsen van de php.ini ...


Waar plaats jij php.ini?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/06/2012 16:55:24
Quote Anchor link
Ik denk eerder dat je session path veranderd is? Contacteer anders de hosting...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.