Faculteit

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

Java/Kotlin Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »
Glenn Callaerts

Glenn Callaerts

21/04/2012 11:02:52
Quote Anchor link
Ik heb een scriptje geschreven om de faculteit te berekenen van een willekeurig getal.
Vb. 6! = 6*5*4*3*2*1 = 720

Nu het probleem is, als ik grotere getallen ga nemen geeft het mijn uitkomst in een machtswortel weer.
Vb. 20! = 2.4329020081766E+18

Is er een oplossing om dit in volle getallen weer te geven?

Faculteit.php

<html>
<head>
</head>
<body>
<center>
<form name="faculteit" method="post" action="faculteit2.php">
<p>Voer hier het getal in waarvan je de faculteit wilt berekenen.</p>
<input name="getal" type="text" id="getal">
<input type="submit" name="Bereken" value="bereken">
</form>
</center>
</body>
</html>

Faculteit2.php

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
$getal
=$_POST['getal'];
$i=1;
$getal2=1;
while ($i != $getal)
{

$getal2=$getal2*($i+1);
$i++;
}

echo $getal2;
?>
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 05:13:18
 
Reshad F

Reshad F

21/04/2012 11:11:17
Quote Anchor link
wat is daar mis mee? Weetje hoe onoverzichtelijk het wordt als je 50 cijfertjes achter elkaar op je scherm krijgr?
 
Glenn Callaerts

Glenn Callaerts

21/04/2012 11:16:20
Quote Anchor link
Dat is mijn bedoeling. Anders kon ik evengoed mijn rekenmachine nemen en het zo uitrekenen. Maar ik wil al de cijfers kunnen bekijken.
 
Jeroen VD

Jeroen VD

21/04/2012 11:18:41
Quote Anchor link
misschien kun je het met een instelling uitzetten in de php ini ofzo... maar anders kun je er zelf ook een functie voor schrijven. zou niet netjes zijn, maar je zou het als string kunnen behandelen, en de benodigde dingen veranderen, en weer naar int terug zetten
 
Glenn Callaerts

Glenn Callaerts

21/04/2012 11:23:54
Quote Anchor link
Ik snap het. Ik zal het zo meteen eens proberen. Alvast bedankt voor het snelle antwoord.
 
Wouter J

Wouter J

21/04/2012 11:37:23
Quote Anchor link
Allereerst, het is niet weergeven in een machtswortel. Een machtswortel is totaal wat anders.

Wat hier staat:
1,2E+18
Is eigenlijk 1,2 x 1018 of te wel de komma wordt 18 plaatsen naar rechts opgeschoven en je krijgt 1200000000000000000

Het kan aan mij liggen, maar is het eerste niet veel handiger? (of misschien komt het wel omdat ik een BETA man ben en daarom altijd in significatie gewent ben te werken)
Gewijzigd op 21/04/2012 12:05:43 door Wouter J
 
Jeroen VD

Jeroen VD

21/04/2012 11:51:14
Quote Anchor link
significant werken is inderdaad veel beter, er zijn talloze voordelen, waarvan overzichtelijkheid wel de belangrijkste is. je bent denk ik nog niet zo bekend met de wetenschappelijke notatie, of niet? ik zou zeggen, wen er eens aan, over een tijdje wil je niet anders meer
 
Pim -

Pim -

21/04/2012 12:31:05
Quote Anchor link
Pff mensen toch...
Floating point getallen zijn heel anders dan integers.
De notatie is maar een detail.

Faculteiten wil je meestal exact bepalen, maar php en elke andere taal kunnen niet omgaan met te grote ints, omdat ze in C als long worden opgeslagen. Ik geloof dat dat in 64bit systemen 64 bit is. Php biedt wel de extensie BC math, waarmee je ook met grote ints kan werken. Waarschijnlijk wil je dat gebruiken.
 
Glenn Callaerts

Glenn Callaerts

21/04/2012 12:32:47
Quote Anchor link
Ik heb de wetenschappelijke notatie niet nodig, zoals aangehaald in mijn vorige berichten gebruik ik hiervoor een rekenmachine. Ik wil alle cijfers kunnen bekijken.
 
Pim -

Pim -

23/04/2012 19:37:57
Quote Anchor link
Gebruik dan bc math.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.