Expecting '"; .....

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving Op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen PHP? Lees dan snel verder! Wij zoeken een ervaren PHP developer die binnen een organisatie gaat functioneren als verlengstuk van de klant. Wij zoeken voor deze iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme en plezier aanvliegt. Verder moet je instaat zijn om je tijd goed te managen omdat je aan meerdere projecten tegelijkertijd werkt. Je werkt met de nieuwste technieken en tijdens deze uitdaging werk je veel samen met de front-end developers van deze organisatie. Wij zoeken iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd de beste wilt zijn. Bedrijfsprofiel Waar ga

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »
Mark

Mark

22/10/2005 11:53:00
Quote Anchor link
Hey ben ik weer,

Ik krijg iets maar niet voor elkaar. Ik had een scriptje die eerst gewoon deed wat hij moest doen. Maar nu ik hem wil invoegen en wat tabelletjes heb toegevoegd geeft hij de volgende error aan:

Parse error: parse error, expecting `','' or `';'' in *LINK* on line 155

Code
154 $replys = mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM reply WHERE replyid = $list->id"));
155 echo $list->date - <a href='$PHP_SELF?i=$list->id'>$list->subject</a>($replys Reacties);
156 }

Ik had al op plaatsen " en ' toegevoegd, maar ik kom er niet uit....*DOM*

BVD
Gewijzigd op 22/10/2005 11:54:00 door Mark

PHP hulp

PHP hulp

17/04/2025 17:59:07

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

22/10/2005 11:59:00
Quote Anchor link
Zo?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
$replys
= mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM reply WHERE replyid = ".$list->id));
echo $list->date." - <a href=\"".$PHP_SELF."?i=".$list->id."\">".$list->subject."</a>(".$replys."  Reacties)";
}

?>

Elwin

[Edit: Typo]
Gewijzigd op 22/10/2005 11:59:00 door Elwin - Fratsloos

Mark

Mark

22/10/2005 12:18:00
Quote Anchor link
Dat probleem is nu opgelost, alleen krijg ik nu een error bij de laatste regel (</html>). Dit heb ik wel vaker gehad met php en kon nooit vinden waar het aan lag.

Ik heb gekeken of ik alle } en { wel goed had...en daar kwam niks uit.

kan dit door dit komen:
Code (php)
1
2
3
<?php
$message
= htmlspecialchars($list->message);
?>

hoe zou ik deze kunnen sluiten
Gewijzigd op 22/10/2005 12:21:00 door Mark

Jelte

jelte

22/10/2005 12:34:00
Quote Anchor link
probeer dit........ /"<html>/"
Gewijzigd op 22/10/2005 12:34:00 door jelte

Mark

Mark

22/10/2005 12:43:00
Quote Anchor link
jelte:
probeer dit........ /"<html>/"

nee, dat werkt niet...:-(

Jelte

jelte

22/10/2005 12:45:00
Quote Anchor link
thats a pitty :-(

- SanThe -

- SanThe -

22/10/2005 12:45:00
Quote Anchor link
Inderdaad maar je hele script checken. Elke { moet een } hebben. En dat geldt ook voor ( ) [ ] en kijk of elke regel is afgesloten met een ; Let ook op
Code (php)
1
<?php en ?>
tags.

Mark

Mark

22/10/2005 12:55:00
Quote Anchor link
SanThe:
Inderdaad maar je hele script checken. Elke { moet een } hebben. En dat geldt ook voor ( ) [ ] en kijk of elke regel is afgesloten met een ; Let ook op
Code (php)
1
<?php en ?>
tags.

pfffffffff.... nou ik meld het eind van de avond wel is :P haha, ik ga is op jacht

ik denk eigenlijk niet dat het in de [ of ] zit want dan gaf hij wel parse error....
Gewijzigd op 22/10/2005 12:58:00 door Mark

Mark

Mark

22/10/2005 13:05:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
echo "
<form name=replyform onsubmit=\'return validate()\' method=POST>
Naam:<br>
<input type=text name=name maxlength=20 size=20><br>
Reactie:<br>
<textarea cols=30 rows=4 name=mess></textarea><br>
<input type=hidden name=replyid value=$i>
<input type=submit name=reply value=Verstuur>
</form>
</td></tr></table>
 '
;
?>

Dat is denk ik de boos doener, eerst heb ik " dan eindig ik hem hem '; met " en "; werkt hij niet... hier moeten zeker ook weer overal puntjes etc.

