execute

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

HBO startersfunctie .NET Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben je in januari 2023 klaar met je HBO opleiding en zoek je een mooie uitdaging? Wacht niet langer en solliciteer direct! Voor een familiebedrijf in de regio van Boxtel ben ik op zoek naar een C#.NET Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de (door)ontwikkeling van de maatwerksoftware projecten en gaat ook nieuwe software bouwen, middels de Microsoft-stack. Het bedrijf maakt gebruik van de volgende technieken: C# & ASP.NET; MVC; MS SQL; Entity Framework; Je krijgt hier veel tijd om te leren en eventueel door te groeien en het

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior Front-End Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale oplossingen van Coolblue. Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Coolblue? Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen. Op dat moment komt je wil om te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas! Ook Junior Front-End Developer worden bij Coolblue?

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »
John de Boer

John de Boer

05/01/2005 23:56:00
Quote Anchor link
Ik zou bijv. het commando
"C:\BPFTP Server\bpftpserver.exe -name=test -enabled -login=test -pswd=test -access=C:\ftproot\test\.RWDAMLSK"
uitvoeren door PHP's exec()

Ik heb http://nl.php.net/manual/nl/function.exec.php doorgenomen en ben al uren aan het wijzigen en het testen, zodat het eens werkt...
maar ik kom er maar niet uit.

Wie kan mij helpen???
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 11:40:56
 
Arend a

Arend a

06/01/2005 02:02:00
Quote Anchor link
Waar kom je niet uit? Misschien moet je je probleem iets verder uitleggen, wat is je foutmelding en wat probeer je?
 
John de Boer

John de Boer

06/01/2005 02:54:00
Quote Anchor link
Heb een klein typefoutje gemaakt...
bpftpserver.exe moet G6User.exe zijn!

ik wil iets van:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php

$useraccount
= "test";
$user_password = "test";
$ftpdir = "C:\ftproot\test\\";
$access = ",RWDAMLSK";

$exec = "C:\BPFTP Server\G6User.exe"
$args = "-name=\" . $useraccount . \" -enabled -login=\" . $useraccount . \" -pswd=\" . $user_password . \" -access=\" . $ftpdir . \",\" . $access . \"";

exec($exec $args);

?>


en dan moet dus een account aangemaakt zijn voor BPFTP (Bulletproof FTP).
Gewijzigd op 06/01/2005 03:38:00 door John de Boer
 
Arend a

Arend a

06/01/2005 11:23:00
Quote Anchor link
Geen foutmelding?
 
John de Boer

John de Boer

06/01/2005 14:14:00
Quote Anchor link
ja hij geeft een parse error op de regel van
exec($exec $args)

EDIT:
in het postje ben ik een ; vergeten achter
$exec = "C:\BPFTP Server\G6User.exe"
maar in me script staat ie er wel hoor :)
Gewijzigd op 06/01/2005 14:16:00 door John de Boer
 
Bram Z

Bram Z

06/01/2005 14:15:00
Quote Anchor link
Dan doe het zo eens :p

exec($exec.$args);
 
John de Boer

John de Boer

06/01/2005 14:40:00
Quote Anchor link
Dat mag ook niet baten, nog steeds parse error :S
 

06/01/2005 14:43:00
Quote Anchor link
exec($exec . " " . $args);

Spatie tussen laten?
 
Mitch X

Mitch X

06/01/2005 14:53:00
Quote Anchor link
system() eens proberen?
Safemode uit? :P
 
John de Boer

John de Boer

06/01/2005 15:33:00
Quote Anchor link
Ik heb zelf safe mode uit...
maar ik zal system() eens proberen, want ik wat ik ook doe krijg aldoor parse error.
 
John de Boer

John de Boer

09/01/2005 00:55:00
Quote Anchor link
Ik krijg zelfs dit niet werkende :S
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
exec("C:\\BPFTP Server\\bpftpserver.exe -reload");
?>


of zou het misschien aan IIS liggen?
ik heb met dubbele quotes (") geprobeerd, met enkele (') en ook met backticks (`)
geen van allen reload de FTP-server.
en system() dito!

EDIT:
ik krijg geen foutmeldingen.
Gewijzigd op 09/01/2005 00:59:00 door John de Boer
 
Bram Z

Bram Z

09/01/2005 01:05:00
Quote Anchor link
Waarom gebruik je geen apache ??
want op iis zit volgens mij alleen asp en geen php
 
Arend a

Arend a

09/01/2005 10:10:00
Quote Anchor link
Onzin, iis kan ook php, ook perl, ook java, ook javascript, ook phyton, ook tcl als je dat wil.
 
John de Boer

John de Boer

09/01/2005 18:22:00
Quote Anchor link
@D@rk
PHP werkt ook onder IIS, net als ASP e.d., zoals Arend al zegt!

@Arend
Ik krijg bijv. phpMyAdmin (PMA) niet onder IIS werkende, en ik ben niet de enigste.
ben ik dus niet helemaal met je eens Arend!
IIS werkt niet 100% goed met PHP.
Gewijzigd op 09/01/2005 18:27:00 door John de Boer
 
John John

John John

09/01/2005 19:30:00
Quote Anchor link
Nhee inderdaad, ik heb zelf ook lange tijd een IIS gedraaid maar het hele ding crashte gewoon wat te vaak naar men zin,

och ja,.... microsoft... :-) (no offence)
 
Thijs -

Thijs -

09/01/2005 19:38:00
Quote Anchor link
Probeer het eens op een linux server werkt het zeker ;)

exec werkt niet of niet goed op een windows server.. naja..

heb je php als cgi of module geinstaleerd ?
 
Arend a

Arend a

10/01/2005 00:31:00
Quote Anchor link
John: Vaag verhaal. Vage conclusie. Wat is het probleem dan? Hier heb ik nog niet van gehoord?

Op zich kan iis gewoon net als elke andere webserver php als cgi uitvoeren. Dit brengt beperkingen met zich mee in vergelijking met mod_php apache.

Ook op de site van phpmyadmin staan geen beperkingen met iis.
 
John de Boer

John de Boer

11/01/2005 20:17:00
Quote Anchor link
Ik vind het zelf ook vaag eerlijk gezegd...

Maar wat het probleem is?
nou...
nadat ik een account aangemaakt heb voor Bulletproof FTP door naam, wachtwoord etc. weg te schrijven in het bestand Users.ini, moet Bulletproof ge-reload worden zodat het zojuist aangemaakt account gebruikt kan worden, en dat wil ik dan doen d.m.v exec() of iets dergelijks.

Heb deze exec()-regels geprobeerd:
exec("C:\\BPFTP Serv\\bpftpserver.exe -reload");
exec('C:\BPFTP Serv\bpftpserver.exe -reload');
exec(`C:\BPFTP Serv\bpftpserver.exe -reload`);
exec('C:/BPFTP Serv/bpftpserver.exe -reload');
en ook soortgelijke met system()
maar bulletproof wil gewoon niet met die regels 'reloaden' :S

Ik draai onder XP Pro en IIS 5.1

Offtopic:

Ik heb PMA niet onder IIS werkende kunnen krijgen en heb ik van meerdere mensen vernomen dat die het ook niet werkende konden krijgen.
Gewijzigd op 11/01/2005 20:18:00 door John de Boer
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.