Ext Js vraag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jos Verra

Jos Verra

13/09/2010 15:00:55
Quote Anchor link
Goedemiddag ik ben verder gegaan met Ext Js en vroeg met af of het volgende kon.
op mijn website http://tunder-design.nl/ext/oefeningen/7.html als je een film toevoegt via het linker formuliertje dat zodra je op toevoegen hebt geklikt en de Ext.Msg.alert wordt uitgevoerd en het formuliertje wordt gereset, dat de store van het center gedeelte van mijn viewport wordt gereload.

Ik weet dat het kan maar heb echt geen idee hoe :( iemand een idee?

Alvast bedankt voor je reactie,
Jos Verra
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 09:06:42
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

13/09/2010 15:37:31
Quote Anchor link
Op het moment dat je die pop-up laat zien zal je via Ajax de inhoud van het middelste venster moeten laden. En die code is al ergens, want dan wordt movies.php aangeroepen. Die code zou je kunnen hergebruiken/opnieuw aanspreken.
 
Jos Verra

Jos Verra

13/09/2010 15:43:56
Quote Anchor link
dat weet ik alleen weet ik het ID of aanroep naam van het center vak niet.
anders deed ik bv. naamcenterdiv.getStore();
Alleen weet ik die ID niet
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

13/09/2010 16:10:13
Quote Anchor link
De id van het middelste deel van je grid is volgens mij 'centervak'.
 
Jos Verra

Jos Verra

13/09/2010 16:11:00
Quote Anchor link
ja die heb ik net gegeven en nu werkt ie weer :D :D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D OMG :P aaah :p Srry ben gewoon heel blij dat het eindelijk werkt xDD
Gewijzigd op 13/09/2010 16:11:22 door Jos Verra
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.