Error on Refresh

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jasper Sni

Jasper Sni

19/11/2008 00:32:00
Quote Anchor link
Hoe kan ik iets uitvoeren als de gebruiker de pagina vernieuwt?
Ik heb al gegoogled, niks kunnen vinden.

bijv;

OnRefresh(
echo("AN ERROR OCCURED");
exit;
)
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 11:52:31
 
Robert Deiman

Robert Deiman

19/11/2008 08:49:00
Quote Anchor link
Wat is daar de bedoeling van?
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

19/11/2008 08:52:00
Quote Anchor link
Kan niet.
 
Tamara

Tamara

19/11/2008 08:59:00
Quote Anchor link
je kan wel redirecten naar een andere pagina waar alleen een scriptje opstaat, en op die pagina weer doorverwijzen naar de eerste pagina
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

19/11/2008 11:47:00
Quote Anchor link
Je moet bij een script dat een post in de database zet (bijv. een forum topic maken), gewoon de insert doen en daarna redirecten met header() naar een andere pagina, nooit gaat die post nog een keer plaatsvinden, kan gewoon niet. Stel dat de gebruiker F5 doet, krijgt ie nog een keer de ge-redirecte pagina en als ie back doet krijgt ie de pagina waar ie een post kan doen ;)
 
Jasper Sni

Jasper Sni

19/11/2008 15:06:00
Quote Anchor link
Nou, het is zegmaar de bedoeling dat een speler na een gevecht exp krijgt, als ik dat zo doe, en de speler vernieuwd de pagina, krijgt hij elke keer opnieuw exp, nu moet ik dus als het gevecht afgelopen is en hij vernieuwd een error weergeven.
 
TJVB tvb

TJVB tvb

19/11/2008 15:11:00
Quote Anchor link
Dan moet je in dat script een goede check bouwen waneer die het voor het laatst gedaan heeft, als dat te kort geleden is moet het gewoon niet werken.
 
Crispijn -

Crispijn -

19/11/2008 15:21:00
Quote Anchor link
Tommy ik weet wat je bedoeld alleen het is een ontzettend onsamenhangend verhaal ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.