Facebook Likes, Twitter Followers en meer!

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Roderick S

Roderick S

21/03/2012 13:37:40
Anchor link
ExtraLikes.nl : Facebook Likes, Twitter Followers, Google +1, YoutubeViewers
TIJDELIJKE ACTIE: 20% korting op al onze producten: actiecode: sd20

Beste PHPHulp'ers,

Extralikes biedt u Facebook likes, Twitter Followers, Google +1's en Youtube views aan!
Wij bieden echte accounts aan (dus geen bots). U kunt zo dus niet gebanned worden.

Wat bieden wij zoal aan:

Facebook Likes:
100 Internationale Facebook Likes: €15,00
Met bovenstaande actiecode: €12,00

200 Internationale Facebook Likes: €22,50
Met bovenstaande actiecode: €18,00

500 Internationale Facebook Likes: €47,50
Met bovenstaande actiecode: €38,00


1000 Internationale Facebook Likes: €65,00
Met bovenstaande actiecode: €52,00

2000 Internationale Facebook Likes: €105,00
Met bovenstaande actiecode: €84,00

5000 Internationale Facebook Likes: €225,00
Met bovenstaande actiecode: €180

Twitter Followers:
1000 Internationale Twitter Followers: €90,00
Met bovenstaande actiecode: €72,00

2000 Internationale Twitter Followers: €160,00
Met bovenstaande actiecode: €128,00

Gemakkelijk te betalen met IDEAL of Moneybookers.

Voor meer producten en informatie:
http://www.extralikes.nl
Gewijzigd op 12/04/2012 19:23:57 door B a s
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 17:35:35
 
Php knipper

php knipper

21/03/2012 13:47:03
Anchor link
schandalig!!!
Dat is hetzelfde of je maakt op phphulp een post voor reacties over je site en dan ga je er zelf met je "nep" gebruikers dingen onder posten.
 
Roderick S

Roderick S

21/03/2012 13:54:28
Anchor link
Beste PHP Knipper,

helaas heb je het niet helemaal begrepen. Dit is een van de meest normale marketingtools waar heel veel grote marketingbureaus gebruik van maken. Namen kunnen we helaas niet noemen, maar de meeste marketingbureaus hebben al meerdere orders bij bedrijven die dit leveren (waaronder wij). Bovendien is het niet schandalig, want deze mensen liken je page, vrijwillig. Het zijn geen bots, dus je belazert niemand. En het levert die mensen ook nog wat op.

Kortom, een groot verschil met jouw tactiek die je beschreef. Bekijk het eens en informeer voordat je oordeelt.
 
Php knipper

php knipper

21/03/2012 13:56:14
Anchor link
a zo
ok
 
Frank WD

Frank WD

21/03/2012 14:07:17
Anchor link
Die mensen houden er een best uur tarief op na zeg.
Hebben jullie nog plek in jullie like team?

Want met zulke tarieven ben ik graag van de partij.
 
Roderick S

Roderick S

21/03/2012 14:24:00
Anchor link
Beste Frank,

Als je een mail stuurt naar [email protected] zullen we je verder helpen.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

21/03/2012 15:14:10
Anchor link
mensen krijgen betaald om je te liken.....

dat is hetzelfde als echte liefde bij prostitues zoeken.... je krijgt het voor geld

de prostitue boeit het alleen niks... het gaat die immers om het geld. dit is wel schandalig want zo worden bijvoorbeeld andere mensen belazerd omdat ze niet weten hoe goed iets is of niet.
 
Kees Schepers

kees Schepers

21/03/2012 15:21:13
Anchor link
Nou ja, goed het is denk ik grijs gebied maar trekt wel het hele idee achter likes/+1 etc uit z'n verhouding. Ik zou me er niet prettig bij voelen om zulke diensten aan te bieden.
 
Roderick S

Roderick S

21/03/2012 15:26:51
Anchor link
Beste Albert, Kees,

nogmaals: Facebook maakt dit niks uit, het is geheel wit. Over liefde bij de prostituees, aardig farfetched. Je zoekt geen echte liefde voor je facebook pagina, het gaat om uiterlijk vertoon. Ik kan nu net als Albert hele verhalen houden over de meest ver gezochte vergelijkingen, maar dat is niet nodig. Mensen zien graag dat hun facebook page veel likers krijgt en dat bieden wij aan.

Voorderest denk ik vooral: het gaat om wat wij aanbieden. Zoals kees zegt ik zou me er niet prettig bij voelen om zulke diensten aan te bieden, dan denk ik: de grootste bedrijven ter wereld kopen dit soort dingen, dat is marketing vriend. Verder vind ik het vrij nutteloos dat we ons hier steeds moeten gaan verdedigen, zoals de criteria al zegt: als er iets niet klopt en je bent niet geïnteresseerd reageer dan normaal. Alles klopt, dus ga niet steeds verder op hetzelfde punt. (Als moderator weet je dat lijkt me toch wel ;) )
 
Jeroen VD

Jeroen VD

21/03/2012 15:29:47
Anchor link
hmm interresant dat er dit soort bedrijven zijn... maar wat is de specifieke reden dat veel bedrijven dit willen? ik bedoel: 'dat staat zo leuk' wordt ik niet echt wijzer van. ik verwerp het niet maar vind het wat raar, kan me niet voorstellen dat grote bedrijven dit doen, die komen toch wel aan hun likes...
 
