Ervaringen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Het onderhouden, ontwikkelen en testen van front-end software van diverse klant- en medewerkersapplicaties; Het ontwikkelen van maatwerk front-end oplossingen in Vue.js en participeren in een scrumteam; Mede-verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van drie junior front-end developers; Verantwoordelijk voor code-reviews en het opstellen van de juiste documentatie zoals userstories en API ontwerp; Participeren in diverse projecten t.b.v. optimalisatie van diverse applicaties; Het opzetten van API koppelingen met externe applicaties. Hier ga je werken Betreffende organisatie is gevestigd in de regio van Swifterbant en is al ruim 20 jaar lang bedreven in het ontwikkelen en aanbieden van

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

31/01/2009 14:36:00
Quote Anchor link
Is het niet een idee om in je profiel te vermelden bij ervaringen, dingen zoals databases, OS'en, etc?

Mss ook wat voor de nieuwe PHP Hulp?

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 11:55:24

PHP Newbie

PHP Newbie

31/01/2009 14:39:00
Quote Anchor link
Wat is de meerwaarde daarvan? Zodat newbie's nog exacter kunnen bekijken wie ze moeten PM'en? Nee, laat maar zitten. Ik vermeld wel in het "about" stukje wat iedereen hoeft te weten van me.

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

31/01/2009 14:39:00
Quote Anchor link
:O

Krijg jij PM's? Ik niet. Tenminste niet over PHP/MySQL gerelateerde dingen..

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

31/01/2009 14:40:00
Quote Anchor link
'Tommy:
de nieuwe PHP Hulp?

Heb je je pensioen geregeld?

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

31/01/2009 14:43:00
Quote Anchor link
'Arjan:
'Tommy:
de nieuwe PHP Hulp?

Heb je je pensioen geregeld?

Bij de Albert Heijn? Lol. Ik ben 15 (BIJNA 16, BIEEERRR!!)

Edit, maar dit topic was serieus bedoelt, jammer dat het na 3 posts al niet meer serieus is :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend

PHP Newbie

PHP Newbie

31/01/2009 14:45:00
Quote Anchor link
'Tommy:

O ja hoor, meer dan genoeg

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

31/01/2009 14:46:00
Quote Anchor link
'PHP:
'Tommy:

O ja hoor, meer dan genoeg

Omg waarom ik niet? Ik wil ook eens iemand afblaffen dat ze geen PM's moeten sturen.

PHP Newbie

PHP Newbie

31/01/2009 14:48:00
Quote Anchor link
Quote:
Hier hebben we het forum voor.

> Ik heb een probleem met een query die het zou moeten doen.
> Zie onderstaande:
>
> $query = "SELECT COUNT(artikelnummer) FROM winkel_inhoud WHERE artikelnummer = '$data[3]'";
> $result = mysqli_query($db, $query);
>
> De query werkt, maar het $result is altijd 1.
> Ook wanneer het artikelnummer niet in de database voorkomt.
> Kan u misschien mij vertellen wat ik fout doe?
>
> Alvast bedankt,
> *Naam verwijderd*
>

Dat soort dingen...

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

31/01/2009 15:05:00
Quote Anchor link
@Tommy: Miss kom je niet serieus genoeg over :o

Verder mis ik die ervaringen niet egt. Ik kijk er toch zelden naar.

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

31/01/2009 15:07:00
Quote Anchor link
'Citroen:
@Tommy: Miss kom je niet serieus genoeg over :o

Verder mis ik die ervaringen niet egt. Ik kijk er toch zelden naar.

Ik heet geen Citroen '-.- :P

Maar ik kijk er ook nooit naar, maar misschien kan het dan juist dat ik er wèl naar ga kijken?

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

31/01/2009 15:11:00
Quote Anchor link
Citroenen zijn Coool (H)

Ik zou er ook naar gaan kijken maar dan moet het veel uitgebreider zijn. Een mogelijkheid om een portfolio bij te houden, om waardering van klanten op opdrachten te geven, etc. Met alleen een paar extra opties waarvan je zelf kan zeggen of je die ervaring hebt zijn we er nog niet.

PHP Newbie

PHP Newbie

31/01/2009 15:17:00
Quote Anchor link
'Citroen:
Ik zou er ook naar gaan kijken maar dan moet het veel uitgebreider zijn. Een mogelijkheid om een portfolio bij te houden, om waardering van klanten op opdrachten te geven, etc. Met alleen een paar extra opties waarvan je zelf kan zeggen of je die ervaring hebt zijn we er nog niet.

www.freelancehulp.nl?

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

31/01/2009 15:23:00
Quote Anchor link
'PHP:
'Citroen:

www.freelancehulp.nl?

Neh..

PHP Newbie

PHP Newbie

31/01/2009 15:48:00
Quote Anchor link
'PHP:
'Citroen:

www.freelancehulp.nl?

'Tommy:
Neh..

Ja....
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP Newbie

- -

- -

31/01/2009 15:58:00
Quote Anchor link
'PHP:
'PHP:
'Citroen:

www.freelancehulp.nl?

'Tommy:
Neh..

Ja....

Nee, omdat je er niet onder de 18 mag komen -_-'

Aaa Trump

aaa Trump

31/01/2009 16:00:00
Quote Anchor link
@Arjan

Whahaha, die was echt mastelijk!

- -

- -

31/01/2009 16:32:00
Quote Anchor link
Tommy, je komt echt over als een 15 jarige. Wellicht dat ze je daarom juist geen PM's sturen :)

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

31/01/2009 16:36:00
Quote Anchor link
Oh zei ik 15? Ik bedoel 25

Terence Hersbach

Terence Hersbach

31/01/2009 17:15:00
Quote Anchor link
gaat (toch) niet gebeuren..

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.