fancybox, link sluit fancybox en reidrect

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Peter freak

Peter freak

03/11/2014 19:14:41
Quote Anchor link
Goedendag,

Mij is gevraagd om een aanpassing te doen op een website die gebruik maakt van fancybox 2.1.5. Mijn eerste reactie, geen probleem. Tweede reactie, oei.

De bezoeker komt op de pagina, en fancybox opent een box met daarin content (afbeeding/tekst). Rechtsboven staat het kruisje om de fancybox te sluiten. Niks spannends aan, maar nu komt de uitdaging. In de getoonde content staat een link. Als men daar op drukt, dan sluit fancybox, en de bezoeker gaat via een automatische redirect naar een andere pagina. Dus de nieuwe pagina wordt niet getoond in de shadowbox, en wordt ook geen nieuw browserwindow geopend. Men blijft in hetzelfde browserwindow, maar er wordt een redirect uitgevoerd.

Is dit überhaupt mogelijk?
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 21:06:56
 
Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

03/11/2014 19:33:20
Quote Anchor link
Je wilt dus gewoon dat de gebruiker als die de link indrukt dat ze geredirect worden naar een andere pagina ?
alle links : target="_self" meegeven ?
 
Eddy E

Eddy E

04/11/2014 10:07:11
Quote Anchor link
Precies: target="_self" of anders target="_top" wil wel eens werken.

Dus dit kan ook: target="eerste_venster". Dat kan een frame (inline-frames iemand?) Maar ook een zelf aangeroepen venster/tabblad (afhankelijk van browser).
 
Peter freak

Peter freak

04/11/2014 12:59:28
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties.

Beiden oplossingen werken, nu wel. De website waarin dit moet gebeuren roept een box aan die gevuld wordt via een ajax script. De content is eigenlijk een mini html pagina met head en body. Plaats ik daarin een link, dan zal de content in de box worden getoond. Dat is dus niet wat ik wil. Gebruik ik echter een standaard inline fancybox, dan zal een link in deze box fancybox sluiten, en via een redirect naar een andere pagina gaan. En dat wil ik weer wel.

Bedankt voor de tips!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.