Niels Beckers

Niels Beckers

22/10/2005 13:06:00
Quote Anchor link
ja kan dit toch evengoed zonder php showen? niet?

Mark

Mark

22/10/2005 13:11:00
Quote Anchor link
heb het opgelost, alleen nu krijg ik weer dat hij een ';" etc. verwacht op line 118:
Code (php)
1
2
3
<?php
<form name=replyform onsubmit="  return validate()  " method=POST>
?>

... met " . return validate() . " heb ik al geprobeerd...

Mark

Mark

22/10/2005 13:13:00
Quote Anchor link
niels:
ja kan dit toch evengoed zonder php showen? niet?

....nee hoor dan krijg ik nog steeds: expecting ";; etc...

Mark

Mark

22/10/2005 13:17:00
Quote Anchor link
En als ik iets bij return validate doe etc krijg ik weer een fout bij:

} elseif(isset($search)) {

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php
echo "
<form name=replyform onsubmit="
return validate()" method=POST>
<input type=hidden name=replyid value= "
. $i .">
</form>
</td></tr></table>
 "
;

}
elseif(isset($search)) {
?>

wat een paar regels eronder staat. Wat dus eerst niet fout was..... het script werkt gewoon alleen omdat ik wat tabelletjes had ingevoegd om het de design'n
Gewijzigd op 22/10/2005 13:18:00 door Mark

- SanThe -

- SanThe -

22/10/2005 13:24:00
Quote Anchor link
Mark:
heb het opgelost, alleen nu krijg ik weer dat hij een ';" etc. verwacht op line 118:
Code (php)
1
2
3
<?php
<form name=replyform onsubmit="  return validate()  " method=POST>
?>

... met " . return validate() . " heb ik al geprobeerd...

Dit is geen php en je zet het wel tussen
Code (php)
1
<?php ?>
in?

Mark

Mark

22/10/2005 13:34:00

- Jim  -

- Jim -

22/10/2005 13:50:00
Quote Anchor link
Mark:
En als ik iets bij return validate doe etc krijg ik weer een fout bij:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<?php
# wat je eerder hebt.

###Ik vermoed dat het hier fout gaat!!!!!
###
### <?php  Deze PHP-Opentag wegahalen. Mogelijk.

### Punten gebruiken om text en functie's te schakelen.

### TIP: Gebruik je dubbele quote's bij een echo, gebruik dan enkele in de html code (XHTML). Wordt je code ook veel overzichtelijker van.

echo "
<form name='replyform' onsubmit='"
.return validate()."' method='POST'>
<input type='text' name='name' maxlength='20' size='20'><br>
<textarea cols='30' rows='4' name='mess'>

"
;
# en de rest.
?>
Gewijzigd op 22/10/2005 14:01:00 door - Jim -

Pim Vernooij

Pim Vernooij

22/10/2005 13:54:00
Quote Anchor link
is de onsubmit functie een php functie of een javascript functie ? de php functie zou zoiezo niet werken... hoe dan ook... je gebruikt dubbele quotes... escape die quotes eens, dan zou het moeten werken

(gebasseerd op laatste post van Jim)

Ik zou het zo doen... waarom zo'n lap html via php laten parsen?:

Code (php)
1
2
3
<?php
?>

<form name=replyform onsubmit="return validate()" method=POST>
<input type=hidden name=replyid value="
Code (php)
1
<?=$i?>
">
</form>
</td></tr></table>

Code (php)
1
2
3
<?php
}
?>
Gewijzigd op 22/10/2005 13:57:00 door Pim Vernooij

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.