execute

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »
John de Boer

John de Boer

05/01/2005 23:56:00
Quote Anchor link
Ik zou bijv. het commando
"C:\BPFTP Server\bpftpserver.exe -name=test -enabled -login=test -pswd=test -access=C:\ftproot\test\.RWDAMLSK"
uitvoeren door PHP's exec()

Ik heb http://nl.php.net/manual/nl/function.exec.php doorgenomen en ben al uren aan het wijzigen en het testen, zodat het eens werkt...
maar ik kom er maar niet uit.

Wie kan mij helpen???

PHP hulp

PHP hulp

17/06/2025 10:20:10

Arend a

Arend a

06/01/2005 02:02:00
Quote Anchor link
Waar kom je niet uit? Misschien moet je je probleem iets verder uitleggen, wat is je foutmelding en wat probeer je?

John de Boer

John de Boer

06/01/2005 02:54:00
Quote Anchor link
Heb een klein typefoutje gemaakt...
bpftpserver.exe moet G6User.exe zijn!

ik wil iets van:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php

$useraccount
= "test";
$user_password = "test";
$ftpdir = "C:\ftproot\test\\";
$access = ",RWDAMLSK";

$exec = "C:\BPFTP Server\G6User.exe"
$args = "-name=\" . $useraccount . \" -enabled -login=\" . $useraccount . \" -pswd=\" . $user_password . \" -access=\" . $ftpdir . \",\" . $access . \"";

exec($exec $args);

?>

en dan moet dus een account aangemaakt zijn voor BPFTP (Bulletproof FTP).
Gewijzigd op 06/01/2005 03:38:00 door John de Boer

Arend a

Arend a

06/01/2005 11:23:00
Quote Anchor link
Geen foutmelding?

John de Boer

John de Boer

06/01/2005 14:14:00
Quote Anchor link
ja hij geeft een parse error op de regel van
exec($exec $args)

EDIT:
in het postje ben ik een ; vergeten achter
$exec = "C:\BPFTP Server\G6User.exe"
maar in me script staat ie er wel hoor :)
Gewijzigd op 06/01/2005 14:16:00 door John de Boer

Bram Z

Bram Z

06/01/2005 14:15:00
Quote Anchor link
Dan doe het zo eens :p

exec($exec.$args);

John de Boer

John de Boer

06/01/2005 14:40:00
Quote Anchor link
Dat mag ook niet baten, nog steeds parse error :S

06/01/2005 14:43:00
Quote Anchor link
exec($exec . " " . $args);

Spatie tussen laten?

Mitch X

Mitch X

06/01/2005 14:53:00
Quote Anchor link
system() eens proberen?
Safemode uit? :P

John de Boer

John de Boer

06/01/2005 15:33:00
Quote Anchor link
Ik heb zelf safe mode uit...
maar ik zal system() eens proberen, want ik wat ik ook doe krijg aldoor parse error.

John de Boer

John de Boer

09/01/2005 00:55:00
Quote Anchor link
Ik krijg zelfs dit niet werkende :S
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
exec("C:\\BPFTP Server\\bpftpserver.exe -reload");
?>

of zou het misschien aan IIS liggen?
ik heb met dubbele quotes (") geprobeerd, met enkele (') en ook met backticks (`)
geen van allen reload de FTP-server.
en system() dito!

EDIT:
ik krijg geen foutmeldingen.
Gewijzigd op 09/01/2005 00:59:00 door John de Boer

Bram Z

Bram Z

09/01/2005 01:05:00
Quote Anchor link
Waarom gebruik je geen apache ??
want op iis zit volgens mij alleen asp en geen php

Arend a

Arend a

09/01/2005 10:10:00
Quote Anchor link
Onzin, iis kan ook php, ook perl, ook java, ook javascript, ook phyton, ook tcl als je dat wil.

John de Boer

John de Boer

09/01/2005 18:22:00
Quote Anchor link
@D@rk
PHP werkt ook onder IIS, net als ASP e.d., zoals Arend al zegt!

@Arend
Ik krijg bijv. phpMyAdmin (PMA) niet onder IIS werkende, en ik ben niet de enigste.
ben ik dus niet helemaal met je eens Arend!
IIS werkt niet 100% goed met PHP.
Gewijzigd op 09/01/2005 18:27:00 door John de Boer

John John

John John

09/01/2005 19:30:00
Quote Anchor link
Nhee inderdaad, ik heb zelf ook lange tijd een IIS gedraaid maar het hele ding crashte gewoon wat te vaak naar men zin,

och ja,.... microsoft... :-) (no offence)

Thijs -

Thijs -

09/01/2005 19:38:00
Quote Anchor link
Probeer het eens op een linux server werkt het zeker ;)

exec werkt niet of niet goed op een windows server.. naja..

heb je php als cgi of module geinstaleerd ?

Arend a

Arend a

10/01/2005 00:31:00
Quote Anchor link
John: Vaag verhaal. Vage conclusie. Wat is het probleem dan? Hier heb ik nog niet van gehoord?

Op zich kan iis gewoon net als elke andere webserver php als cgi uitvoeren. Dit brengt beperkingen met zich mee in vergelijking met mod_php apache.

Ook op de site van phpmyadmin staan geen beperkingen met iis.

John de Boer

John de Boer

11/01/2005 20:17:00
Quote Anchor link
Ik vind het zelf ook vaag eerlijk gezegd...

Maar wat het probleem is?
nou...
nadat ik een account aangemaakt heb voor Bulletproof FTP door naam, wachtwoord etc. weg te schrijven in het bestand Users.ini, moet Bulletproof ge-reload worden zodat het zojuist aangemaakt account gebruikt kan worden, en dat wil ik dan doen d.m.v exec() of iets dergelijks.

Heb deze exec()-regels geprobeerd:
exec("C:\\BPFTP Serv\\bpftpserver.exe -reload");
exec('C:\BPFTP Serv\bpftpserver.exe -reload');
exec(`C:\BPFTP Serv\bpftpserver.exe -reload`);
exec('C:/BPFTP Serv/bpftpserver.exe -reload');
en ook soortgelijke met system()
maar bulletproof wil gewoon niet met die regels 'reloaden' :S

Ik draai onder XP Pro en IIS 5.1

Offtopic:

Ik heb PMA niet onder IIS werkende kunnen krijgen en heb ik van meerdere mensen vernomen dat die het ook niet werkende konden krijgen.
Gewijzigd op 11/01/2005 20:18:00 door John de Boer

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.