EXE ServerSide

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Je bouwt webshops, webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Framework en C#. Je zorgt voor de optimalisering van bestaande software en de automatisering van

Bekijk vacature »
Wessel Johnson

Wessel Johnson

31/08/2007 17:31:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben nu met mn website bezig en ik vroeg me af: Is het mogelijk om een .exe serverside te laten draaien, of eenmaal uit te voeren (serverside)?

Alvast Bedankt,

Wessel
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 12:02:20
 
Aaa Trump

aaa Trump

31/08/2007 17:33:00
Quote Anchor link
Kan denk ik wel via linux server commands of iet's in de richting. Ben de naam kwijt. Maar het is wel mogelijk volgens mij.
 

31/08/2007 17:35:00
Quote Anchor link
http://php.net/exec

merk op veel hoster blokkeren dit wijselijk
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

31/08/2007 17:36:00
Quote Anchor link
Ok, heel erg bedankt voor de snelle reacties, ik zal er naar gaan kijken!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wessel Johnson
 
- SanThe -

- SanThe -

31/08/2007 17:38:00
Quote Anchor link
Het is om veiligheidsredenen niet te hopen dat dat kan/mag.
Maar kijk eens onder exec().
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

31/08/2007 17:41:00
Quote Anchor link
robin schreef op 31.08.2007 17:33:
Kan denk ik wel via linux server commands of iet's in de richting. Ben de naam kwijt. Maar het is wel mogelijk volgens mij.


Linux heeft geen .exe bestanden.
 
Aaa Trump

aaa Trump

31/08/2007 18:00:00
Quote Anchor link
Dat bedoel ik dus: daar heb ik geen verstand van. :P
 
- SanThe -

- SanThe -

31/08/2007 18:09:00
Quote Anchor link
robin schreef op 31.08.2007 18:00:
Dat bedoel ik dus: daar heb ik geen verstand van. :P

Dat hoef je slechts één keer te onthouden.
 
Aaa Trump

aaa Trump

31/08/2007 18:18:00
Quote Anchor link
Vanaf nu dus. :P
 
Gerard M

Gerard M

31/08/2007 18:47:00
Quote Anchor link
Om te beginnen, ik ben nog een linux newbie.

Maar als jij een .exe bestand wil draaien op linux zou je een emulator kunnen gebruiken, eentje die in mijn gedachte schiet is 'wine'.

Maar los daarvan, wat voor programma wil je draaien? Vaak zijn gewoon linux alternatieven beschikbaar.
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

31/08/2007 20:28:00
Quote Anchor link
of heb je mischien een windows server?
Servers zijn namelij kniet allemaal Linux
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

31/08/2007 20:35:00
Quote Anchor link
@Klaasjan Boven
Ik heb geen idee =P Volgens mij Apache. (Van dat soort dingen weet ik niet zoveel af)

@Gerjo
Ik programmeer ook C++, die progjes dus ;)
 
Frank -

Frank -

31/08/2007 20:43:00
Quote Anchor link
Apache kan ook onder Windows draaien.
 
Gerard M

Gerard M

31/08/2007 21:00:00
Quote Anchor link
Ik weet hier(beina) niks van af maar...

Als je de broncode heb kan je het toch gewoon compilen op je linux servert, met bijvoorbeeld g++?
 
Koen verschueren

koen verschueren

31/08/2007 21:00:00
Quote Anchor link
als je dit scripte even uitvoert dan kan je zien welk besturingssyteem je hebt
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
phpinfo();
?>
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.