Facebook api applicatie registreren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ruben php

ruben php

18/05/2011 10:11:09
Quote Anchor link
Ik zit met het volgende probleem:

Ik wil middels een php classe de facebook API aanspreken. Geen probleem zou je zeggen, dat klopt inderdaad. Maar op het moment dat ik op facebook.com een app wil registreren voor de bekende Oauth gegevens, wil facebook eerst mijn account geverifieerd zien. Prima maar dan willen ze mijn creditcard gegevens, en die heb ik geen, Of ze willen dat ik mijn mobiele nummer verifieer. Dit laatste gaat ook niet want op facebook.com moet je dan je land en provider selecteren om vervolgens een sms te sturen naar een nummer dat in beeld verschijnt. Echter Nederland staat er niet tussen. Wat nu? bij Twitter en Hyves was registreren voor de API een eitje. Nu vind ik extra beveiliging geen probleem, goed zelfs. Maar het moet wel werken.

Ook kan ik nergens een info/klachten lijn vinden of adres, kortom hoe kom ik nu aan die Oauth codes?

Toevoeging op 18/05/2011 22:32:59:

Niemand een idee? kan iemand mij dan misschien vertellen waarom ze dit doen, kost het geld om een app te registreren bij facebook?
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.