Albert de Wit

Albert de Wit

21/03/2012 15:30:49
Anchor link
Roderick S op 21/03/2012 15:26:51:
Ik kan nu net als Albert hele verhalen houden over de meest ver gezochte vergelijkingen, maar dat is niet nodig. Mensen zien graag dat hun facebook page veel likers krijgt en dat bieden wij aan.



vergezocht zei je...


Jij bied een dienst aan waardoor bedrijven zich beter gaan voelen voor geld
Prostitues bieden een dienst aan waardoor mensen zich beter gaan voelen voor geld.....

Een goed bedrijf verdient zijn likes door een goede band te hebben met zijn klanten
Een lief mens verdient zijn liefde door een goede band te hebben met zijn/haar vriend/vriendin

explain........
Gewijzigd op 21/03/2012 15:32:02 door Albert de Wit
 
Kris Peeters

Kris Peeters

21/03/2012 15:36:50
Anchor link
zoals het spreekwoord zegt: "Iets is waard wat een zot er voor betaalt".

Zolang er mensen zijn die bereid zijn de prijs van een huis te betalen voor een tulpenbol, zullen mensen die aan die prijs verkopen ( of was die bubble al eens ontploft, een paar honderd jaar geleden? :) )
Dito voor dingen als Franse wijn, zeldzame postzegels, race-duiven ...

Als er mensen zijn die geld zien in het hebben van veel likes van echte mensen ... waarom niet zoiets?
Gewijzigd op 21/03/2012 15:38:00 door Kris Peeters
 
- SanThe -

- SanThe -

21/03/2012 15:39:32
Anchor link
Albert de Wit op 21/03/2012 15:30:49:
Jij bied een dienst aan waardoor bedrijven zich beter gaan voelen voor geld
Prostitues bieden een dienst aan waardoor mensen zich beter gaan voelen voor geld.....

Een goed bedrijf verdient zijn likes door een goede band te hebben met zijn klanten
Een lief mens verdient zijn liefde door een goede band te hebben met zijn/haar vriend/vriendin


Lijkt mij wel duidelijk +1.

Als ik nog mod was geweest had ik dit topic allang gesloten. Het aanbieden van dit soort dingen is gewoon valsspelen. Valt, wat mij betreft, dan ook onder spam.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

21/03/2012 15:44:14
Anchor link
Kris Peeters op 21/03/2012 15:36:50:
zoals het spreekwoord zegt: "Iets is waard wat een zot er voor betaalt".

Zolang er mensen zijn die bereid zijn de prijs van een huis te betalen voor een tulpenbol, zullen mensen die aan die prijs verkopen ( of was die bubble al eens ontploft, een paar honderd jaar geleden? :) )
Dito voor dingen als Franse wijn, zeldzame postzegels, race-duiven ...

Als er mensen zijn die geld zien in het hebben van veel likes van echte mensen ... waarom niet zoiets?



heel simpel... je gaat een top chef niet omkopen om een goede review over je restaurant te schrijven
 
Roderick S

Roderick S

21/03/2012 15:45:53
Anchor link
@Jeroen: Zij komen idd aan hun likes, maar niet snel genoeg. Blijkbaar vinden zij het beter staan dat meer mensen hun page liket. Bovendien (wat ook voor kleine bedrijven interessant is) zijn de likers echte mensen, die bv ook geïnteresseerd kunnen zijn in je product en daardoor naar je website gaan.

@Albert: Wij verkopen geen liefde, verkopen ook geen goed gevoel. Wij verkopen likers. Wat bedrijven daardoor krijgen is irrelevant.


Toevoeging op 21/03/2012 15:46:50:

@Albert, ook nu begrijp je het niet: het gaat om likes, niet om reviews.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

21/03/2012 15:46:51
Anchor link
Roderick S op 21/03/2012 15:45:53:
@Albert: Wij verkopen geen liefde, verkopen ook geen goed gevoel. Wij verkopen likers. Wat bedrijven daardoor krijgen is irrelevant.


Inderdaad... geeft de jury geld voor een positieve rechtspraak
 
Wouter J

Wouter J

12/04/2012 19:30:42
Anchor link
Oeps, bump. De activiteiten pagina werkte nog niet echt goed, wordt hiernaar toe gelinkt terwijl ik klikte op 'Meer facebook Likes'
Ik zou dit nooit maar dan ook nooit op mijn site willen.

Mensen moeten mijn pagina liken, +1'en, tweeten, whatever omdat ze het leuk/handig/mooi/enz. vinden, niet omdat ze er voor betaald krijgen of omdat er al zoveel likes zijn.

Offtopic:
Op een paar berichten hier zou ik best +100 willen zetten... (kan ik niet even het bedrijf inhuren?


Edit:
Wel toevallig dat er 2 bijna dezelfde topics op bijna dezelfde tijd worden geopend: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/meer-facebook-likes/84033/last/
Gewijzigd op 12/04/2012 19:37:18 door Wouter J
 
Roel -

Roel -

12/04/2012 19:46:09
Anchor link
Dit topic is al eens gesloten. Nog maar een keer dan...
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.