Even voorstellen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marlies Maalderink

Marlies Maalderink

26/01/2017 15:39:23
Quote Anchor link
Ik zal me ook even netjes voorstellen, zie dat ik me hier geregistreerd heb in 2007 maar heb me nooit voorgesteld...

Ik ben Marlies Prins (sinds 2011, daarvoor nog Marlies Maalderink), 33 jaar en woon in Friesland. Momenteel 36 weken zwanger van kind 2.0, verlof en soms wat verveeld, vandaar dat ik ineens hier veel rondzwerf ;)

Van 2007 tot ongeveer 2012 fulltime als zzp-er bezig geweest met webdesign/development, flash ontwerp (voornamelijk bewegende reclames voor narrow casting systemen) en een game gemaakt met een goede vriend/collega.

Daarna in het bedrijf van mijn man gaan werken (taxi,occasions,reparatie van auto's) waar ik administratie, verkoop, planning en onderhoud websites etc deed. En tot de geboorte van kind 1.0 in 2014 ook drie nachten in de week taxi reed.

Na mijn verlof wil ik weer mijn 'eigen ding' gaan doen en op zoek naar werk, hopelijk 'iets met php en/of websites'.

De laatste maanden druk bezig geweest mijn php kennis wat op te halen en bij te werken, veel ervaring opgedaan met OOP, veel geoefend. Momenteel ondanks (of juist dankzij) mn verlof nog bezig met 2 nieuwe websites/projecten.

Voor het geval mensen zich afvragen waar ik ineens vandaan kom, of over een paar weken waar ik ineens weer gebleven ben. Bij deze :)
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.