Fansite host gezocht

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Peter Diesel

Peter Diesel

18/04/2011 19:39:59
Anchor link
Ik ben al een tijdje op zoek naat eem host waar ik een fansite kan maken
en me eigen style en design op kan uploaden weet iemand toevallig er 1?

Ik zoek dan ook nog en design en script partner
Het budget is jammer genoeg 0,00 euro
maar als het echt moet regel ik wallie volgende maand!!
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 10:00:08
 
- SanThe -

- SanThe -

18/04/2011 19:44:41
Anchor link
Er zijn zat gratis hosts.
Wat is dit voor 'vacature'?
Geen dus.
 
Jordy nvt

Jordy nvt

18/04/2011 19:46:49
Anchor link
1. Praat alsjeblieft even normaal (leestekens enzo)

2. Gratis hosts zijn er in overvloed, alleen er zitten nadelen aan: max dataverkeer, max opslagcapaciteit, reclame (zonder dat je er inkomsten door krijgt enzo). Met een simpele zoekopdracht kom je al ver. (http://tinyurl.com/37c87fz)

3.
Quote:
maar als het echt moet regel ik wallie volgende maand!!
Zie nadelen hierboven.
Gewijzigd op 18/04/2011 19:47:22 door Jordy nvt
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

18/04/2011 20:14:00
Anchor link
weer zo'n habbo freakje

Maar het licht er welaan in welke richting je wilt
wil je php wil je asp wil je alleen html enz

maar om je echt ff op weg te helpen:
http://www.free-webhosts.com/free-php-webhosting.php
Een lijstje met 5 pagina's aan freehosts
 
Bart Pijnenburg

Bart Pijnenburg

18/04/2011 21:03:07
 
Write Down

Write Down

18/04/2011 21:03:42
Anchor link
Voor hosting kan je is kijken naar woelmuis.nl, ik heb daar al goede dingen over gehoord. Er is wel reclame, maar die kan je permanent verwijderen voor 2,50 (via telefoon). Daarvoor kan je niet sukkelen. Let wel op dat je illegale habbo content daar niet gehost mag worden.

Wat betreft design, er zijn sites genoeg waarop je degelijke designs kan vinden. Je kan ook is kijken op deviantart, soms staat er wel een is een PSD ter download aangeboden. Met een beetje google-werk kan je wel vinden hoe je dat moet verwerken (slicen).

Als je dan nog zelf een beetje moeite doet, leer je PHP en dan is het rond. Kost je 2,50 euro en wat moeite. Wil je dat iemand anders het doet, dan zal je toch een of andere vergoeding moeten verzinnen.
 

18/04/2011 21:04:12
Anchor link
maar als je voordelig een betaalde host zoekt, stuur mij dan even een pm..
 
Victor Php

Victor Php

18/04/2011 21:08:28
Anchor link
Joey Molhoek,

Ik zie je de laatste tijd écht heel veel op het forum.
Je hebt al enorm véél vacatures geplaatst en ik vroeg me daarom af, waarom je niet gewoon html/php/sql leert? Op phphulp stikt het namelijk niet van de mensen die staan te popelen gratis scripts, etc. te maken. En al helemaal niet voor een habbo fan met een (gratis gehoste) fansite, zonder budget en die waarschijnlijk volgende maand toch al offline is.

Groetjes,
Victor

-Edit-

En dan het aardige gedeelte:

webs.com = Alleen html.. maar geen reclame
woelmuis.nl = Wel met reclame.. De reclame weg kost 2,50 (via telefoon)
v3host.nl = Zonder reclame
http://www.oswd.org/ = Designs

Het is de bedoeling dat je kijkt en leert van de designs, niet overneemt.
Gewijzigd op 18/04/2011 21:09:31 door Victor Php
 
Peter Diesel

Peter Diesel

19/04/2011 16:50:48
Anchor link
Victor Php op 18/04/2011 21:08:28:
Joey Molhoek,

Ik zie je de laatste tijd écht heel veel op het forum.
Je hebt al enorm véél vacatures geplaatst en ik vroeg me daarom af, waarom je niet gewoon html/php/sql leert? Op phphulp stikt het namelijk niet van de mensen die staan te popelen gratis scripts, etc. te maken. En al helemaal niet voor een habbo fan met een (gratis gehoste) fansite, zonder budget en die waarschijnlijk volgende maand toch al offline is.

Groetjes,
Victor

-Edit-

En dan het aardige gedeelte:

webs.com = Alleen html.. maar geen reclame
woelmuis.nl = Wel met reclame.. De reclame weg kost 2,50 (via telefoon)
v3host.nl = Zonder reclame
http://www.oswd.org/ = Designs

Het is de bedoeling dat je kijkt en leert van de designs, niet overneemt.


Dankje hier heb ik echt heel veel aan dankje
Nu kan ik teminste alles fatsoenlijk plaatsen!
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

19/04/2011 18:24:03
Anchor link
Zie PM[/modedit]
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.