EXCEL verticaal zoeken regel overslaan

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior PHP Developer Onderwijssoftware SaaS oploss

Senior PHP Developer Onderwijssoftware SaaS oplossing Wat ga je doen als Senior PHP developer? Als Senior PHP Developer uit de omgeving Amsterdam, ga jij werken aan onderwijs-software pakketten voor basis- en het voorgezet onderwijs, en voor volwasseneducatie. Het pakket voor basisonderwijs is een overzichtelijke communicatie tool (Laravel) voor leerkrachten. Met de tool kunnen zij ouders en verzorgers meer betrekken bij de vooruitgang van het kind. Denk hierbij aan nieuwsbrieven, oudergesprekken inplannen, persoonlijke berichten en absentie registratie. De overige pakketten (Symfony) worden aangeboden als een SAAS-online leerplatform. Het geeft leerkrachten de mogelijkheden om extra lesmaterialen van uitgevers om op maat onderwijs

Bekijk vacature »

Mohammed Mohammed

Mohammed Mohammed

15/09/2018 22:34:56
Quote Anchor link
hoi, ik ben bezig met een simpel optel systeem in excel wat werkt met een barcode scanner, ik heb nu dat als je het product scant je het product in een tabel te zien krijgt met ernaast de prijs het is nu alleen de bedoeling dat als ik nog een product scan het een regel eronder komt, ik maak nu gebruik van de functie verticaal zoeken.
zou iemand weten of ik op de goede weg ben en wat ik moet aanpassen zodat de 2e keer dat ik scan het automatisch een regel lager komt te staan.

alvast bedankt.

PHP hulp

PHP hulp

20/03/2019 23:19:46

Ben van Velzen

Ben van Velzen

16/09/2018 03:16:42
Quote Anchor link
Automatisch een regel lager? Simpel genoeg, laat de scanner een enter invoegen na elke scan. Bij de meeste drivers is dat standaard. Maar zonder precies te weten wat je probeert en wat je ingesteld hebt is net als kijken in een kristallen bol. Voor wij stervelingen doet dat niet bijster veel.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.